Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Up
up!

Helaas nog geen tijd voor een update. hopelijk dinsdag.
quote:Marloes85 schreef op 07 december 2011 @ 19:03:

Ik wil ook wel graag 1 of meerdere boeken ruilen tegen een flesje parfum of iets anders.

Op de plank staat nog:

* Haar naam was Sarah

* Het familieportret

* De vliegeraar

* Dochter van Isfahan* Het michelangelo Mysterie

* Duizend schitterende zonnen

Alle boeken heb ik nieuw gekocht en 1 keer gelezen, staat is dus prima.Heel mooi boek
Hallo allemaal!

leuk is dit! Ik heb in de aanbieding halfhoge wandelschoenen van Nomad, maat 39, grijs/lichtblauw. Een keer op gelopen maar halfhoog is voor gewoon wandelen niet fijn..ik zou het willen ruilen tegen een zelfgebreide sjaal of poefje.
quote:alanabanana schreef op 10 december 2011 @ 21:40:

Ik ben net verhuisd en heb héél veel weg gedaan naar de kringloop. Zonde zonde! Anders had ik heel wat leuke dingen te ruilen gehad.

Maar goed, op dit moment heb ik een waardebon te ruil:

Onbeperkt barbecueën voor 4 personen. De waardebon is geldig t/m 16 januari (met uitzondering van de kerstdagen)

Te gebruiken bij:

BBQ huis Wapserveen - Drenthe • The Ranch Ried -

Friesland • Fuego Zoetermeer - Zuid Holland • Barbecuehuis Purmerend - Noord Holland

• Amigos Roosendaal - Noord Brabant • Gonzales Deventer - Overijssel

Let op Roosendaal en Zoetermeer niet op zaterdagen en feestdagen.

Iemand interesse???ik heb zeker interesse in de bon. Wat zou je ervoor terug willen hebben?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 11 december 2011 @ 23:14:

[...]

ik heb zeker interesse in de bon. Wat zou je ervoor terug willen hebben?

Ik heb wel interesse in schoenen (maat 39) en kookboeken. Ik zag dat jij kerstspullen hebt. Welke kleur?

Er zijn trouwens best veel dingen die ik leuk vind. . . Wat heb je allemaal?
Up
heb veel verschillende soorten kerst spullen. Zal er morgen foto's van maken. Zijn oa. kerstmutsen, versiering, raamstickers enz.

Kookboeken heb ik ook wel weet alleen niet welke dat moet ik nakijken.

Morgen plaats ik foto's.
Is goed....ik ben benieuwd naar je foto's!
up!
even wat foto's:

Heb denk ik 4 of 5 verschillende engelen. Zijn van steen maar niet erg zwaar en kunnen in de kerstboom. Heb van ieder soort tientallen dus heb er meer dan genoeg.

Kaarsenstandaard, ook meerdere van:

Enorm leuk de volgende. De plank met sneeuwpoppen hebben haakjes. De rode zakjes hebben 1 t/m 24 erop staan. Je kan de zakjes vullen met iets kleins en ze aan de haak hangen. Het is dan een adventskalender. Heb er nog 2. Hier heeft schoonmoeder ze gevuld voor Patrick en mij dan was het echt een verrassing.

Kerstnaam stickers. Van beide tientallen aanwezig hier:

Verschillende soorten kerstmutsen:

Kan zowel staan als hangen:

3 of 4 tafellopers:

Om neer te zetten. Heb er nog 2:

3 of 4 schaaltjes:

om op te hangen:

Zakje met kleine cadeautjes

speelgoed:

(heb veel van deze zakjes

Onderstaande is een bump en go auto. Werkt op batterijen, maakt geluid, beweegt heen en weer en de deuren slaan open en dicht. Heb er nog tientallen nieuw in verpakking staan:

Veel, heel veel lampionnen volgens mij heb ik ergens ook nog stokjes met licht voor erbij.

LET OP: al het speelgoed is merkloos en nieuw!
Wat heb je veel kerstspullen zeg! Helaas past het qua stijl niet in ons huis en is het ook niet echt mijn smaak. Jammer!

Met het speelgoed kan ik niet zoveel aangezien ik nog geen kinderen heb....

Wel erg jammer.

Ik ben op zoek naar: leesboeken (romans, waargebeurde verhalen), kookboeken, boeddhabeeldjes, kerststalletjes (aparte of uit andere landen) en sieraden (armbanden, ketting).
quote:alanabanana schreef op 10 december 2011 @ 21:40:

Ik ben net verhuisd en heb héél veel weg gedaan naar de kringloop. Zonde zonde! Anders had ik heel wat leuke dingen te ruilen gehad.

Maar goed, op dit moment heb ik een waardebon te ruil:

Onbeperkt barbecueën voor 4 personen. De waardebon is geldig t/m 16 januari (met uitzondering van de kerstdagen)

Te gebruiken bij:

Friesland • Fuego Zoetermeer - Zuid Holland • Barbecuehuis Purmerend - Noord Holland

• Amigos Roosendaal - Noord Brabant • Gonzales Deventer - Overijssel

Let op Roosendaal en Zoetermeer niet op zaterdagen en feestdagen.

Iemand interesse???

Gonzales Deventer bestaat niet meer anders had ik die graag willen ruilen,rest is me tever weg.

Gonzales Deventer per direct gesloten

Barbecuerestaurant Gonzales in Deventer is per direct gesloten. Dit staat te lezen op de website van het restaurant. Afgelopen weekend hebben de laatste gasten er gegeten. De franchisenemer stopt ermee en ambieert een baan in het horecaonderwijs.

Franchisenemer Anton Venhoeven (50) kiest na 10 jaar Gonzales voor een andere richting binnen de horeca. ‘Ik wil het onderwijs in’, licht hij de sluiting aan Missethoreca.nl toe. Er zit geen financiële reden achter de sluiting laat hij weten.

Loopbaan

‘Klandizie genoeg. Mijn huurcontract liep af en ik kon kiezen voor vijf jaar bijtekenen. Dan ben ik 55. Om dan nog een andere loopbaan in te slaan, vond ik te laat.’

Nieuw restaurant

In het pand in Deventer komt een nieuw horecaconcept ‘Que Pasa, tapas en bbq’. Volgens Venhoeven is de organisatie achter Gonzales hier niet ‘heel happy’ mee. Maar Venhoeven heeft zijn zaak aan Gonzales aangeboden, maar beide partijen kwamen niet tot overeenstemming, zo zegt hij.
quote:alanabanana schreef op 13 december 2011 @ 21:22:

Wat heb je veel kerstspullen zeg! Helaas past het qua stijl niet in ons huis en is het ook niet echt mijn smaak. Jammer!

Met het speelgoed kan ik niet zoveel aangezien ik nog geen kinderen heb....

Wel erg jammer.

Ik ben op zoek naar: leesboeken (romans, waargebeurde verhalen), kookboeken, boeddhabeeldjes, kerststalletjes (aparte of uit andere landen) en sieraden (armbanden, ketting).Had je nog wat aan mijn leesboeken of zag je daar niets leuks tussen?
quote:Marloes85 schreef op 14 december 2011 @ 13:00:

[...]

Had je nog wat aan mijn leesboeken of zag je daar niets leuks tussen?Ik heb nog even bij je boeken gekeken, maar die heb ik allemaal al. Erg goede boeken trouwens!
quote:ElleMichelle schreef op 14 december 2011 @ 11:33:

[...]

Gonzales Deventer bestaat niet meer anders had ik die graag willen ruilen,rest is me tever..

Haha, dat is ook een bak. Bied ik iets aan wat niet helemaal klopt.

Bij deze dus.....de bon is niet inwissel baar in Deventer. Wel in de andere restaurants.

Bedankt dat je het even meldde. Is anders ook zo vervelend!
Wat een leuk topic!!

Wat wil je hebben voor die Gonzales bon? Waar liggen je interesses?
leukkkk het ruiltopic is er weer..

ik ga ook even kijken wat ik over heb..
girly, dank houd het denk ik even op. Je kunt denk ik wel een geschikte ruil vinden met iemand anders.

Kerstspullen en speelgoed (nieuw) zijn dus nog te ruil.
girly1980 De bon die te ruil heb blijkt niet bruikbaar te zijn bij Gozales omdat zij zijn gestopt (nieuw restaurante gestart).

Het gaat om het volgende:

Te gebruiken bij:

• Amigos Roosendaal - Noord Brabant • Let op Roosendaal en Zoetermeer niet op zaterdagen en feestdagen.

Mocht je interesse hebben. Ik zou graag willen ruilen tegen bijvoorbeeld:

boeken (genre ala 'Haar naam is Sarah', De Vliegeraar', etc)

kookboeken

schoenen maat 39

gezelschapspelen voor volwassenen (2 personen)
Up!
En nog een keer UP
Up! Niemand interesse in mijn hoofdkussens en/of boeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven