kerstkaarten ophangen
zondag 11 december 2011 om 15:23
Ik woon in een bovenhuis waar je (na een klein halletje) gelijk de trap op moet naar boven. Rondom (vanaf de eerste trede van boven), hang ik de kerstkaarten altijd op. Gewoon horizontaal rond op een rij dus. Ik weet niet of dit een duidelijke omschrijving is.
Maar dan zit je er dus niet de hele tijd tegenaan te koekeloeren. Het is namelijk, vind ik, ook altijd een beetje een rommelig gezicht in een woonkamer. Zeker als het niet zo'n grote woonkamer is.
zondag 11 december 2011 om 16:18
quote:astrape schreef op 11 december 2011 @ 15:23:
Ik woon in een bovenhuis waar je (na een klein halletje) gelijk de trap op moet naar boven. Rondom (vanaf de eerste trede van boven), hang ik de kerstkaarten altijd op. Gewoon horizontaal rond op een rij dus. Ik weet niet of dit een duidelijke omschrijving is.
Maar dan zit je er dus niet de hele tijd tegenaan te koekeloeren. Het is namelijk, vind ik, ook altijd een beetje een rommelig gezicht in een woonkamer. Zeker als het niet zo'n grote woonkamer is.Ik woon ook in een inieminiehuisje met een trap maar vind die kaarten altijd zo gezellig. Jammer dat zo weinig mensen ze meer sturen ...
zondag 11 december 2011 om 16:54
Duik een oud kaal boompje op uit het bos. Maak hier een voetstuk onder, spuit de boom wit. En hang daarna de kaarten erin!
Heb ik ook en in het begin staat het heel zielig, een kaal takken boompje,maar er zijn inmiddels kaartjes binnengekomen en het is nu erg leuk!
( weet helaas niet hoe ik hier een foto van kan plaatsen)
Heb ik ook en in het begin staat het heel zielig, een kaal takken boompje,maar er zijn inmiddels kaartjes binnengekomen en het is nu erg leuk!
( weet helaas niet hoe ik hier een foto van kan plaatsen)