Zo blij met mijn kerstboom!
dinsdag 13 december 2011 om 20:51
Vandaag met dochter gehaald, werd heel sjaggie na 3 winkels. Was echt 3 x niks. 1 zaak had alleen stuk of 80 2 meter hoge nordmannen. : S. Vroeg toen uit wanhoop op straat bij het winkelcentrum aan een vrouw waar je in vredesnaam kerstbomen kunt kopen, bleek 3 straten verder, gewoon bij iemand in de achtertuin, genoeg keus en niet te duur.
En ik vind die gewone kerstbomen mooier dan nordmannen. Staat nu in garage en ruikt heerlijk daar.
En ik vind die gewone kerstbomen mooier dan nordmannen. Staat nu in garage en ruikt heerlijk daar.
dinsdag 13 december 2011 om 20:59
dinsdag 13 december 2011 om 21:00
Hier staat ie ook, best wel erg groot, maar mooi! Ben er de hele ochtend mee in de weer geweest (ben meut wat betreft de lampjes, steeds door oogharen turen of er niet ergens een donker gat zit). Ben blij dat we er blij mee zijn, het ding was wel errug duur!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
dinsdag 13 december 2011 om 21:35
Heb ook een neppert staan. Maar wel een mooie neppert. Had nadat ik hem had opgezet (dit duurde een hele middag, al die takjes erin steken en uitvouwen...) had ik geen puf meer. Vandaag kwamen de eerste kerstkaartjes, dus heb die er maar in gehangen... Wil er natuurlijk nog wel lampjes in doen, maar geen idee of er nog wel meer inkomt dan kerstkaartjes.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 13 december 2011 om 21:45
Sinds afgelopen zaterdag staat ie en het is een hele mooie dit jaar: een Knuffelbeessieboom. Ik heb de lichtjes erin gedaan, de kinderen hebben de boom vol gehangen met allemaal knuffels. Een grote witte ijsbeer zit in de top en kijkt vrolijk de kamer in, een aap hangt aan een tak, een slang kronkelt om de stam en er zitten nog tig andere beesten in.
dinsdag 13 december 2011 om 22:01
Zoals ieder jaar een echte, maar ( ook zoals ieder jaar ) staat hij inmiddels scheef.......
Laat hem ook dit jaar maar weer lekker scheef staan, zal blijkbaar wel bij ons horen ?!
We hebben ook pakjes onder onze boom, zo gezellig en de kinderen maar gissen; welke is voor mij en wat zit er in hihi.
Nog een kleine 2 weekjes en dan weten ze het !
Laat hem ook dit jaar maar weer lekker scheef staan, zal blijkbaar wel bij ons horen ?!
We hebben ook pakjes onder onze boom, zo gezellig en de kinderen maar gissen; welke is voor mij en wat zit er in hihi.
Nog een kleine 2 weekjes en dan weten ze het !