Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, weer even kort, wilde Cin even heel erg hartelijk bedanken voor de tips en snelle reactie, en de rest voor het medeleven!

't Gaat weer goed hier, na de 'regeldag' en 'regelnacht', ging het gister al stukken beter, hij kwam al minder vaak en nu doet ie het weer zoals vanouds!

Volgens mij is de voeding nu weer op peil, want hij verslikt zich regelmatig erin en laat dan flinke boertjes!

Het was even heel heftig en doorbijten, vooral die nacht wilde hij constant drinken, en deden mijn tepels ontzettend veel pijn daardoor (want hij bleef trekken en draaien en steeds opnieuw happen en mieren), en om 3 uur sliep hij nog niet, dat ik hem toch uiteindelijk maar een klein flesje heb gedaan, zodat ik ook wat rust kreeg! (want ik zat ondertussen al bijna 3 uur nonstop met twan aan de borst!) Dat werkte en hij viel in slaap tot 6 uur, dus heb ik tenminste nog even 3 uurtjes kunnen slapen! Daarna heb ik hem weer regelmatig aangelegd, en nu gaat het dus weer goed!

Alleen blijf ik dus nog wel zo'n 45 min. bezig met voeden, maar goed, dat neem ik maar op de koop toe, ik ben wel blij dat het zo goed gaat weer!

En vriend reageerde zo omdat hij weinig verstand heeft van hoe bv werkt, dus toen ik dat uitgelegd had waarom twan zoveel moest drinken, was het goed en begreep hij het ook. Hij snapte niet waarom dat kind elk uur ofzo moest drinken. Hij vind het in elk geval wel goed dat ik ook zo goed heb doorgezet, ook in de kraamweek toen het niet zo best ging en mijn tranen rijkelijk vloeiden!

Dus ook dat is weer rechtgezet gelukkig. Ach ja, mannen!

Nou, Kevin is ook alweer wakker, dus ik gaat weer henen, mijn rust is alweer voorbij....
Hé CD, petje af meid. Fijn dat je vriend nu meer begrip heeft.
Als ik jou zo lees weet ik weer precies hoe gestoord ik die eerste weken af en toe werd van dat bv-gebeuren, CD! Gelukkig dat het beter loopt nu. Misschien is Twan gewoon niet zo'n snelle drinker. Mare heeft ook altijd de tijd genomen.

Amalia, Menorca, leuk! A geboekt? Waar zitten jullie? Wij hebben toen idd wel een avondje zitten surfen, met een reisgidsje erbij, om plaatsjes en accomodaties te vergelijken. Kostte even tijd maar achteraf was ik erg blij dat we het hadden gedaan. Maar bij een goed reisbureau kunnen ze je vast ook prima helpen. Ohh, en gefeliciteerd met Berend z'n halfjaardag! Heeft hij z'n worteltje al op?!

Haai Enka, ja, dat kan erg verschillen, wat ambtenaren ervan maken. Heb wel eens met kromme tenen bij een bruiloft gezeten, erg is dat. Maar afspreken in de kroeg is een goed voorteken . Kwam hier in de stad net een bruiloft tegen, bruid had een dunne strapless jurk aan en liep met blote schouders van stadhuis naar kerk (best wel een eindje lopen). Zag er beetje sneu uit...

Star, duim duim duim!

Mal, wanner gaan jullie nu precies verhuizen? Moet er nog veel geregeld en verbouwd worden?

Bridges, begint alles al een beetje z'n draai te vinden zo met z'n vieren? Dankjewel voor je leuke kaartje!

Mmm. Net een mooie grote roze bak bij de Hema gekocht om Mare 'dr duplo in te bewaren. Vond ze een goed plan, dus gezellig samen alle blokjes en onderdelen erin gedaan. Inmiddels ligt de duplo door de hele kamer en zit mevrouw in 'dr romper in de bak. Het is een zwembad. Oh, oké....

Vorige week maar liefst 4 geboortekaartjes. Bridges natuurlijk, een vriendin, mijn nicht en een oud-collega. Allemaal meisjes, echt niet te geloven!

Vriend is met een boedelbak in de weer (garage opgeruimd, stond helemaal vol met zooi), was bijna van de weg afgewaaid!
Ik heb Cas gezien, ik heb Cas gezien

Gesprek ging goed, zal alleen wel niets worden, want veertig uur. Nu even bijlezen.
Ik ken Ron Blaauw wel hoor Amaal
Mare in romper in bak
Hai!

Ben er weer even. Gisteren behoorlijke off-day. Vast combinatie van hormonen en zo maar had het even helemaal gehad met die hele bv. Werd gisteren wakker met een grotere rechterborst die ook nog eens erg pijnlijk was. Schrik voor borstontsteking zat er meteen goed in, dus meteen goed gevoeld en bekeken. Volgens vlos was dat het gelukkig niet, maar wat dan wel? Denken zelf aan stuwing (op dag 7? aan maar 1 borst? Cin?) en vandaag is het gelukkig weer wat beter. Ben vandaag weer gaan voeden met tepelhoedje. dat ging gelukkig prima. Heb zo'n vermoeden dat dat het ook zal blijven, heb momenteel weinig hoop dat nieuwe medicijnen werken, maar ja. Kraamzorg wordt vanwege bv-problemen nog verlengd met morgen 3 uur en indien nodig ook zondag nog 3 uur. Wel fijn, ga morgen met de kraam nog even proberen te voeden zonder hoedje en dan maar zien...

Verder doet meisje het super en is mijn jochie even heeeeel erg dwars en papa-gericht (snik...) maar dat gaat vast snel weer over.

Freekje waar ik eerder mee schreef is trouwens vandaag bevallen van een zoon, Thymen! Leuk hè Enka!

Star: hmmm minder uren niet bespreekbaar Star? Wanneer hoor je meer? En heb je Cas van Cin gezien? was hij lief? foto´s?

Ben alles verder even vergeten geloof ik...
Mal: haha ik weet dat verhaal nog inderdaad! Blijft grappig!

Hel: haha die mare heeft al een mooi inlevingsvermogen! Heerlijk toch!

CD: fijn dat het nu weer beter gaat en dat vriend wat meer meeleeft. Tsja is ook lastig voor die mannen!

Jin: hoe is het met jouw borsten? Niet uitgelopen op een ontsteking hopelijk?

Amalia: dat klinkt goed lekker op vakantie. Wij zijn ook niet zo best in het uitzoeken van...
Hmm, worteltjes vielen niet in goede aarde. De kunstvoeding ( ) vanmiddag wel. Ik probeer nu 1 voeding per dag af te bouwen voor de wintersport. Ehhh, nou niet 1 per dag, maar hij drinkt nu 5 tot 6x, en ik wil terug naar de ochtend, avond en (helaas) nacht al hoop ik die laatste natuurlijk ook te kunnen skippen, maar dat moet Berend zelf doen

Ik was blij dat hij de fles pakte.

CD, goed zeg dat het nu weer beter gaat! Tja, 45 min... lastig. Maar dat gaat straks ook echt beter hoor. Doe je 2 kanten of 1? Ik doe altijd 1, behalve de laatste. Ben je wel eerder klaar. Als ik 2 aanbied gaat meneer gewoon vrolijk verder hoor. Maar ik vind het wel genoeg zo. Maar niet alle kinderen hebben genoeg aan 1. Mss kan je het over een paar weken proberen, nu is hij nog wel erg klein.

Goed, ik ga Berend uit zijn bed plukken, anders slaapt hij wel erg lang door (lag er half 7 in voor een avondslaapje), en dan gaat het mis vannacht...

Hel, nog geen reis geboekt, dat gaan we (hopelijk) zo doen.
Zeker fijn Bridge

Ventje wordt vast wel weer mama's grote vent hoor, hoort er beetje bij denk ik?

Hoor meer voor volgende week vrijdag. Ja Cas van Cin, liehief. Gijsje ging slapen, dus die was boos dat hij naar bed moest
Hoi Bridges!!! Arme Fieke zo papa gericht. Tja, jou heeft ze al 9 mnd bij zich gehad, en papa moet ze nog leren kennen
Nee Ties juist papa-gericht! Fieke heeft nog geen flauw benul wie haar vasthoudt! Als het maar lekker warm is! En ik weet het, het hoort erbij maar hormonen vinden het nogal vervelend...

Haha kan me voorstellen dat Gijsje boos was. Heb je hem gezien zonder zijn krullen?

Amalia: tsja slikken hè als die eerste fles kv er zo goed in gaat! Maar dat is vast lekker voor de wintersport joh!
Oh ha ha ha Bridges, ik vond het al een beetje raar Ooh, ja Ties naar papa, hmmm, kan ook makkelijk zijn met poepluiers enzo.

Ik geef Laurens altijd een klusje om te helpen met Berend, bv de luier pakken, hij mag een doekje erlangs halen om het schoon te maken, krukje bij het badje enzo. Deed ik vanaf het begin en dat werkte erg goed. En af en toe Berend even met papa en dan ging ik met Laurens de hond uitlaten ofzo.

Ach, misschien is het zo over. Het is ook raar allemaal, mama met die baby de hele tijd.
Amaal lekker wakker?

Gijsje heeft nog wel krullen, maar niet lang meer. Wilde me heel lief al zijn speelgoed laten zien (en dan was hij nu nog niet klaar geweest )
Ik word gek van een vakantie boeken. Nou zitten we al de hele avond te kijken, zegt vent opeens; morgen boeken we echt.

Bah, ik wil het nu geregeld hebben en aan de andere kant krijg ik het al helemaal benauwd van een klein huisje, zwembaden en zee met 2 kleintjes. Kan ik ze niet gewoon veilig in mijn achtertuin houden...
goeiemorgen.

Ik heb nachtmerries over Menorca gehad! /het is vast heel druk in augustus daar en als ik met m'n ogen knipper ben ik de kinderen kwijt.. ik krijg zo'n Madeline-idee Vreselijk, vakantie...
Amalia het is lekker tuin weer voor je he! Haha jij bent echt erg, nachtmerries over je vakantie . Je hoeft niet hoor, ik ga wel voor je! (alleen dan neem ik wel mijn eigen vent en kind mee)

Haha Gijs veel speelgoed, nee toch .

Ooh kind huilt, hij is weer ziek, weer koorts .

Bridge is je vriend nog lekker vrij?

Zijn de foto's gelukt Hel?

Nou nu kan ik het huilen niet meer negeren dus daahaag!
Tja, tuinweer... ik heb de schommel opgehangen bij de klimtoren. Had er eerder nog geen zin in, omdat ik dan natuurlijk kan blijven duwen aangezien Laurens nog niet zelf kan schommelen. En dat was dus idd wat ik vanmorgen ruim een half uur heb staan doen. Het was wel heel schattig hoor, die bigsmile van Laurens te zien. Maar drama toen ik weer naar binnen wilde.

En nu vind ik het niet zo lekker meer buiten, volgens mij gaat het hier regenen.

Jij mag voor mij hoor Juud, maar dan wil ik hier wel zon!!!!
DIE KRULLEN KOMEN TERUG.

Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.

Ach, veel speelgoed, veel ...wat is nou veel?

En Casje is lief idd.

Gijsje wilde idd niet gaan slapen (die laat zich nogal moeilijk verwijderen ) maar hij heeft daarna nog tot drie uur liggen pitten!

Was gezellig met Star. We zijn weer bijgeroddeld.

Bridges> Ik denk dat je gewoon echt heel veel melk hebt en dan stuwt dat af en toe nog flink. Voordeel is dat je redelijk veilig met tepelhoedje kunt voeden (zijn vaak productiekillers en daardoor loopt bv vaak nog fout) want je productie zal wel wat teruglopen maarja, je hebt toch genoeg.

Als het met een tepelhoedje beter gaat, gewoon doen. Als het niet linksom kan dan moet het maar rechtsom, toch? Je had het liever zonder gehad maarja, ze krijgt het witte goud toch maar gewoon binnen en dat is het allerbelangrijkste!

Morgen prachtige dag, het wordt wel 16-17 graden (hier in dit prachtige Brabantse land dan he? Die noorderlingen zullen wel kou lijden :-) ). Geniet er allemaal van!!!

Cin

Ooh, ik vind ze allemaal zo goed bij Idols! Ik denk dat Natalie eruit gaat deze keer.
Lekker druk hier vandaag
Ehhh Cin, wat moest Gijs eigenlijk, dat z'n krullen eraf moesten.....Heb ik even gemist.
Gijs moest niks. Eduard ging met 'm naar de kapper om z'n pony bij te laten knippen (ik kon niet mee, Cas was niet lekker en wilde veel drinken). Ik zei nog: ALLEEN DE VOORKANT, NIET AAN Z'N KRULLEN LATEN KOMEN! Hij kwam terug met Gremlin-Gijs zonder krullen. I was not amused.

Ik denk Charlene, ik vind haar te braaf.

Hier weer een ziek mannetje, vanmiddag zaten we maar weer bij de huisartsenpost. Zijn oren waren nog net niet ontstoken dus ik hoop dat de neusspray werkt anders kunnen we er morgen weer naartoe.

Cin al zenuwachtig voor maandag? Heeft Sam die ingrepen ook gehad?

Haha dat is goed Amaal, dan ga ik eerst naar Menorca en dan neem ik de zon mee terug, oke? Of heb je ondertussen zelf al wat gevonden?
Foto van Gremlin Gijs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven