Minnaar deel 15

09-12-2011 10:32 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Alle reacties Link kopieren
Nog 8 dagen!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Dame 30:

Vandaag... heb ik mijn date met potentiele minnaar..

Ik ben niet echt heel zenuwachtig, zie er wel naar uit! We kennen elkaar best goed inmiddels, al hebben we elkaar niet vaak irl gezien.



Ergens zit nog de twijfel, wil ik dit echt (een minnaar), is deze man degene waar ik het mee wil, ga ik spijt krijgen?



Ik heb me voorgenomen gewoon een leuke avond te hebben en mocht de chemie niet spetteren dan is het misschien niet degene die ik wil.



Het gevoel is zo dubbel, kennen meer mensen dit?



Je geeft aan dat je dubbele gevoelens hebt, op wel vlak heb je dubbele gevoelens? Je nr.1 en of je dit wel wil of durft vanwege eventueel schuldgevoel of anders?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
@ JJ en herfststorm

Ik ken hem ook irl hoor, maar het contact onderhouden we vooral via mail



Tja.. waar zou ik spijt van krijgen.. of ik het allemaal wel wil enzo. Ergens ben ik bang dat, als ik verder ga met deze man, ik spijt krijg dat ik verder ben gegaan, niet perse spijt dat hij het was, maar meer voor mezelf. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Dubbel gevoel dus, ik vind hem superleuk, maar is het het allemaal waard?

(ik heb een open relatie dus voor mijn nr 1 hoef ik me niet schudlig te voelen)
Een vers topic. Voor mij een stuk afsluiting (volgens mij is het een bijzondere dag vandaag) en het begin van nieuwe dingen, nieuwe avonturen.

Aan de ene kant zit er nog wat "weemoed" aan de andere kant weer vol nieuwsgierig. Let`s see what 2012 komt brengen!



Herfststorm, ik heb een stukje gekopieerd uit een eerdere post van jou:Ik gruwel van hoe ik mezelf door mijn nr2 laat behandelen, ik vind het niet prettig hoe hij met me omgaat, al doet hij feitelijk niets verkeerd. Hij houdt me alleen op afstand en als ik het zo lees hier is dat hoe het 'hoort', maar dat is niet wat ik wíl in een nr2 relatie.



Het lijkt zo haaks te staan op je eerdere post vandaag. Is er iets gebeurt in die tussentijd, hebben jullie dan toch "eindeljk" seks gehad?

In bovenstaande lees ik dat je eigenlijk vindt dat hij je niet goed behandelt, je voelt je bespeeld. Daar is in je post van vandaag niks meer in terug te vinden.



Verder snap ik je dilemma, het zal niet voor niks zijn dat jouw man niet wil dat je juist met deze man een minnaar relatie aangaat. Toch bijzonder, die verboden vruchten.. hoe meer het niet mag, hoe harder het lijkt te trekken. Weet wat je op het spel zet, jouw partner zal juist naar deze man extra alert zijn, lijkt me zo.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Forummers



ik heb 2 vragen :



Waar staat de afkorting ONS voor?



En aan welke voorwaarden moet voor jou een nr 2 aan voldoen ?

Voorwaarden is voor mij een mooi woord voor grenzen en kaders.
Aviv, One Night Stand



Ik wil vraag 2 best beantwoorden maar vanwaar? En hoe zit dat voor jou?
Alle reacties Link kopieren
Niet erg veel tijd op het moment, maar wil toch ff reageren...

Dame30, de twijfel heb ik van te voren nooit gehad, maar was ook te hotel de botel om maar even mijn verstand erbij te houden trouwens . Wel is het zo dat je niet meer, nooitnooitnooit, meer terug kunt als je eenmaal seks met hem hebt gehad. Het zal alles voor altijd veranderen. Misschien is dat het enge, onzekere?



Idd, is een groot verschil of je iemand via internet leert kennen of IRL. Ik kende hem al een beetje IRL en voelde wel dat het goed zat qua vertrouwen hebben in elkaar, aantrekkingskracht etc. Dat is met een wildvreemde toch heel anders.



Herfststorm, ik denk dat je mij - en niet Sensual- bedoelde met die innerlijke onrust? Hier hetzelfde: nr2 en ik zouden ook graag legaal met elkaar om willen gaan. Helaas is dat strikt verboden door allebei onze nr1´s.

Soms geeft geen seks hebben veel meer intimiteit dan wel seks hebben, vind ik. Wij hebben heel soms ook wat minder seks (als ik ongesteld. ben bv), maar dan wel lekker knuffelen en heel veel praten, maar ook stil zijn en van elkaar genieten (ook erg fijn als je gewoon stil kunt zijn bij elkaar, vind ik)



Rooss, een bijzondere dag vandaag? Bedoel je het nieuwe topic? Sorry, ik heb misschien iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
Dames, wat zoeken sommigen toch een ontzettende losers uit als minnaar! Piekelien, wat een verhaal!!! :(. Als je ooit weer aan een minnaar begint, nu even niet misschien, beloof je dan dat je gewoon een hele leuke vent uitkiest? Ze bestaan hoor

Succes meis. Zal vast allemaal meevallen, maar is toch heel erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Geheel ongepast...totaal off topic, en dat op de eerste bladzijde.

Maar rooss, ik heb exact hetzelfde gevoel vandaag! Het is een bijzondere dag, voelt als een nieuw begin. Enjoy 2012!
Alle reacties Link kopieren
@Rooss4 ah natuurlijk >< zo voor de hand liggend.



Vanwaar? , een nr 2 is in het verschiet (alweer)



Voor mij , nou vrouw zal wel handig zijn.

Ik las ook ergens dat een nr2 een invulling geeft en geen aanvulling is op, dat vond ik ook wel een mooie.



Duidelijke afspraken naar elkaar toe.

Dat het is wat het is en dat het nooit meer zal worden.

Zal straks nog wat aanvullingen geven.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk inderdaad dat grenzen en kaders een betere verwoording is dan voorwaarden. Maar hoe lastig zijn grenzen.. grenzen zijn er toch om beperkingen op te leggen? En zeker in dit geval is dat van te voren zo lastig te bepalen.



Minnaar had ook duidelijke grenzen, waaronder 'gevoel' en wat zijn we daar dik overheen gedenderd! Het belangrijkst is naar mijn inziens dat je over de grenzen moet kunnen blijven praten, en dat ze voor beiden gelijk blijven.. Wij hebben momenteel maar 1 grens, en die houdt in dat je nooit van de ander mag verwachten dat hij/zij nr1 verlaat voor jou..
Toppertje: Dank je!! Dan wens ik jou ook een geweldig 2012 alvast!



Aviv, de voorwaarden zijn dat hij leuk en lekker is en ik woest geil van hem word. Duidelijke afspraken maak ik graag over de mate van tussendoorcontact. Over gevoelens maak ik geen afspraken, dat is ook moeilijk te realiseren denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4 , jij dat lijkt mij een belangrijke voorwaarde

Chemie en de bekende klik moeten aanwezig zijn, fysieke aantrekkingskracht. Tussendoorcontact irl of via mail en sms?



@ SensualD zijn grenzen indd om beperkingen op te leggen ?of meer uit zelfbescherming ?



Ik bv , sms beperkt met nr2 , maar mail mijn qwertybord helemaal suf



Gevoelens kan je niet beteugelen en laten zich ook niet beteugelen dat maakt ons wie we zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen grenzen over tussendoor contact, juist omdat dat voor ons beide erg belangrijk is... Er zijn nauwelijks dagen dat we geen contact hebben.. Nu zagen wij elkaar de eerste 1.5 jaar ook dagelijks.. dan was het onmogelijk om geen contact te houden.. althans het lukte ons niet elkaar te omzeilen of om het alleen zakelijk te houden.



Mailen hebben we ook veel gedaan, zeker toen we nog in die rollercoaster zaten.. Nu we in een stabielere situatie zitten is de directe interactie van whatsapp, sms en chat erg fijn..
Alle reacties Link kopieren
Heb niet genoeg op mijn handen gezeten en gisteren toch ge-apped met nr. 2. Maar niets afgesproken. Gewoon ff beetje aandacht naar elkaar. Even weer elkaar herinneren aan de leuke date van een week geleden. Niet zo sterk maar voelt toch goed. Bloed blijft kruipen waar het niet gaan kan En ik voel me er bijzonder rustig onder vandaag. Misschien toch nog niet helemaal klaar voor closure. Bedacht me nu dat als de dates niet te snel op elkaar zijn, de gevoelens beter te beteugelen zijn. Zal straks nog ff op de rest reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel dat contact zowel irl als via de techniek belangrijk is.

Je zal elkaar toch moeten blijven voeden, anders loop je nr2 relatie leeg... .
Alle reacties Link kopieren
@ fame: nog 8 dagen en dan een lekkere date voor de boeg???



@ Dame 30: heb jij de man in kwestie via internet ontmoet of wel in real life?

Via internet zou mij persoonlijk helemaal niet trekken. Maar tis bij mij dan ook niet dat ik een minnaar wil om het minnaarsschap maar dat ik gewoon een onwijs leuke vent tegenkwam die ik niet wilde laten gaan, ik had nooit verwacht voor een minnaar te zullen gaan (nou ja is wel hele slechte samenvatting van het laatse jaar maar daar gaat het nu niet om ;-D)



@herfststorm: volgens mij word jij behoorlijk heen en weer geslingerd m.b.t. je gevoel voor nr. 2. Ik snap je gevoel dat je steeds meer wilt. Denk dat dat voor velen geldt en dat is de balans die je moet zien te vinden. Ik heb zelf daarom ook zoveel moeite om afscheid te nemen. Steeds denk ik, ach nog 1 keer en dat is het laatste. Dan kan ik nog 1x heel bewust genieten, hem helemaal in me opnemen en er nog 1 x voor de volle 100% voor gaan. Dat worden dan zulke mooie, heerlijke momenten, die wil ik daarna heel graag nog een keer beleven.



@Piekelien, wat een lul de behanger zeg. Ik zou hem toch laten zweten. Of dat er een kans bestaat dat je toch een soa hebt, of dat je denkt zwanger te zijn. Oh ik zou daar heerlijk mijn gram uithalen. Even uitmelken die kans



Wat betreft grenzen, volgens mij kun je die in theorie en van tevoren nog zo mooi bedenken maar zegt dat nog niets over of je ook binnen die grenzen zal blijven. Je gevoel speelt een te grote rol en ook het contact met nr. 2 verandert in de loop van de tijd. Dat maakt dat vooraf gestelde grenzen op een gegeven moment helemaal niet meer voldoen. Belangrijkste is denk ik het contact en gevoel met nr 2 in de hand te blijven houden. Voor mij is dat een grens. En verdere voorwaarden waar een nr. 2 aan moet voldoen... Tja volgens mij is het zo: je komt hem tegen of niet. Daar zijn geen lijstjes voor. Dat is gevoel (opwinding, aantrekkingskracht etc)
Alle reacties Link kopieren
@Aviv... Ik snap je niet helemaal... als die klik er is, de chemie.. wat voor techniek bedoel jij dan?



Bedoel je soms dat je er te veel moeite voor moet doen?
Alle reacties Link kopieren
@sensual_D nee :D



Met techniek bedoel ik : sms , chat, msn, whats app, porretje

sorry man achter toetsenbord



Ik denk wel als je teveel moeite moet doen voor nr2 , dan klopt er iets niet,...



ik heb wel een lijstje voor een nr2 hoor, aantrekkingskracht, en het liefst dat zij het voor zich houdt, hoe minder mensen ervan af weten hoe beter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even aan het bij lezen.... Aviv, vertel eens wat over jezelf als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik begin hem te begrijpen Aviv..



Of je elkaar voedt, en hoe je dat doet hangt van beide af... Wij hebben het beide erg hard nodig, maar er zijn ook mensen die bijna geen contact hebben, toch bloedt het niet dood.. Het is zoals zij dat willen..



En ben het eens met Stew, als je wat meer verteld over jezelf, je situatie is het begrijpend lezen voor ons iets gemakkelijker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven