Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
ik ga slapen.
trust, ik ook!
Jeetje wat is er veel geschrevenhele discussie hier vanmiddag.

Char, kwam je man nog uit op een ander bedrag voor kgb? Want als jullie loon t zelfde blijft kan dat echt niet kloppen dat je van 70 naar 2 euro gaat. Wij kregen voor 2 kindjes 68 euro en nu 59 geloof ik.

Deb,

Wij gaan dag voor kerst naar schoonfamilie, 1e kerstdag eten bij broer en schoonzus, 2e kerstdag gaan we altijd met hele familie uit eten van mn moeders kant. Dat laatste was nog wel even gedoe. Mn tante "moest" van mn pake een restaurant uitzoeken en die kwam met iets heel chiques. Waar ook van de kidnjes werd verwaacht dat ze netjes bleven zitten. Tja met 1 baby, 1 dreumes, 1 peuter en 1 kleuter wordt dat wat lastig! Gelukkig nu een kindvriendelijker restaurant na wat commentaar op haar 1e keuze

Vanmiddag even wezen shoppen voor J2, 3 broeken en 3 shirts gescoord, nog niet genoeg maar dan heeft hij eerst wat in maat 80. vanmiddag ook kerstpakket opgehaald, wel leuk pakketje. en daarna gewerkt. nu zo slapen op t werk

vanmiddag ook voor nieuwe mobiel. gekeken. twijfel tussen iphone3 en samsung galaxy s plus. iemand ervaring met 1 vd 2?
Ebp

kind wakker, gelukkig heb ik zelf al acht uur slaapgehad

ligt nu bij ons in bed wel rustig maar zo kan ik niet slapen

hier beide kerstdagen dienst, man wou niemand uitnodigen dus als ik thuis ben zijn we met zijn 3 en, prima

we hebben idd aparte rekeningen blijft ook zo wat mij betreft

zou alleen willen dat man iets meer zou sparen

en of hij weg moet is nog onduidelijk er zijn al veel vrijwillig gegaan dus steeds meer kans dat hij kan blijven
Goedemorgen!
En na een fles ging ze weer tot net slapen, best netjes voor een eerste nacht
Goedemorgen.

Wij hebben trouwens ook de brief van de bd gehad. Schijnbaar snappen ze niet dat R. minder naar het kdv is geweest dan I. in 2011 omdat ze pas in 2011 geboren is... Voor 2012 hebben ze de berekening dus gebaseerd op veel meer uren voor I. dan voor R...

GW dat valt niet tegen voor de eerste nacht thuis!
Hus wat een slimmerikken toch he bij de BD... hahaha

tnx nog voor je reactie, gw. ik zag gisteravond hier ook nog ander topic over opduiken. houd dat maar eens in de gaten, en wellicht toch eens iets van een potje kopen ofzo.
Ja ik zag het gister ook Moom, je wil misschien met de zindelijkheidstraining gaan beginnen?
me iig even in het onderwerp alvast verdiepen, fan
Kan nooit kwaad. Wij zijn er hier nog niet echt mee bezig. Ze geeft nog niet veel aan. Ja ze zegt poep als ze het al gedaan heeft.
A duwt regelmatig in zijn luier. En ik vroeg me al een tijdje af wat dat nu betekent.
Ja ik las het. Hier gebeurt dat allemaal nog niet. Maar is misschien wel een teken dat hij doorheeft dat hij nat is.
H is echt volledig in paniek als ze plast zonder luier, heeft ze keer op de hotelkamer gehad.... ontroostbaar.... echt gewoon sneu
aaaah, zielig. en ook de zwemluier was al drama, toch?
oh, ik wilde het ook nog eens op kdv vragen, die hebben er vast meer ervaring mee
ze heeft aantal keer gehad dat ze in de zwemluier gepoept had (ziet er echt niet lekker uit), maar dan was het ook volledige paniek als de luier dan af moest....

maar het is ook paniek als ze in bad poept en de poep dan ziet drijven...

ze geeft het best goed aan, maar tja als je angst voor plas en poep hebt....
GW, M. is ook in paniek als ze plast zonder haar luier. Dan staat ze echt te huilen en te snikken : Plaaaaaaas... (dus ze weet het wel)
Hier gaat de uurprijs van kdv ineens omhoog van 5,98 naar 6,30!!! Hoe bizar! Ik snap het wel, ken de prijzen ed, maar ik vind dit wel een enorme verhoging ineens. Hadden ze beter geleidelijk kunnen doen.

Als ik t zo bereken, maakt het voor ons niet veel uit volgend jaar.

Mijn ouders zijn met kerst sinds jaren weer eens in NL (zijn altijd op vakantie), dus we gaan met mijn familie 1e kerstdag vieren. Heb er zin in, iedereen komt: zussen, ouders, broer, kinderen van mijn zussen en broer (sommigen al t huis uit) met eventuele aanhang. Grote club dus, maar wel leuk. Gaan de hele dag met elkaar doorbrengen: Samen lunchen en dineren (maar niet strak aan tafel, maar beetje buffet idee, iedereen maakt ook wat), 's middags even ergens lopen ofzo. S kan daar gewoon slapen, bedje mee. Ik heb er zin in. Met schoonouders nog niks gepland. Doen we ook niet elk jaar. We zien wel.

S is niet helemaal fit. Maandag al overgeven 's avonds en 's nachts en dinsdag alweer diarree (vorige week ook al). Gister ging t goed, maar wel hangeriger en pieperiger dan normaal.

We geven haar maar even geen koekjes enzo en geen warm eten. Gewoon brood en fruit, dan gaat t prima. Toch een buikgriepje wat niet echt over wil gaan denk ik. Ze is vandaag wel naar de creche. Maar even kijken hoe het gaat, ze kan ook tijden lekker spelen, maar wil iets meer op schoot dan normaal, maar echt ziek kan ik het niet noemen.

Vanmiddag ga ik even naar mijn werk, even bijkletsen. Moet van de baas binding houden met werk etc. Heb ook een thuiswerkopdrachtje gehad (in overleg hoor, ik had wel even zin om wat doen). Even wat administratiefs.

Dinsdag kerstboom neergezet, S vond het erg mooi al die lichtjes.

Zo lekker ego verhaal. ga even posten en dan op jullie reageren....
nou hier dus ook fan, terwijl ik nooit boos ben geweest ofzo toen ze dat deed (was meestal badkamer vloer dus toch geen probleem), maar ze vind het zelf echt niet kunnen ofzo.

Ze ligt hier alweer op bed, moe.

Gaan vanmiddag trouwens even naar de kerstmarkt waar jij zaterdagheen gaat fan
Ja ze vindt het vies of zo... op vakantie in portugal had ze ook een paar keer gepoept in haar zwemluier, toen vond ze het niet zo erg, maar ja toen was ze ook nog een stuk jonger als nu. En toen wou ze nog in bad, en dat is er ook niet meer bij... daar heeft zij dus enorme angsten voor. Lastig he al die angsten.

Oh ik ben benieuwd hoe het er is GW !!! Ga met mijn werk. Anvang om 07.15 !!! gaaaaaap
H heeft het de hele dag al over "zemmen"

ik geloof dat ze het lekkere water wel mist....

Is wel een leuke kerstmarkt hoor, wij gaan expres vandaag, is doordeweekse dag dus hopelijk iets beter te doen qua drukte (en we gaan lekker met ov zodat we beide aan de glühwein kunnen
GW en fan: wat apart dat ze zo in paniek zijn als ze zonder luier plassen of als ze het voelen. S interesseert het niets. Ze heeft t niet eens door als ze plast. Ze liep eens in alleen haar badjasje in haar kamertje. Toen we er even later aan kwamen om haar aan te kleden, lag er een plasje op de grond, maar ze keek niet op of om hoor.

S geeft wel al steeds aan dat ze heeft gepoept. Ooh zegt ze dan en gaat met een handje naar haar billen. Als ik dan vraag of ze heeft gepoept, zegt ze ja en loopt ze naar de verschoonspullen. Binnenkort maar eens spelenderwijs een potje introduceren. Ik verwacht er nog niks van hoor, maar dan staat ie er maar vast. Verwacht dat we in de zomer echt gaan proberen.

Maar moom: je kan gewoon proberen hoor. Ze hem maar eens af en toe op een potje. Dan merk je vanzelf of hij er aan toe is en het interessant vind. Is altijd een beetje proberen, vind ik. Er is niet een bepaalde leeftijd dat je begint, verschilt per kind. Op t werk proberen we ook altijd maar wat. Je merkt t snel genoeg.

Jammer moom dat kerst zo'n issue wordt. Moet toch gewoon ongedwongen en gezellig zijn. Balen als je er tegenop gaat zien.

Deb: laatste loodjes wegen het zwaarst geldt dus echt voor jou. Ik hoop dat de kleine na de 37 weken niet lang op zich laat wachten. Met hoeveel weken kwam T?

GW: lekker toch kerst met z'n 3 en! 2e kerstdag zijn we ook met z'n 3en. Lekker film kijken via beamer op groot scherm (waarschijnlijk de laatste 2 HP), hapjes en drankjes erbij, mmmmm!

Wij hebben ook aparte rekeningen hoor, want vent geeft idd ook geld uit aan allerlei dingen die ik minder interessant vind. Doet ie maar lekker van zijn eigen geld.
ja, ik heb ook geen idee waar die angst vandaag komt... nou ja, verder heeft ze weinig angsten dus je kunt niet alles hebben.

Hier trouwens het aanvraag formulier voor KOT 2011 binnen, ga zo maar eens bellen om die voor 2012 aan te vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven