reactie e-date, huh?? haha

10-12-2011 14:41 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, maar onderstaand is toch kort door de bocht of moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen.

Na 2x korte emailcontacten krijg ik dit als respons net na mijn bericht van afzegging life-date. Ik ben helemaal pissed maar gun hem niet een mailtje terug: check this!

---------------------------------------------------------------------------------

Sorry, maar ik denk dat de echt leuke mensen in het echte leven al

worden afgehangen voordat ze op dit medium terecht komen. Kijk zelf

even de fotos van mannen na en vergelijk die met de mannen in die

leeftijd in het echte leven. Dan weet je genoeg. Als je dat niet

kan of wilt zien is dat prima met mij.

Ja, het is effectief als je zoekend bent en je in het echte leven

niet leuk genoeg gevonden wordt. Met soms een uitzondering.

Tip!

Ga echt ontmoeten en spreek leuke mensen aan op straat, kroeg of

waar dan ook. Ook als je weerstand v oelt. Je zult verbaasd staan.

[/b]
Ach, hij bedoelt dus ook zichzelf??
Als ik het goed begrijp heb jij een irl-date afgezegd/afgekapt. Was dat uitstel of afstel?
Op zijn ballen getrapt dus....
ja, vast! Vraag me af of hij iedereen op de site dit soort teksten stuurt... een soort frustratie ofzo..? raar geval
quote:Kier_V schreef op 10 december 2011 @ 14:43:

Ach, hij bedoelt dus ook zichzelf??Ja, dat lijkt mij ook.
En niet reageren!! Hij is hier de gefrustreerde, laat dat hem niet naar jou overgeven
en ik wou het nog verzetten.o.o mooi niet. Zo leer je ook meteen zijn gefrustreerde kant kennen, kort door de bocht toch?
afgehangen??
Ik denk dat hij zichzelf als die ene uitzondering beschouwd..
Hahahaha! Wat een loser. Is hij even op zijn pik getrapt zeg.

Wees blij dat je hem niet IRL hoeft te zien.
quote:superstar_2 schreef op 10 december 2011 @ 14:48:

Ik denk dat hij zichzelf als die ene uitzondering beschouwd.. Nee hij bedoelde TO en prees haar om haar inzicht om de date af te zeggen door te omschrijven hoe hij gezien wordt en is.
thanks! dus dit is idd een niet 'gezonde' reactie, begon een beetje aan mijzelf en internetdaten te twijfelen.

Ook al heb ik wel zin om een reactie toe te sturen. Zal ik een kopie maken van al jullie reactie? whahahaha
Nee, twijfel maar niet, hij zegt genoeg!

Het is toch een datingsite?

Soms klikt en soms niet...

That's (also) life !
Kan zijn reactie (hoe kort door de bocht ook) een reactie zijn op jouw manier van afzeggen?
quote:ffeenkrabbel schreef op 10 december 2011 @ 14:51:

thanks! dus dit is idd een niet 'gezonde' reactie, begon een beetje aan mijzelf en internetdaten te twijfelen.

Ook al heb ik wel zin om een reactie toe te sturen. Zal ik een kopie maken van al jullie reactie? whahahahaDoen :-)
quote:Kier_V schreef op 10 december 2011 @ 14:51:

[...]

Nee hij bedoelde TO en prees haar om haar inzicht om de date af te zeggen door te omschrijven hoe hij gezien wordt en is.

Ja dat kan ook natuurlijk.

Getuigd wel van zelfinzicht dat dan weer wel.
Nee niet doen. Je hoeft jezelf helemaal niet te verdedigen dat je dit een belachelijke reactie vind.
Via een datingsite kreeg ik eens een mail van een man. Hij sprak me niet aan, niet mijn type. Type zakenman, op de foto in regenjas bij een grote auto.

Ik heb dat keurig gemaild, dat hij niet mijn type was.

Mail terug: Maar hij bezat ook nog eens veel huizen.

Ik: Fijn voor jou, maar ik ben geïnteresseerd in mensen en niet in materie...

Hij: Je bent echt een dom blondje....

Nou ja, toen ik weer wilde reageren (nu pissig), had hij me geblokkeerd.

Hoezo op zijn p.k getrapt?
Nou Krabbel, je weet alvast wat je niet mist...
nee, het lag niet aan mijn afzegging. Het was nog maar een halve afspraak. Maar verbaasd me dat hij opeens zo anti is, ik neem aan dat ie zich snel uitschrijft. Misschien moet ie zich maar ;afhangen; op mooiemensen.nl o.o
quote:Nammma schreef op 10 december 2011 @ 14:58:

op de foto in regenjas bij een grote auto.Haha ik dacht even dat je een potloodventer op je dak had gekregen
Hmmmm volgens mij denkt hij, dat jij denkt dat je beter kunt krijgen en wil hij je er van overtuigen, dat je met minder genoegen zult moeten nemen.....
Nammma hilarische reactie dan toch?

Mijn ervaring:

Na 1e date vroeg hij mij per email of we het nog eens over konden doen want hij had er een goed gevoel bij en vond dat we veel raakvlakken hadden. Dit moest een mooi begin van iets kunnen zijn!

Ik mailde dat ik zijn mening niet helemaal deelde en het graag bij die eenmalige date wilde houden maar dat het evengoed een fijne, gezellige avond is geweest alleen was er van mij uit geen klik.

Zijn antwoord:

Ik ben het met je eens, ik voel die klik ook niet maar wilde jou niet kwetsen door niet met een 2e voorstel te komen.

HUH? :-)
@zoeter, misschien is dat het wel... arme jongen, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven