Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ik lees al een aantal weken mee in dit topic, leuk om alle verhalen te lezen rondom het daten! Nu is mijn date van gisterenavond net een uurtje weg en heb even de behoefte om het van me af te schrijven, gewoon omdat ik geen idee heb hoe of wat nu verder.

Eind augustus jl. heb ik me in het online daten begeven op advies van een vriendin. In mijn dagelijkse leven kom ik gewoon geen mannen tegen waarvan mijn hart sneller gaat kloppen, ik sta sowieso niet snel in vuur en vlam. In ieder geval heb twee dates gehad, beide prima maar daarbij gelaten. Toen nog een tijdje met iemand anders gemaild, klikte heel leuk via de mail. Toen hij foto's stuurde, was ik daar niet zo positief over, in ieder geval absoluut niet mijn type. Maargoed hij bleef aanhouden (had een date toen een keer afgezegd maar hij bleef volhouden want hij herkende zoveel in mij, waar ik me ook niet helemaal in kon vinden maargoed). Uiteindelijk toch op date gegaan (eind oktober), was gezellig maar niet meer dan dat voor mij. Hij is heel analytisch, gevoelig en heel direct. Ik ben minder direct en meer rationeel dan emotioneel, dat vond ik dus best lastig zeker omdat hij best wel de diepte inging op de eerste date. Maargoed hij liet het bij mij, ik moest maar bepalen wat ik ervan vond, hij liet namelijk toen al blijken dat hij wel 2de date wil. Omdat ik het moeilijk vind om me open te stellen en niet te snel wil oordelen, besloten 2de date aan te gaan. Kwam die bij mij thuis voor me koken. Was gezellig maar nog best gespannen zowel vanuit mij als vanuit hem. Toen begon ik het steeds leuker te vinden en dacht dat ik toch verliefd aan het worden was. Hoewel ergens een stemmetje zei dat ik misschien de situatie gewoon heel leuk vond. In ieder geval, nog twee dates gehad daarna, is toen beide keren blijven slapen en ik merkte aan alles wat hij mij leuker vond dan ik hem. Althans ik vind t echt een leuke jongen, voel me onwijs op me gemak bij hem, kunnen goed praten maar ook stil zijn maar echt die 'klik', die verliefdheid ontbreekt bij mij. Ik vond dat ik eerlijk moest zijn, wilde hem niet aan het lijntje houden, daar is ie veel te lief voor. Dus drie weken geleden ben ik eerlijk naar hem geweest, dat ik niet verliefd op m ben maar het wel heel leuk vind met hem en hem best af en toe nog wel is wil zien, zonder verwachtingen. Hij ervaarde het als een afwijzing en ook hebben we een flinke discussie gehad over wat verliefdheid voor hem/mij betekent. Hij is toen niet blijven slapen, leek me niet handig. Die volgende dag kreeg ik al een berichtje dat ie na had gedacht en toch af en toe wil afspreken zonder serieuze verwachtingen. Nou prima, dus vorige week een date gehad, was heel leuk. Als ik hem zie vind ik het heel leuk maar als ik hem niet zie, mis ik hem niet. Gisterenavond weer een date gehad, weer blijven slapen, was heel gezellig maar ik ben gewoon niet verliefd. Ik vind hem heel leuk en lief, zou willen dat ik verliefd op m was. Ik krijg de indruk dat hij wel verliefd op me aan het worden is al hebben we het daar na dat gesprek over verliefdheid niet meer over gehad. Nu ga ik wel over anderhalve week 2 weken met vakantie dus dan zie ik hem sowieso niet en ook veel moeilijker om contact te hebben.

Maargoed ik weet het gewoon niet meer! Heb het er met vriendinnen over gehad, de een zegt dat ik het moet afkappen, de ander zegt dat het leuk is zolang het leuk is als soort scharrel, de ander zegt dat ik me open moet stellen want verliefdheid kan nog komen... Ben benieuwd of een van jullie zich ooit in soortgelijke situatie heeft begeven, dat een jongen jou leuker vind dat andersom? Want dit is absoluut niet wat ik had verwacht toen ik aan internetdaten begon, had eerder verwacht dat ik in een dergelijke situatie terecht zou komen.

Nou het is wel een lang verhaal geworden...

Adeline: had gelezen dat je recentelijk met online daten bent begonnen, leuk! Ben benieuwd naar je ervaringen! Maar idd, om de leuke jongens eruit te filteren, vertrouw op je gevoel. Die heeft het vaak toch wel bij het rechte eind.

Tierney: pff wat vermoeiend dat je sv zo'n spelletje speelt, zeker als er nog gevoelens voor jou in het spel erbij komen...
quote:tierney schreef op 11 december 2011 @ 13:47:

Ik begin gewoon steeds meer te denken dat ik er niet klaar voor ben, liefde, relaties enzo. Steeds als ik een kans heb, dan ren ik weg omdat ik het benauwd krijg en uitgerekend de man waar ik niks van wil en waarmee het ook niks kan worden, die komt wel dichtbij... Spijker op z'n kop!
@marlau Klinkt alsof je lekker verder moet gaan met daten met andere mannen. 'Leuk zolang het duurt' geldt alleen als je tegelijkertijd niet zo over aan het tobben was. Bovendien is 'leuk zolang het duurt' een stuk gemakkelijker wanneer je er allebei ongeveer gelijk in staat. Hij ziet jou duidelijk niet als 'leuk zolang het duurt' dus zijn hoop zal steeds weer gevoed worden als je hem blijft zien. En jij gaat echt niet meer voor hem vallen als je hem geen seconde mist als hij er niet is.
Zeg dames.....krijgen jullie echt zoveel reacties op RP?

Ik las vandaag in een profiel dat een nieuw lid in 3 uur tijd 324 berichten had gekregen!

Dan begin ik ook te begrijpen waarom ik vaak niet eens een antwoord krijg op mijn persoonlijke bericht......
Nee hoor ik niet...Ik was al heel blij als ik een persoonlijk bericht kreeg en niet zo stom hartje of een of ander standaard tekstje. Ik heb weleens een test gedaan en een plaatje van een mooie dame geplakt (was een tekening en geen echte dame maar dat kon je niet zien) en toen kreeg ik inderdaad heeeel veeel reacties, maar of je die wilt hebben.... Je wilt niet weten wat een ransige teksten er tussen stonden.

Bij RP was het vooral kijken en bekeken worden. Veel mannen schrijven geen persoonlijk berichtje meer omdat ze denken de zoveelste in rij te zijn en de dames schrijven zelf niet, omdat ze vinden dat de man moet schrijven (geldt niet voor iedereen he)

Ik ging zelf maar op jacht anders gebeurde er niet zoveel vond ik.
Ik had ook de indruk dat RP met name een hele grote vleesmarkt was. Dan liever iets meer kwaliteit en iets minder kwantiteit.
Ik kreeg de eerste dagen een stuk of 50 berichten per dag, waarvan het meeste zo weer de prullenbak in ging. Na de eerste week een stuk of 10 per dag? en dat is wel zo gebleven, vaste fans ook, en veel viezerikken.

Serieuze mails beantwoorde ik altijd, hartjes en vieze of een regelige berichtjes niet.

Mijn leuke contacten heb ik vrijwel allemaal door zelf te jagen. En dan is RP best leuk, veel koren tussen het kaf ;)
Zo, ook maar weer eens wat ervaringen posten. Afgelopen weekend een 1ste date gehad met een dame bij wie het via de mail erg goed klikte. Ook vrij snel afgesproken, we hadden ruwweg een weekje gemaild/getelefoneerd.

Tegen principes in gelijk maar uit eten gegaan. Was erg gezellig en heeft lang geduurd, uiteindelijk bij haar thuis nog naar muziek geluisterd (nee, verder niks gebeurd). Maar voelde aan mijn kant toch niet helemaal goed, ik voelde niet die chemie. Ook kwam ik er achter dat ze nogal wat issues had, ernstige schuldproblemen en rookte ze als een schoorsteen. Af en toe een sigaretje is voor mij geen probleem, maar als je meer rookt dan een taxi in Istanbul...

Dag daarna mailde ze al voor het maken van een 2e date, dus zij zag het wel zitten. Tsja, dan komt het moeilijke, het mededelen dat je het toch niet zo zag zitten.

Gelukkig nam ze het vrij goed op, maar ze was wel erg teleurgesteld, dat merkte ik aan alles. Had er zelf helemaal een rotgevoel over dat ik iemand moest teleurstellen. Nou ja, beter dit dan na een paar weken als de gevoelens zich al verdiept hebben.
Nou meiden hier even een kort berichtje van mij (forum nu mobiel vanaf m'n werk, dus terugreagen op wat jullie de afgelopen 3 dagen hebben geschreven is niet zo handig).

Gister dus weer terug gekomen van ons weekendje gent. Was echt zo fijn om eens van vrijdagavond tot vanmorgen bij elkaar te zijn voelt gewoon helemaal goed! Vond het wel spannend hoor, het is ineens wel lang en veel samen, straks vallen er vervelende stiltes oid..maar niks van dat. Begin van de middag kwamen we zaterdag aan in de b&b, daarna de middag en avond door de stad gelopen, tussendoor lekker wat drinken/eten in cafeetjes. Heerlijk hand in hand de hele tijd, een kus tussen door :-) genieten van samenzijn. Gister lekker uitgeslapen, ontbeten, weer terug in bed en smiddags nog even de stad in.savonds bij hem gegeten en vanmorgen was t weekend samen voorbij... het was echt supergeslaagd :-)
Roosje, wat heerlijk zo'n weekendje. En als je dan inderdaad zolang samenbent is het weer afwachten hoe dat gaat. Maar het zit gewoon helemaal goed bij jullie
Klinkt heerlijk Roosje! Wat gaat het allemaal snel voorbij he? Als je maar genoten hebt.
@Roos, klinkt als een superweekend! Leuk zeg!

@TTGM, misschien ook niet zó erg om nu zelf een keertje degene te zijn die iemand moet afwijzen? Hoewel wederzijds natuurlijk een stuk leuker is.

Zo, date met Krullenbol is set. Aanstaande donderdag al. Ben wel benieuwd naar hem, hij lijkt absoluut een interessante man. En hij is nog veel benieuwder naar mij... Spannend, maar deze date heb ik wel echt zin in. Veel meer in ieder geval dan in de vorige met Sporty E.
Leuk Rasa je date donderdag! Ben benieuwd! Wie heeft uiteindelijk de datum concreet gemaakt?

Tierney: las dat je weer contact met praatjesman had gehad. Je blijft ergens wel beetje gevoelig voor hem hè...

Boebele: ook weer terug? Of nog aan t genieten samen?

Nelleke: hoe is ie met jou?

Tggm: goed dat je meteen duidelijk bent geweest naar haar toe.

Zou manopviva hier ook nog wel eens meelezen??

Ohhhh zie hem morgen weer de gedachte maakt me weer zo blij. In t nieuwe jaar maar weer wat plannen. Heel voorzichtig begin ik te denken dat hij over laat zeggen een maand of 3 gewoon nog steeds in mijn leven zal zijn
Dank voor de reacties! Tjsa, nooit leuk om een vervolgdate niet door te laten gaan. Maar het is niet anders. Wel zit ik nog steeds met het gevoel of ik niet te snel de boel afgebroken heb, misschien had ik het nog een kans moeten geven. Nu ja, het ging zoals het moest gaan.

Even een vraagje richting de dames: op dit moment mail ik met een andere dame. Heel gezellig, maar ze vraagt nooit iets aan mij. We zijn nu 4-5 mailtjes verder en er is nog geen wedervraag van haar gekomen. Normaliter concludeer ik dan dat er geen interesse is en haak ik af, maar de reply berichten van haar zijn vrij groot (geen korte antwoorden) dus er wordt wel tijd en moeite in gestoken.

Lastig dit. Is ze nou geinteresseerd of niet? Of speelt ze hard to get? Hoe kan ik voorzichtig een hint geven dat het wel leuk zou zijn als ze zelf ook wat zou vragen? Of kan ik beter nu toch maar afhaken?
He hallo daar ben ik weer eens . Lees nog alles mee hoor, maar zo weinig te melden op het moment dat ik niet zoveel meeschrijf.

TGM: je denkt teveel. Die ene date heb je niet voor niks bij een date gelaten, dus niet meer over twijfelen. Tsja en dat die andere mevrouw geen vragen stelt weet ik eigenlijk niet zoveel op te zeggen. Als het goed voelt gewoon op date en anders laten gaan.

Roosje, wat heerlijk jullie weekendje...

Rasa, ben benieuwd naar je date met Krullenbol. Wanneer ging dat nou gebeuren?

Tierney, toch weer praatjesman? Wat je zei over relaties aangaan enzo, herken ik wel hoor. Heb heel lang voor foute mannen gekozen, omdat die nooit te dichtbij kwamen. En daar kon ik hun dan lekker de schuld van geven. Heb nu pas het idee weer open te staan voor echt iets leuks. En dan wil ie niet!!

Maar zonder gekheid: we hebben nog steeds dagelijks contact, maar ik heb wel besloten verder te gaan. Heb me weer voorzichtig ingeschreven op Paiq en doe gewoon weer lekker mijn eigen ding.
Kwam tijdens het klikken op dit topic terecht.

Een topic op 't lijf geschreven.

Na een relatie van een hele lange tijd, ontmoet via een datingsite, ben ik langzaam aan weer terug op 't net gegaan. Naast de ik ontmoet je in de kroeg e.d. mensen vond ik het een leuke manier om mensen te leren kennen.

RP is idd een vleeskeuring en als je als vrouw niet zelfstandig reageerd krijg je vooral ellende mailtjes heb ik gemerkt. Dus heb ik zelf de stoute schoenen aangetrokken en heb een van de weinige "echte" zoekende mannen uitgezocht. Wist ik ook niet van te voren.

Maar toch een date gehad met een hele leuke man. We hebben een week gemaild, daarna gemaild en ge-smsd maar elkaar nog nooit gesproken. Ik sprak hem pas toen ik heel impulsief op een avond naar hem toe reed, zonder afspraak, zonder aankondiging maar wel met een hoop teasing vooraf. Dat was zo'n 2,5 week na het 1e contact. Ik had geen idee of zijn adres überhaupt wel klopte. 't adres klopte en we zijn inmiddels 3 dates verder. De klik die wij hadden per mail en sms is er in reallife dus ook. Mailen, sms-en en skypen bijna iedere dag. De volgende date voor na zijn vakantie (in 't nieuwe jaar) staat er ook.

We zien wel wat er gaat gebeuren. Voor nu is het leuk, gezellig en elkaar leren kennen.

Vind het wel fijn dat ik de feestdagen "alleen" ben en er een vakantie "pauze" zit. Blijven die klik, kriebel, ik wil je zien gevoelens merk ik dat van mijn en na zijn vakantie zijn kant vanzelf. Kan je dus niet te hard van stapel lopen.

Denk dat ik hier wat vaker mee ga lezen tussen de "ervaringsdeskundige" van het internetdaten. Geweldig die verhalen.
Vla: heel goed dat je hebt gekozen om verder te gaan! Hihi en ik kwam op Paiq mijn N. tegen, misschien voor jou daar ook een N(achtig-iets)!

Summer: welkom hier! Leuk dat je mee komt schrijven!

Ik kreeg net een smsje dat hij morgen graag komt dat zulke (simpele) woorden mij nog steeds kriebels in m'n buik geven ohhh sorry meiden (en man) maar ze zijn er echt nog steeds. Over 24 uur zijn we weer samen...hihi kan weer gaan aftellen
Dank je voor het welkom.

Is er iets mis met kriebels? tenzij simpele sms woorden de verkeerde kriebels ontketenen.

Geniet lekker van die kriebels en van je date over 22 uur.

Als je toch af gaat tellen kan je dan voor mij ook meteen even een week of 3 aftellen. Heb altijd het idee dat het bij andere sneller gaat dan bij jezelf.
quote:vivalaalcohol schreef op 13 december 2011 @ 09:42:

Rasa, ben benieuwd naar je date met Krullenbol. Wanneer ging dat nou gebeuren?De bedoeling was donderdagavond, maar hij heeft net laten weten dat ie een afspraak vergeten was. Zijn nu aan het kijken of het er tussen nu en kerst nog op een ander moment tussen te proppen is. Willen elkaar toch wel graag vóór het nieuwe jaar nog zien.
Ik ben helaas weer terug hier

De laatste date die ik had vond ik leuk en hij leek mij ook leuk te vinden tot er ineens eruit kwam dat hij "iets miste' hij vond me fysiek erg aantrekkelijk en dat terwijl ik niet een van de slankste ben, maar hij wilde meer diepgaande gesprekken kunnen voeren... Hum. Ik geloof niet dat ik erg oppervlakkig ben en ik weet mee te praten over vele onderwerpen geloof ik. Maar ja als het gevoel er niet is. Andersom vond ik ook een paar dingen niet leuk aan hem, maar ik ben sneller geneigd om die eigenschappen goed te praten. Tenslotte is niemand perfect is mijn mening en als de klik er wel is (zo leek het dus). Ik heb er nu wel spijt van dat ik zo snel met hem naar bed ben gegaan, de gouden regel niet te snel naar bed gaan met iemand wordt per direct ingevoerd, want ik heb nu een gevoel van gebruikt te zijn en een enorm katergevoel! Shit, wat een k**gevoel is dat.

Het stomme is dat ik de dag voor hem met hem ging daten iemand had ontmoet waar mijn hart sneller van ging kloppen, maar het voelde zo raar met de de dag erna een date om hier op in te gaan. Ik zit er aan te denken als mijn wonden gelikt zijn eens te kijken of het lukt om met hem in contact te komen. Tijd om weer positief vooruit te denken en beter naar mijn gevoel te luisteren
@kira Jammer zeg... Hoe lang heb je iets met hem gehad? En hoe snel ben je dan met hem naar bed gegaan? Altijd balen als je ergens in hebt geïnvesteerd en het loopt op niets uit...
O ik ben zo slecht in regelmatig schrijven, maar ik lees regelmatig mee en af en toe kom ik weer eens buurten.. Mooie en nare verhalen, goede en minder goede ervaringen!

@kira, sterkte!

Kleine intro, ik heb hier ooit wel eens meegeschreven, een paar internetdates gehad, één die wat langer bleef hangen maar me uiteindelijk genadeloos dumpte. Auuw gebroken hartje maar ik mis nu toch echt een leuke vent. IK BEN OP ZOEK

Ik sta nu op een profielensite, maar met mijn foto op aanvraag beschikbaar. Dat werkt niet echt merk ik Maarrrr ik vind het zo'n enorme stap om met foto op een profiel te gaan staan! Ben ik daar alleen in? Hebben jullie allemaal een duidelijke foto erbij? Ik vind het heel fijn om anoniem te zijn en alleen mijn foto te sturen aan degene die ik leuk vind. Niet dat jan en alleman (incl bekenden collega's exen) mijn hele verhaal + foto kunnen lezen. Zo'n profieltekst is toch ook wel behoorlijk persoonlijk.

Stel ik me aan?
hallo allemaal,

boebele is er ook weer En ik voel me zo goed! De dagen samen waren erg fijn, zo heerlijk om gewoon rustig samen wakker te worden zonder je te hoeven haasten. De dagen zijn omgevlogen eigenlijk, zo jammer dat het nu alweer voorbij is :(

1 ding weet ik nu wel, net als jij eigenlijk Roosje, dat dit zeker nog veel langer gaat duren dan de 2 maanden dat we nu samen zijn En eerlijk gezegd ben ik al best wel aan het vooruit denken, denk ik aan een toekomst samen met hem. En volgens mij hij ook wel, al hebben we dat nog niet zo uitgesproken naar elkaar. Op een gegeven moment liepen we door een winkelcentrum toen we uitkwamen op een verdieping met alleen maar babyspullen en kinderkleertjes. Ik maakte daar een grapje over en toen zei hij iets over een liefdesbaby en dat was toch niet echt een grapje geloof ik Natuurlijk is het nog helemaal niet aan de orde, we kennen elkaar pas 2 maanden for god sake, maar ik werd daar wel helemaal warm van op dat moment, zo fijn. Niet dat ik te hard van stapel wil lopen hoor, we moeten elkaar echt nog beter leren kennen en hij is best een moeilijke jongen af en toe (naja, ik ben ook niet altijd gemakkelijk), maar op dit moment wil ik gewoon met hem samen zijn. Ik kijk ook zo uit naar de kerst en oud en nieuw, dat vieren we vast en zeker samen.

Hoe dan ook, genoeg gezwijmeld nu Roosje, fijn dat Gent ook leuk was. Ik herken het zo wat je schrijft!

Tierney, je bent niet erg duidelijk zo naar hem toe hè? Volgens mij ben je ook heel erg aan het zoeken naar wat je nou eigenlijk wil. Vaker afspreken met praatjesman zal je vast wel wat meer duidelijkheid geven denk ik zo. En ondertussen gewoon blijven daten!

Rasa, jij hebt morgen dus eindelijk je date, leuk!

VLA, bij jou is het rustig zo te horen. Heb zo het gevoel dat het tussen jou en je "lover" behoorlijk bekoeld is. Goed dat je gewoon doorgaat met daten!
Hey meiden,

Boebele, klinkt heerlijk en ik kan me voorstellen dat je warm werd van zijn opmerking.. Je klinkt steeds zekerder over hem, valt echt op. Geniet ervan!

Roosje, heerlijk dat die vlinders blijven toch? Geen sorry voor zeggen!

Eefjuh, knuf voor je gebroken hartje en hopelijk heb je gauw een nieuwe leuke kandidaat gevonden.

Rasa, weet je al wanneer de date wordt?

Kira, het heeft niks met snel met een man naar bed gaan te maken of hij je dumpt of niet hoor.. volg gewoon je gevoel daarin.. En zie het als een compliment dat hij je aantrekkelijk vindt, goed voor je ego. Misschien miste hij gewoon de echte klik, het op dezelfde golflengte zitten. Dan kun je praten wat je wilt, maar voelen doe je het niet. Ik zou het je niet teveel persoonlijkaantrekken hoor. Knuf!

Ik ben zelf even druk geweest met bezoek en een avondje koken met vriendinnen en mijn studie enzo... Ik moet zeggen, ik ben trots op mezelf, ik heb geen contact met praatjesman gezocht na zondag. Ik heb sindsdien ook niks van hem gehoord, maargoed hij zal wel druk zijn en het is pas 3 dagen geleden. Ik weet inderdaad niet goed wat ik wil. Had het idee van hem ooit nog echt zien van me afgezet en was emotioneel afscheid aan het nemen, miste hem wel, maar zocht afleiding in andere dates en leuke dingen doen. Had niet verwacht dat hij toch weer contact op zou nemen en dat ik dat nog leuk zou vinden ook. Misschien moet ik hem toch nog maar een keer zien. Ben er kennelijk nog niet zo klaar mee. Zo verwarrend dit allemaal, en dat hij er maar half in staat helpt niet.

Vriendinnen vanavond zeiden ook weer dat ik teveel aannames doe en hem nogal in een positie zet door hem niet te vertrouwen en hem god weet wat te noemen en steeds afscheid nemen en dan weer veel contact zoeken etc., en dat dat ook de interactie is, misschien loopt het heel anders als ik me eens open stel... Ik weet niet hoor, ik weet het gewoon echt niet en ik heb het idee dat dit voorlopig nog niet uit mijn hoofd en uit mijn leven is. Wil ik het toch nog eens met hem over hebben als hij dan toch hier is. Ik blijf erbij, hij is zooooo anders dan mij en dat werkt me op de zenuwen, bovendien hebben we niet eens wat, een relatie ofzo... pffff! In elk geval stil geweest van mijn kant uit dus deze week, schouderklopje for me
quote:xxroosjexx schreef op 13 december 2011 @ 07:51:

Nelleke: hoe is ie met jou?

Ik zit enorm in onzekerheid. Zondag hebben we even contact gehad, maar hij wilde niet afspreken. Dat kan natuurlijk; hij had een drukke week achter de rug. Daarna hebben we via msn nog een keer contact gehad; op zich steeds wel leuk. Maar ik heb dus nog steeds niet met hem erover gehad, hoe we het evt. in willen vullen; als het geen serieuze relatie wordt. Ik wil graag weten, hoe hij er dan wel instaat, en dan wil ik voor mezelf beslissen of ik daarin mee kan gaan, of dat ik toch meer wil. Hij is erg weinig thuis, en als hij thuis is, is hij zelden alleen; een afspraak maken is dan ook vaak lastig.

Toch wil ik in het weekend kijken of er dan iets mogelijk is, of desnoods de maandag of dinsdag erna.

Intussen heb ik morgenmidag wel met iemand anders een date. Deze staat al langer op de planning, en ik wil hem toch door laten gaan; niet dat ik er later spijt van heb, omdat ik op die ene heb gewacht, wat toch niet gaat werken.

Voor de rest blijf ik hier af en toe meelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven