Vergeten?

10-12-2011 20:03 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forum,

Het is nu 4 jaar geleden dat ik verliefd ben geweest op mijn toenmalige buurjongen. Helaas was het niet wederzijds. Nu ben ik in de tussentijd al een keer een andere leuke jongen tegengekomen. Maar op de een of andere manier kan ik die buurjongen niet vergeten. Ik ga ze de hele tijd met elkaar vergelijken, en denk dan: mm, die is toch niet zo leuk als die buurjongen en dan doe ik maar niets. Wat moet ik doen? Hem voorgoed vergeten?
quote:unhappysingle schreef op 10 december 2011 @ 20:03:

Hallo forum,

Het is nu 4 jaar geleden dat ik verliefd ben geweest op mijn toenmalige buurjongen. Helaas was het niet wederzijds. Nu ben ik in de tussentijd al een keer een andere leuke jongen tegengekomen. Maar op de een of andere manier kan ik die buurjongen niet vergeten. Ik ga ze de hele tijd met elkaar vergelijken, en denk dan: mm, die is toch niet zo leuk als die buurjongen en dan doe ik maar niets. Wat moet ik doen? Hem voorgoed vergeten?Ehm, dat lukte toch niet?
Waarom lukt dat je niet?

Wat is er zo leuk aan hem? En hoe laat'ie dat zien dan?

(Heb je niet gewoon een ideaalbeeld in je hoofd van die buurjongen? Een beeld waar geen enkele vent ooit aan gaat voldoen?)
Op een goede dag kom je vanzelf iemand tegen die jouw buurjongen doet vergeten. Zolang dat niet gebeurt is het nog niet de goede jongen.
Het klinkt alsof je nog steeds verliefd bent op je buurjongen.

Ik denk dat je de hoop nog niet hebt losgelaten dat het ooit iets zal worden tussen jullie. Ook al is het vier jaar later. Zolang dat niet is gebeurd sta je waarschijnlijk niet open voor een ander.
Mss is die buurjongen wel 2 jaar geleden onder een bus gelopen en ben jij je om niks aan het aanstellen...
Spreek af met je buurjongen. Laat hem of de realiteit je hart breken. Zo. Nu ben je klaar voor een volgende relatie.
quote:cheerlesscard schreef op 10 december 2011 @ 21:02:

Mss is die buurjongen wel 2 jaar geleden onder een bus gelopen en ben jij je om niks aan het aanstellen...?
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven