Entertainment alle pijlers

Leuke 80's muziek

09-12-2011 23:24 561 berichten
Alle reacties Link kopieren
Elke jaar weer hetzelfde, bij het optuigen van de kerstboom komen er op de werkvloer leuke muziek van de 80's naar voren, (begint heel cliche met last christmas van wham, en daarna volgen vele andere 80's nummers, een van mijn favorieten van vroeger is toch wel van nederlandse bodem novo band you're gonna be mine, wat is die van jullie?
The Reflex. The Reflex. The Reflehehehehex!
hebben wij ook gedraaid georgette, leuk nummer ook, we tuigen de kerstboom op en de ouderen (waaronder ik) komen door last christmas op andere 80's / 90's muziek dus rest van de middag draaien we verzoeken van collega's via you tube
Leuk!

Nog meer... Don't Get Me Wrong van The Pretenders. Maniac van Michael Sembello. Jeanny van Falco. Take On Me van A-Ha. En ehhh...
Up Where We Belong van Joe Cocker en Jennifer Warns. Van An Officer And A Gentlemen!
Self Control van Laura Branigan is een plaat die ik 100.000 keer gehoord heb in de jaren 80.

Self Control
georgette, 3 van de 4 zijn gedraaid vanmiddag (muv van jeanny van falco)
Ik vond Bananarama & Fun Boy Three erg leuk.
Vergeet het hele album 'Thriller' van Michael Jackson niet. En Madonna of course!
Dit is ook zo'n typische jaren 80 nummer:

Pat Benatar - Love is a battlefield

Love is a Battlefield
Grappig, het merendeel is gedraaid vanmiddag, merendeel van de nummers heeft niets met kerstmis te maken maar blijkbaar komen er toch 80's nummers bij collega's naar boven, wordt bijna een traditie het optuigen van de kerstboom en het draaien van 80

's muziek,zodoende benieuwd naar jullie favorieten.
The Clash - Rock the Casbah
aubrey, een van mijn favorieten dus ook gedraaid. Dit soort dagen zijn altijd leuk bij mij op kantoor, wellicht voorspelbaar, vorige jaar idem dito, merendeel van de nummers hebben geen snars met kerstmis te maken maar collega's waaronder ik komen door last christmas toch op andere (vaak geen) kerstnummers, altijd leuk zulke dagen.
een van de mooiste kerstliedjes uit de jaren 80
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Van eigen bodem: Over De Muur van Klein Orkest. Is erg verweven geweest met mijn jeugd, dat nummer.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 09 december 2011 @ 23:41:

Vergeet het hele album 'Thriller' van Michael Jackson niet. En Madonna of course!

Prince hoort ook zeker in dat rijtje

Purple Rain
Feed The World, let them know it's Christmas time!
quote:cappi schreef op 09 december 2011 @ 23:48:

aubrey, een van mijn favorieten dus ook gedraaid. Dit soort dagen zijn altijd leuk bij mij op kantoor, wellicht voorspelbaar, vorige jaar idem dito, merendeel van de nummers hebben geen snars met kerstmis te maken maar collega's waaronder ik komen door last christmas toch op andere (vaak geen) kerstnummers, altijd leuk zulke dagen.Je voelt de vibes dan door het kantoor zinderen!
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 09 december 2011 @ 23:51:

Feed The World, let them know it's Christmas time! dat zeg ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
The The - Uncertain Smile

mét piano solo
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 09 december 2011 @ 23:28:

The Reflex. The Reflex. The Reflehehehehex! flexflexlflexflex lalalala...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
aubrey, ja idd, het was ook doordat het hoger management weg was, maar we hebben ook gedanst, was erg leuk (we werken ook nog;-) dit soort dagen zijn leuk, het merendeel van de verzoek nummers heeft niets met kerst te maken maar het was gewoon een leuke dag op kantoor met merendeel jaren 80 muziek.
Kijken of linken mobiel ook werkt:

http://www.google.nl/url? ... VEXUjLIpaWz5O8f5msAe9c2Lg
Computer says nooooo
Aha- Take on me

http://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Er mag gedanst worden. Captain Sensible - Wot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven