Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
.
Fijn!

Zal eerst even mn verhaal doen. Ik ben sannatjuh rond de 35 jaar , heb een relatie van 10 jaar en vorige jaar zijn we gaan praten over een eventuele open relatie enz. Na een jaar praten en twijfelen over wel of niet, is vanavond de kogel door de kerk en gaan we dit doorzetten.

Ik heb sinds twee maanden een sv en wilde dit niet in het geheim doen. Even kort maar dit is het nu...

Groetjes,
.
Omdat nu de kogel pas door de kerk is..
Had ik al gedaan.. was moeilijk , terwijl we toch hier al lang over praten...hij vond het jammer dat ik het niet meteen had verteld en daar heeft ie natuurlijk helemaal gelijk in dus moest me schamen...
.
ja, we speelden al zolang met de gedachte en praten er openlijk over, maar ja over iets praten of ook echt doen....

We hebben eerst allerlei andere dingen samen ontdekt maar kwamen er snel achter dat we toch geen swingers zijn...
.
Roosje, ik herkende je niet met je prachtige nieuwe avatar!

Hier gaat het goed. Ben al bijna gewend aan het feit dat minnaar vrijgezel is. We daten er lustig op los. We kennen wel veel moeilijke momenten, soms valt het me tegen, maar de liefde is er niet minder om. Hopelijk kan ik over een half jaar zeggen dat er wat rust in de tent is.
Mn mannetje heeft op dit moment nog niemand maar dat zal op den duur wel komen. En hoe ik daarmee om ga? Ja dat zal de tijd leren, ik heb daar natuurlijk over nagedacht ( ja we denken wat af) maar dat moet je toch echt ervaren wil ik daar antwoord op kunnen geven.

Mijn minnaar heeft geen open relatie...:) Je mag alles vragen hahah
Fijn te lezen Crea, ik hoop ook voor jullie dat eea over een half jaar wat rustiger is. Na een poosje is dat wel welkom hè, een beetje kabbelen...Lieverd, nieuw ava... dan ben je echt een poos niet geweest hoor, deze mooie foto heeft Sense van de zomer al van me gemaakt!

Sanna, verstandig om daar nog geen uitspraak over te doen, je moet het inderdaad eerst aan den lijve ondervinden en ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niét altijd makkelijk is!
Als ik eraan denk dan kan ik me zo voorstellen dat het best even slikken gaat worden. Maar ja ook dat hoort bij de keuze die we hebben gemaakt, we hebben in ieder geval goede en duidelijke afspraken en praten sowieso veel met elkaar dus ja we gaan het mee maken....

Roos ik dacht dat er ook een topic was over open relaties of bestaat die niet meer?

Voor nu ga ik slapen, het was een heftige dag en morgen vroeg op...

Slaap lekker allemaal!
Ik zal hem voor je "uppen" sanna.
@Katja: Na zijn eerste "schrik reactie" heeft hij er over nagedacht en een maand later hadden wij onze 2e date. (ditmaal bewust gepland )

Hij voelt zich niet "meer" schuldig en in de afgelopen anderhalf jaar is hij heel veel voor mij gaan voelen.

We "daten" meestal wel elke week een keer en zouden het liefste met elkaar verder willen.

@Creabea: Goed om even te horen hoe het nu met je gaat. Kan me de moeilijke "momenten" levendig voorstellen. Ik hoop dat het het allemaal waard is, en jullie heel gelukkig worden(zijn) samen.
.
@katja: waar hoop je op? Jou insteek was toch een minnaar als aanvulling? Je wil toch niet met hem verder in een nr. 1 relatie?

Vóór mijn eerste keer met minnaar was ik al zeker een jaar verliefd op hem.

Hij was die eerste keer héél duidelijk: thuis helemaal gelukkig, dus het bleef bij 1 keer.

Ik dacht: dan weet ik in ieder geval hoe het is om seks met hem te hebben, dus ik ging er voor die ene keer.

Tja, hoe anders kan het dan lopen.

Ik ben inmiddels bij mijn nr. 1 weg.

Minnaar heeft nog te grote praktische problemen om op te lossen voor hij voor mij kan kiezen.

Hij hoopt dat ik op hem wil wachten, maar snapt het ook als het voor ons dan te laat is.
Goedemorgen
Welkom katja en sannatjuh

goedemorgen erzijn

Als ik het zo lees zijn gevoelens toch wel het grote gevaar bij het minnaarschap he. Die suffe hormonen toch ook altijd.

Itsyou, heb jij de keuze om bij nr1 weg te gaan vooral gemaakt omdat nr1 het niet meer was voor je, of met het idee dat je liever met nr2 verder gaat? Dit even nav de vraag van Cassius dit weekend en het antwoord van Rooss daarop...
.
@Sensual_D

Ik heb verder dan leuk contact met iemand. Het gegon met vriendschappelijke mailtjes naar naugthy mailtjes ( hoop dat mijn steenkool engels goed genoeg is ) Een date gehad, sex gehad , veel contact gehad zowel als in irl als via sms.

Zij is vrijgezel , ik niet... , Soms is het leuk een Sv te hebben maar soms is het verwarrend en ja verwarrend.

Mag je bijvoorbeeld verwachten van je Sv , dat als je op een zaterdagochtend een sms verstuurd met een berichtje om langs te komen, dat de vraag op zijn minst beantwoord met ja leuk of nee liever niet... tot op heden niets gehoord.

Mag je uberhaupt iets verwachten ? of leidt verwachtingen naar teleurstelingen en of verwarring.
quote:Cassius schreef op 10 december 2011 @ 18:00:

Ik heb meerdere malen gelezen dat sommigen van jullie bij nr 1 zijn weggegaan. Hoe wisten jullie dat? Hoe weet je wanneer het niet een ordinaire, geile verliefdheid is op nr2 maar dat je echt voor diegene wilde gaan?

Hoe weet je nou of je relatie met nr1 over is en dat ik nu de waarheid niet onder ogen wil komen, en mijn relatie nieuw leven inblaas met een huwelijk?

@ cassius Die twijfel herken ik wel, en ook dat je gevoel per dag anders kan zijn, sterker nog soms per uur. Ook ik denk het ene moment: wees gewoon gelukkig met wat je hebt en hou op met nr2 te zien als de prins op het witte paard om me vervolgens af te vragen of ik niet voor mezelf moet kiezen en er gewoon voor gaan. Beter spijt hebben van dingen die je wel gedaan hebt dan van dingen die je niet gedaan hebt. Moeilijk, moeilijk. Ik hoop dat er een moment komt dat de twijfel plaats maakt voor zekerheid en tot die tijd modder ik maar een beetje door. Die twijfel had ik overigens niet toen ik op het punt stond om te gaan trouwen. Toen wist ik zeker dat het goed zat. Mijn advies is dan ook om het huwelijk op z'n minst uit te stellen. Als je nu al zo twijfelt.

@ Katja, welkom en 1 tip. Ik herken de situatie wel van jouw nr2. Ik wist dat het beter zou zijn om het contact te verbreken maar kon dat ook niet. Ik had zoiets van liever iets dan niets en ik leer er wel mee omgaan. Maar ik merk dat ik toch iedere keer stiekem hoop dat nr2 met mij verder wil. Maar zodra het een klein beetje die richting op gaat krijg ik het vervolgens weer spaans benauwd en twijfel ik weer of ik die stap wel echt wil/kan zetten. Dus als je contact blijft houden met nr2 wees dan alsjeblieft duidelijk naar hem dat hij echt geen verwachtingen moet krijgen. Dan kan hij nog steeds kiezen of hij wel of geen contact wil maar dan heeft hij geen valse hoop.
.
Mag ik hier ook meeschrijven

Sinds kort heb ik een man leren kennen; eigenlijk vriendschappelijk, maar het werd meteen seks. Hij is vrijgezel, ik ben ook alleen. We zagen elkaar één keer per week, maar hij is nogal druk, dus hij liet weten, als hij tijd had. Ik merkte, dat ik gevoelens voor hem kreeg, maar een relatie wil ik (nog) niet, omdat ik nog iets te verwerken heb. Maar ik zou met deze man wel vriendschap+ willen. Nu is het zo, dat ik hem meer dan een week niet gezien heb; de laatste paar keer had hij ook weinig tijd, waardoor het niet op praten aankwam.

Hij zei wel in het begin, dat hij géén relatie wil (geen idee, waarom niet). Maar voor mezelf zou ik willen weten, of ik wel de enige ben met wie hij sex heeft; en of er vriendschap mogelijk is. Nu heb ik het idee, dat ik op kan draven als het hem uitkomt; als ik hem wil zien, dan gaat het niet. Ik heb geen idee, hoe ik het aan kan pakken, dat ik toch een keer naar hem toe ga om dingen bespreekbaar te maken. Ik ben bang, dat hij zich dan gepusht voelt, en het contact helemaal verbreekt, ook omdat het nog zo vers is (net een maand). Op zich probeer ik geduld te hebben, maar jee, ik word soms helemaal gek van mezelf; haal me vanalles in mijn hoofd...

Volgens mij een beetje een warrig verhaal, sorry.
@Katja en Vaintje:

Bkstr schreef dit ook al, dat je door een minnaar in een soort stroomversnelling komt en je je realiseert dat er iets/of van alles niet goed zit thuis. Door alles wat er gebeurde en mijn zeer langdurige gevoelens voor minnaar, was het voor mij duidelijk dat mijn relatie met nr.1 zou eindigen. Het gevoel voor hem was er niet meer. Ik heb er dus heel bewust voor gekozen om liever alleen te zijn, dan samen met nr. 1.

Dat nr.2 misschien nooit voor mij zal gaan kiezen is ook een mogelijkheid, die ik zeker niet vergeet.

Maar ik heb voor mezelf gekozen en ik voel me daar goed bij.

Even ter info: ik heb geen kinderen, dus is het misschien makkelijker om voor mezelf te kiezen.

Heftig was het, en is het nog steeds omdat ik door omstandigheden dagelijks contact heb met ex nr.1 en ik zeer nauw betrokken ben bij zijn "nieuwe" handel en wandel. (zo noem je dat toch?)
Dank voor je antwoord itsyou, denk dat je dan de juiste keuze hebt gemaakt. Fijn dat je je er zo goed bij voelt.

Maar wel erg heftig dat je nog steeds dagelijks met je ex te maken hebt zeg, pfff. Sterkte!

Onzeker, ik vind je verhaal niet zo warrig, wel denk ik dat hij er andere ideeën bij heeft dan jij. Hij klinkt wel een beetje als mijn ex-lover, die wilde ook geen gepush en geclaim. Als jij wel gevoelens hebt voor hem, weet ik niet of je er goed aan doet zo met hem door te gaan. Denk dat je het er maar beter met hem over kunt hebben. Als hij zich gepusht voelt en het contact verbreekt, is dat op zich niet leuk maar wel beter voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven