Klaag maar raak

12-12-2011 13:15 59 berichten
Zo, een topic om eens flink te klagen.

Ik begin:

Net nu, in december, moet de wasmachine stuk gaan en moeten we voor een dure reparatie opdraaien.

Ik ga nooit meer gemeubileerd huren, zoveel dingen stuk, is gewoon niet normaal meer.
Alle reacties Link kopieren
en ik heb het echt kouuud!!!

verder ging ik met de kids met de bus dit weekend, ze hebben geen OV-chipkaart dus ik moest kaartjes voor ze kopen.

We moesten 1 x overstappen, moet je gelijk een nieuw kaartje kopen voor ze. Ik was 20 euro kwijt voor de hele rit!!! niet normaal!! ben er na 2 dagen nog pissig over! wat een neppe zooi tegenwoordig zeg.

met de bus is dus niet meer te doen.
Ik wil mijn baan niet kwijt. Niet alleen omdat ik 3 tijdelijke contracten heb gehad en er geen vaste contracten gegeven worden. Nu krijgt iemand anders mijn baan.

Stom bestuur.
Oh wil ook effe klagen!!

-Word gek van een chagerijnige collega waar ik 4 ochtenden per week naast zit! Pfff valt niet mee te communiceren

- mijn knie doet al heel veel weken pijn, niet leuk! Vanavond weer naar de fysio die me nog meer pijn gaat doen, hopelijk gaat het snel resultaat geven!

- ik heb erge trek in chocola of iets anders lekkers maar moet het met smintjes doen :(
quote:Sopsie schreef op 12 december 2011 @ 13:39:

[...]

Ze bedoelt denk ik niet die kleine balkes die op de lopende band de boodschappen scheiden, maar de balk aan het einde van de band nadat ze de producten gescand heeft en dan aan het einde opgehoopt terecht komen. Zegmaar. Die balk kan je opzij schuiven zodat de boodschappen van de volgende aan de linker/rechter kant terecht komen.Ooh ja nu weet ik wat je bedoelt haha! Ja heel vervelend als de boodschappen door elkaar liggen, Ik maak mij altijd een beetje zorgen als er een heel oud dametje voor mij is die niet zo snel is en dus ook mijn boodschappen in haar tas doet, omdat ze niet zo goed oplet dat dat niet van haarzelf is( wel eens gebeurd, en ze wou mij mijn kaas niet teruggeven)
Mosterd en niet goed begrepen.
Ik baal er van dat ik zo niet productief ben vandaag, terwijl ik dat wel wil zijn. Ik baal er van dat dit komt door mn slapeloze nacht en ik dus nu echt vergaard kuikentje ben.

En ik kan mezelf ook niet verwennen met een lekker stuk chocola, want ik heb mezelf vandaag op een streng regime gezet. Waar ik ook weer van baal, want ik verlang nu zooo naar chocola. En ik weet als ik dat eenmaal heb, dat ik nog meer baal, omdat ik t weer niet kan volhouden om eens goed af te vallen.

Zo! Hoe bedoel je visieuze cirkel
Ik heb het Koud!
Ik baal er van dat mijn lijf zeer doet en er niets te vinden is, dat ik vanmorgen bij de dokter zat en na een half uur wachten bleek dat mijn afspraak op een andere dag was gezet. Dat ik toen naar een andere dokter moest die ik een lul vind want die zegt kijk maar op google wat je mankeert.

Dat het weer regent, bijna kerst is want ik heb helemaal geen zin in kerst met al die overdreven opsmuk.

Je wordt door iedereen om je heen gek gemaakt over het kerstdiner, kado's en zogenaamde gezelligheid.
Nou ze zijn langsgeweest. Daaaaaag ¤146.00. Prettige kerst!

@ all.Het lucht ontzettend op om even te klagen of niet soms? Allemaal een

Verder heb ik het ook koud, kom ik niet van mijn losse hoest af en gaat het vrijdag stormen terwijl ik naar NL vlieg.
Yes een klaag topic, dat komt me vandaag heel goed uit!!

Namelijk, ik heb vier tentamens: twee Franstalig en twee Engelstalig. Ik heb een hekel aan The Wine Industry, alles wat we er doen... behalve wijn drinken! ;) Ik heb nu al drie tentamens gehad en nog één te gaan, maar die begint pas om 5 uur en ik heb de tijd tot half 7 (en daarna erg honger )

En nog iets, volgende week zit ik weer in Nederland en daar heb ik eigenlijk totaal geen zin in (wel een beetje hoor), maar ik vind het hier veel leuker!

Ja, ik ben nog steeds erg goed in klagen en zeuren
Ik ga weer even verder klagen, want ik ben nu toch zoooooo chagerijnig.

Besloot ik toch nog even boodschapjes te doen (ivm het gezond eten), wil ik afrekenen, staat er op geen van mn 3(!!!) betaalpasjes nog saldo. Telefoon niet bij me, dus niks kunnen overmaken van spaarrekening.

Dus moest ik weer op de fiets heen en weer om thuis geld over te maken, zodat ik mn boodschapjes kan betalen. Zo stom!

Ik baal er van dat ik een gat in mn hand heb en dus altijd teveel maand over heb aan t einde van mn salaris. Iemand tips voor geldmanaging?
Ik klaag over de nieuwe dienstregeling van de NS.

Ik reis dagelijks van leiden naar Dordrecht.

Vroeger kon dat met de intercity (leiden, den haag, Rotterdam, dordrecht). Ongeveer 47 min.

Nu heet de sneltrein opeens intercity en heb ik 7 stops meer!

Ik word er knettergek van, want dan doe je er opeens een uur over. Bah!

En wel 3000 euro (afgerond) per jaar betalen.

Nou, dit is mijn laatste jaar. Ik maak

Mijn abonnement af en dan pak ik weer de auto.
Mrsje: niks kopen als je er geen geld voor hebt. Eerst prioriteiten stellen (huis, boodschappen (wat echt nodig is)) en als er dan wat overblijft kun je sparen voor iets of iets leuks kopen.
-
anoniem_125983 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 16:24
Reden: Dubbel
% gewijzigd
Waarom is de maand altijd langer dan het geld wat ik heb?

Verder baal ik dat mijn concentratie weer tot het dieptepunt is gedaald.

De hele situatie met die meidengroep, mag nu wel afgelopen zijn..

Ik wil mijn vriendinnetje niet zien instorten..[/quote]
Ik baal dat ik me misselijk en moe van de zorgen voel. Het gaat helemaal niet goed met één van mijn beste vriendinnen, zo niet goed dat ik voor haar leven vrees.

Ik woon aan de andere kant van nederland, in mijn directe omgeving heb ik nog 2 vriendinnen die mijn steun behoeven... ik mantelzorg me het ongans, ben ondertussen mijn eetprobleem aan het aanpakken, zit middenin een proces ´werken aan werk´, heb fysiek pijn van een kleine gyneacologische ingreep en viel gisteren bij het poseren bijna flauw.

Ik voel me machteloos en uit elkaar getrokken. Kan niet op 3 plekken tegelijk zijn, slaap slecht door de stess. Heb het gevoel mezelf kwijt te raken... en voel me tegelijk boos en alleen.

Anderen vind ik heel belangrijk, maar wil zelf ook heel graag een betaalde baan, een man, een kind....het gemis daarvan voelen doet ook nog eens pijn.

Nou ja, dat dus.
Pfff, en dan bel je om de fout te melden en dan kunnen er geen excuses vanaf. Wel een 'goed dat je even belde'. Ja, grrr, daar ben ik toch niet voor, om jullie werk te doen?!

voor iedereen
Ik echt tegen de muren oploop hier. Ik constant gespannen, paniekerig, verdrietig, onzeker en jaloers ben. Dat comleet het tegenoverstelde is van mijn normale doen en ik ben het zoooo zat..
@nokiafan: t was voor de boodschappen. Ik stond in de supermarkt. Best sneu dus. Maar idd. Prioriteiten eerst. Alleen de kerst en sintuitgaven hebben de overhand genomen. Niet opgelet. Eigen schuld..

@hanke: Een dikke voor jou!
Ik baal dat ik mezelf nooit kan beheersen en tóch naar vreselijk enge programma's op youtube kijk als "my ghost story".

Nu durf ik al een paar avonden niet alleen in de woonkamer te zitten of in bad te gaan.
quote:koettie schreef op 12 december 2011 @ 16:51:

Ik echt tegen de muren oploop hier. Ik constant gespannen, paniekerig, verdrietig, onzeker en jaloers ben. Dat comleet het tegenoverstelde is van mijn normale doen en ik ben het zoooo zat..

Dat dus, en zere tieten.

Vriend veel te druk (bespottelijk druk, nooit thuis) om lastig te vallen met mijn onzeker (lees pest pms) gezeur waar ik zelf de pesthekel aan heb en dat dat verd... elke maand hetzelfde gezeur is en wel drie weken duurt voordat ik weer heel even mezelf ben.

En dan moet ik zo ook nog de lieve geduldige mama zijn waar ik vandaag helemaal geen zin in.

En als de telefoon gaat dat (de supersaaie vriend van vriend) sukkel even wil langskomen waar ik dan alleen mee opgescheept zit (zoals bijna elke maandag) Dan ga ik gillen.

Hehehehe, dat lucht op.
quote:enjoyus50 schreef op 12 december 2011 @ 17:06:

[...]

Dat dus, en zere tieten.

Vriend veel te druk (bespottelijk druk, nooit thuis) om lastig te vallen met mijn onzeker (lees pest pms) gezeur waar ik zelf de pesthekel aan heb en dat dat verd... elke maand hetzelfde gezeur is en wel drie weken duurt voordat ik weer heel even mezelf ben.

En dan moet ik zo ook nog de lieve geduldige mama zijn waar ik vandaag helemaal geen zin in.

En als de telefoon gaat dat (de supersaaie vriend van vriend) sukkel even wil langskomen waar ik dan alleen mee opgescheept zit (zoals bijna elke maandag) Dan ga ik gillen.

Hehehehe, dat lucht op. Zere tieten hier ook. Klote hormonen. Ik wil m'n vrolijke sociale zelf weer zijn. Niet die takketeef die alleen maar loopt te chagerijne de hele dag!
En ik baal ook omdat ik de hele dag heb lopen balen dat ik helemaal niemand heb om tegen aan te zeuren of om iets leuks mee te gaan doen.

Bah, op dit soort momenten is het niet leuk dat ik geen vrienden heb en die ik had, dood zijn of belachelijk ver weg wonen.

Bovendien door deze kuthormonale wederkerende drieweekse ellende elke maand ben ik ook niet geschikt als vriendin dus kan me ook niet voorstellen dat iemand zich spontaan aanbied om mijn gezeur aan te horen.

Wat een fijn topic..

Heerlijk zelfbeklag doet wonderen

(gaat nu zingend de keuken in)
quote:koettie schreef op 12 december 2011 @ 17:12:

[...]

Zere tieten hier ook. Klote hormonen. Ik wil m'n vrolijke sociale zelf weer zijn. Niet die takketeef die alleen maar loopt te chagerijne de hele dag!He takketeef, zullen we ff een apart zeurtopic openen om elkaar verrot te schelden,op te beuren, lijkt me wel een openbaring.

MVG

takketeef 2
Haha, heb stiekem gewoon zin om de gordijnen dicht te doen en alles in elkaar te rammen wat er maar stuk kan, even een ultiem flipmoment. Gok alleen dat mams het daar niet zo mee eens is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven