Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Even julie hulp inroepen hoor, heb het ff moeilijk.

Op vrijdag lunchten exminnaar en ik vaak allebei thuis, en dat was dan ook het moment waarop we vaak gingen cammen.

Vorige week vrijdag was het nog fantastisch tijdens de lunch, het gezeik begon vrijdagavond.

Voor vandaag had ik al een moeilijke lunch verwacht, dus ik was blij dat mijn gesprekspartner zei dat hij er voor me was.

En ja hoor, 10 minuten voor mijn lunchpauze een whatsappje van exminnaar, waarin hij me gratis aandacht bood. Ik heb dat whatsappje gelezen, en heb het verder genegeerd, heb met gesprekspartner gemsnd.

Net heb ik het berichtje nog eens doorgelezen, en toen zag ik dat exminnaar ook online was. En ja hoor, nu krijg ik net weer whatsappjes binnen van exminnaar. Ik heb ze niet geopend, heb van ieder berichtje alleen de eerste regel gelezen in het overzichtsschermje. En dat ging als volgt:

jij bent loaded he (ik heb een goeie baan en dat weet hij)

dus dokken :P

Vaaaaaaaintjeeeeee

ik weet heus wel dat je stiekem...
Tja, wbt ´grenzen´... ik denk dat er je gevoelsmatig een keer overheen moet gaan om dan te ervaren ´hee... dit is te veel, te intens, te groots´ en dan een gezond stapje terugdoen of een middenweg vinden. Het lijkt me niet iets wat je meteen aan het begin kunt ´weten´, maar iets dat je moet ervaren.

Zo werkte het bij mij althans.

Wij zijn 2x gestopt met onze affaire, het werd te groots allemaal, maar ook 2x na een week of 3 toch weer begonnen.

Het is nu in balans, maar dat komt wel doordat we de grens overheen zijn gegaan. Allebei remmen we de hoeveelheid aan contact soms ook bewust af.

Tussendoor weinig tot geen contact hier, af en toe een sms... dat is alles. En we zien elkaar 2x pw onder andere omstandigheden (waarbij niemand iets weet, dus houden we puur vriendschappelijk). Komen elkaar verder soms spontaan tegen en dan is het flirten geblazen.

Aviv... vertel eens iets meer graag?
@vaintje, wat een ongelofelijke eikel zeg!!! Dit is naast pure chantage geestelijk inspelen op je gevoelens.

Kan je op whatsapp niet iemand gewoon blokkeren? Zo ja, dan meteen doen!

En verder kan ik je alleen maar sterke wensen met alles.....
ja heb m nu geblokkeerd Onrustig, dank voor je reactie...
Vain!! Blokeren die handel (als dat kan dan) en verder negeren. Niet op in gaan!! Alles wat jij schrijft kan tegen je gebruikt worden! Hou de eer aan jezelf Vain! Wat een kloothommel trouwens!!
Oh goed zo Vain, laat je niet gek maken meid!!
Oh kwartje valt over dat dokken, ik dacht ff dat het een dreigement was, maar het slaat natuurlijk op die aanbieding van gratis aandacht...

Dank voor jullie hulp
Pffff.... dan valt het mee Vain! Geen dreigement of chantage gelukkig!

Sterkte ermee!!
Vain, moet je dit niet ff wissen om herkenning te voorkomen? Je hebt nu letterlijk hier geschreven wat hij aan jou heeft geschreven?
Ja, dat heb ik letterlijk ja. Ik zal er over denken of ik het wil wissen...
Op veler verzoek

Ik ben een ram

Ik ben een man

Ik ben vuur

Ik heb werk

Ik heb een gezin (nr1)

ik heb hobby's en interesses.

Ik sport en geef les.

ik heb het afgelopen jaar een diepe , donkere reis gemaakt die de ware basis van mijn denken en doen heeft veranderd.

Nou dat was het wel zo'n beetje.
Dank voor nummer 15 Stew. Ik voel me tamelijk buitengesloten eigenlijk want ik post positieve ervaringen en krijg geen respons. Ik ga weer op meelees stand( ook heel prettig en leerzaam)
rozalia, nee, vertel alsjeblieft je positieve ervaringen, ik kan wel wat fijne verhalen gebruiken
positieve ervaringen zijn altijd fijn
Rozalia!!! Je wordt niet buitengesloten hoor !

Ik post ook positieve ervaringen! Kom op met die verdere positiviteit want die kunnen we hier soms wel gebruiken!!

Ik ben heel erg gelukkig met minnaar, alles is momenteel in balans... bij jou ook toch zo aan je een na laatste post te lezen?? Heb je binnenkort weer een afspraak, of doen jullie ff rustig aan?
quote:aviv72 schreef op 09 december 2011 @ 16:00:

Op veler verzoek

Ik ben een ram

Ik ben een man

Ik ben vuur

Ik heb werk

Ik heb een gezin (nr1)

ik heb hobby's en interesses.

Ik sport en geef les.

ik heb het afgelopen jaar een diepe , donkere reis gemaakt die de ware basis van mijn denken en doen heeft veranderd.

Nou dat was het wel zo'n beetje.

Dat je een man bent is nu wel duidelijk

Maar vertel.. waarom de interesse in een nr2? Of heb je die al?
quote:secret69 schreef op 09 december 2011 @ 12:23:

Dames, wat zoeken sommigen toch een ontzettende losers uit als minnaar! Piekelien, wat een verhaal!!! :(. Als je ooit weer aan een minnaar begint, nu even niet misschien, beloof je dan dat je gewoon een hele leuke vent uitkiest? Ze bestaan hoor

Succes meis. Zal vast allemaal meevallen, maar is toch heel erg spannend!

Hahaha, ik heb nu echt zoiets van: voor mij geen nr2 meer, nooit! Maar ach, je weet nooit wat de toekomst brengt...

Maar zonder gekheid, ik zou liever zien dat ik met mijn nr 1 zover kan 'groeien' dat we openlijk over het toestaan van nrs 2 kunnen praten.
@nicolien: Ja, ik baal ontzettend dat ik dus heb gezegd dat ik ongesteld ben... Ik dacht namelijk dat ie wel wist dat ik aan de pil ben, dus snapte ook al niet waarom hij dat wou weten. Ik had m inderdaad goed kunnen laten zweten!
quote:vaintje schreef op 09 december 2011 @ 15:12:

Even julie hulp inroepen hoor, heb het ff moeilijk.

Op vrijdag lunchten exminnaar en ik vaak allebei thuis, en dat was dan ook het moment waarop we vaak gingen cammen.

Vorige week vrijdag was het nog fantastisch tijdens de lunch, het gezeik begon vrijdagavond.

Voor vandaag had ik al een moeilijke lunch verwacht, dus ik was blij dat mijn gesprekspartner zei dat hij er voor me was.

En ja hoor, 10 minuten voor mijn lunchpauze een whatsappje van exminnaar, waarin hij me gratis aandacht bood. Ik heb dat whatsappje gelezen, en heb het verder genegeerd, heb met gesprekspartner gemsnd.

Net heb ik het berichtje nog eens doorgelezen, en toen zag ik dat exminnaar ook online was. En ja hoor, nu krijg ik net weer whatsappjes binnen van exminnaar. Ik heb ze niet geopend, heb van ieder berichtje alleen de eerste regel gelezen in het overzichtsschermje. En dat ging als volgt:

jij bent loaded he (ik heb een goeie baan en dat weet hij)

dus dokken :P

Vaaaaaaaintjeeeeee

ik weet heus wel dat je stiekem...Hmmm...ondanks dat het dan geen chantage-achtig iets is, vind ik het wel heel erg raar. Het blijft zoals ik het lees een verhaal van aantrekken en afstoten, waarin jij maar in een soort van afhankelijkheidspositie blijft. Geen sprake dus van een gezonde balans en dit soort opmerkingen van je minnaar werken ook niet bepaald mee aan een goede verstandhouding en een juiste en normale balans.
quote:secret69 schreef op 09 december 2011 @ 15:26:

Tja, wbt ´grenzen´... ik denk dat er je gevoelsmatig een keer overheen moet gaan om dan te ervaren ´hee... dit is te veel, te intens, te groots´ en dan een gezond stapje terugdoen of een middenweg vinden. Het lijkt me niet iets wat je meteen aan het begin kunt ´weten´, maar iets dat je moet ervaren.

Zo werkte het bij mij althans.

Wij zijn 2x gestopt met onze affaire, het werd te groots allemaal, maar ook 2x na een week of 3 toch weer begonnen.

Het is nu in balans, maar dat komt wel doordat we de grens overheen zijn gegaan. Allebei remmen we de hoeveelheid aan contact soms ook bewust af.

Tussendoor weinig tot geen contact hier, af en toe een sms... dat is alles. En we zien elkaar 2x pw onder andere omstandigheden (waarbij niemand iets weet, dus houden we puur vriendschappelijk). Komen elkaar verder soms spontaan tegen en dan is het flirten geblazen.

Aviv... vertel eens iets meer graag?Dat klinkt als een gezonde balans. Mooi dat het zo ook kan. En nu is het natuurlijk zaak om die balans ook zo te houden.
even wat posten, zodat ik als ik jullie zoek, gewoon in 'mijn laatste reacties' kan kijken. totaal geen nieuws te melden, jammer genoeg. Meeleesmodus is fine 4 me
Even een update..

Mijn date van gisteravond was echt heel leuk!! We hebben enorm gelachen en serieuze gesprekken gehad... het was gewoon gezellig.

Bij het afscheid flink staan zoenen, daar bleef het bij

Ik heb geen idee waar het heen gaat, maar het is nu vooral leuk!

Zal best lang duren voor ik hem weer zie, zeker een maand of 2 maar.. lang leve de mail haha
quote:nicole626 schreef op 09 december 2011 @ 13:25:

Heb niet genoeg op mijn handen gezeten en gisteren toch ge-apped met nr. 2. Maar niets afgesproken. Gewoon ff beetje aandacht naar elkaar. Even weer elkaar herinneren aan de leuke date van een week geleden. Niet zo sterk maar voelt toch goed. Bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan En ik voel me er bijzonder rustig onder vandaag. Misschien toch nog niet helemaal klaar voor closure. Bedacht me nu dat als de dates niet te snel op elkaar zijn, de gevoelens beter te beteugelen zijn. Zal straks nog ff op de rest reageren.@Nicole zo herkenbaar. Ik had na onze eerste date ook de conclusie getrokken dat ik e.e.a. Niet ging trekken. Afgesproken geen contact meer met elkaar op te nemen. Ook ik precies een week volgehouden. Juist omdat je op die dag waarschijnlijk veel terugdenkt aan het moment! Ook ik dacht: we mailen alleen, verder niet! Ik hoop voor je dat het jou wel lukt. Ik ben inmiddels bijna een jaar verder en zit er tot mijn nek in! Met alle bijbehorende ups en downs. En geloof me, het wordt alleen maar moeilijker om afscheid te nemen.
Gister een leuke date gehad. Veel gepraat, gezoend en gevreeën. In de aanloop naar de date had ik bedacht minnaar naar zijn verwachtingen te vragen maar kreeg het toch een beetje benauwd. Ik wil het gewoon (nog) niet weten. Ik ben nog niet klaar om stappen te zetten, welke kant die ook op zijn!
Hyperion, dat klopt. Vandaar nu exminnaar. ik heb hem vanmorgen gesmst dat het voor mij niet werkt, lust zonder gevoelens. dat ik teveel gevoelens had en dat ik daarom geen contact meer wil. hij antwoordde 'prima'. En daar ben ik blij mee. ik sluit dit af en ga nu weer vooruit kijken.

@ jolanda, klinkt goed! gewoon even lekker van genieten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven