Zo blij met mijn kerstboom!

13-12-2011 20:46 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hij staat en ik ben er blij mee. Staat jullie boom al?
Hij staat, is versierd, en ik ben er zeker blij mee!
Ik heb geen boom, wil er volgend jaar wel een kopen.
ja hij staat hier ook en ik ben er ook zoooo blij mee!

Ben ook blij met de prijs, was echt een goede deal!
Jaaaa! Ik ook! Vond m zo leukm dat ik nu een krans aan t knutselen ben in dezelfde stijl. Had vorig jaar alleen een boom maar pak het dit jaar wat uitbundiger aan, vind het heerlijk!
Ik HAD een mooie boom, maar die is inmiddels geruïneerd door onze jongste kat. Het ziet er niet uit. Hij staat helemaal scheef inmiddels en is aan de onderkant helemaal ingezakt.
Jaa!

Het is dan wel (helaas) een nepperT, maar toen ik de prijzen zag van wat een beetje boom moet kosten was ik er wel weer heel blij mee.

En het staat zo gezellig in huis! Ben dol op de hoera-de-kerstboom-staat-er periode!
Vandaag met dochter gehaald, werd heel sjaggie na 3 winkels. Was echt 3 x niks. 1 zaak had alleen stuk of 80 2 meter hoge nordmannen. : S. Vroeg toen uit wanhoop op straat bij het winkelcentrum aan een vrouw waar je in vredesnaam kerstbomen kunt kopen, bleek 3 straten verder, gewoon bij iemand in de achtertuin, genoeg keus en niet te duur.

En ik vind die gewone kerstbomen mooier dan nordmannen. Staat nu in garage en ruikt heerlijk daar.
Fijn dat jullie ook zo blij zijn, maar ik opende dit topic vooral om Silly uit de top 10 te drukken. Ze/hij/het is nu door de mods verwijderd, dus dit topic is overbodig ( of niet, natuurlijk, als je graag over je KB wilt praten )
Ben ook zo blij met de 19 euro die ik bij de Ikea mag besteden.
Ja wat was dat. Zie nog steeds wazige topics met : grserreio
oh, te vroeg gejuicht, ze staan er nog. Nog 2 nieuwe topics, dan zakt ze in ieder geval uit beeld (en ik ben echt reuze blij met mijn boom , een Nordmann voor 12 euro, op een bjzettafeltje haalt ie het plafond!
Ik ben er ook blij mee! Hier staat ie nu al een week en hij is mooi! Dit jaar eindelijk de sneeuwpopjes erin die ik zo graag wilde. Vorig jaar kwamen ze na de kerst pas binnen uit China haha! En de prijs was ook perfect, 1 euro voor een nordmann bij Ikea :D
Ik heb er niet zoveel werk van gemaakt als de andere jaren. Alleen de boom, daarna ben ik stilgevallen. Er zit nieteens iets om de standaard; ik had een mand willen kopen..
Wat is een goede prijs? Heb al jaren geen kerstboom, wel ongezellig, maar met kerst zelf ben ik er sowieso een paar dagen niet en woon maar alleen.

Maar iig ze staan hier voor 15 bij de supermarkt, maar dan moet ik nog m'n ballen gaan halen bij m'n ex :P
Hier staat ie ook, best wel erg groot, maar mooi! Ben er de hele ochtend mee in de weer geweest (ben meut wat betreft de lampjes, steeds door oogharen turen of er niet ergens een donker gat zit). Ben blij dat we er blij mee zijn, het ding was wel errug duur!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ja hier ook sinds vrijdag.

Wel een echte, maar geen dure echte. Dan maar geen Nordman.

Hij is druk en bont, maar wel bijelkaar passende kleuren. Ben er erg blij mee.
Nordmann was dus met 1 euro de goedkoopste raar dat iedereen ze zo duur vond overal.
Helaas dit jaar geen boom... En dat terwijl ik vorig jaar een godsvermogen uit heb gegeven aan echte oude antieke ballen, slingers, piek en lampjes... Had ik maar een grotere woonkamer... Haha, die niet zo vol stond met allemaal oud gerei!
Heb ook een neppert staan. Maar wel een mooie neppert. Had nadat ik hem had opgezet (dit duurde een hele middag, al die takjes erin steken en uitvouwen...) had ik geen puf meer. Vandaag kwamen de eerste kerstkaartjes, dus heb die er maar in gehangen... Wil er natuurlijk nog wel lampjes in doen, maar geen idee of er nog wel meer inkomt dan kerstkaartjes.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Als ik dat had geweten was ik wel naar Ikea gegaan Ivetje!

Nu waren Nordmannen die qua grootte vergelijkbaar waren met onze boom ¤35. Onze boom was ¤15...
Sinds afgelopen zaterdag staat ie en het is een hele mooie dit jaar: een Knuffelbeessieboom. Ik heb de lichtjes erin gedaan, de kinderen hebben de boom vol gehangen met allemaal knuffels. Een grote witte ijsbeer zit in de top en kijkt vrolijk de kamer in, een aap hangt aan een tak, een slang kronkelt om de stam en er zitten nog tig andere beesten in.
quote:gemini2011 schreef op 13 december 2011 @ 21:43:

Als ik dat had geweten was ik wel naar Ikea gegaan Ivetje!

Nu waren Nordmannen die qua grootte vergelijkbaar waren met onze boom ¤35. Onze boom was ¤15...Volgens mij hebben heel veel mensen die actie gemist :P
Zoals ieder jaar een echte, maar ( ook zoals ieder jaar ) staat hij inmiddels scheef.......

Laat hem ook dit jaar maar weer lekker scheef staan, zal blijkbaar wel bij ons horen ?!

We hebben ook pakjes onder onze boom, zo gezellig en de kinderen maar gissen; welke is voor mij en wat zit er in hihi.

Nog een kleine 2 weekjes en dan weten ze het !
Bij mij staat ook de Ikea boom (ben dit jaar erg laat).

Een mooie boom, en nu niet vergeten mijn cadeau-pas op te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven