Cyperse katten :)

06-12-2011 21:32 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze dan ook maar een topic voor de cyperse (alias gestreepte) katers en poezen!

Mijn 2 jongens:

Oh wat kunnen ze arrogant kijken

Onze Britse Korthaar genaamd Dikkie

Meneer (zoon van Dikkie dus een halve Britse Korthaar ) vond de doos van de krabpaal interessanter dan de paal zelf...

Je Meneer heeft puntjes op de oren! Mooi hoor!

En Dikkie is ook een leukerd
Dikkie ziet er uiterst tevreden uit, net alsof hij lacht.
Meneer heet trouwens gewoon Tabby, sorry voor de verwarring :P ik noem hem automatisch weleens meneer omdat hij de koning te rijk is

Z'n moeder Dikkie voelt zich ook echt de koningin. We hebben ze pas 1,5 jaar en ze zijn nu 10 en 11 jaar oud. Ze zijn zo veranderd sinds ze bij ons zijn, zo leuk om mee te maken. Die foto van Dikkie was in ons oude huis, ze zat in de deuropening van de zon te genieten. En Tabby heeft pluimpjes inderdaad :P bedankt voor de complimenten!
Mooierds

En pluimpjes vind ik altijd gaaf.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Timo 9 maand:

Actie!

Hij ziet ze vliegen! (gelukkig nog nooit een mee naar binnen genomen ** heel hard afkloppen nu!!**)

ik heb drie cyperse exemplaren.

tot vorig jaar was er ook een schildpadpoes bij,

maar ide is dus overleden.

Dit zijn ze:

(erg actief zoals je ziet )
quote:witch87 schreef op 12 december 2011 @ 07:43:

Oh wat kunnen ze arrogant kijken

[afbeelding]

Onze Britse Korthaar genaamd Dikkie

[afbeelding]

Meneer (zoon van Dikkie dus een halve Britse Korthaar ) vond de doos van de krabpaal interessanter dan de paal zelf...

[afbeelding]I'm in love.
hier nog 2 leuke foto's van mijn ongeregelde zooitje:

voor ik beschuldigd word voor katten-bakker:

mevrouw was hier zelf in gaan zitten om te pan uit te likken ondanks dat ik hem al schoon had gemaakt. ze lust nogal veel... (zoals kiwi, peer en bijna al het andere fruit, tomaat, champignon, kikkererwten, spinazie en ga zo nog maar even door. zelfs hete chilisaus lust ze....)
Haha, die van ons gaat (zodra hij open staat) in het tosti ijzer zitten.
xdienx, dat vindt hij zeker lekker warm.

Leuke foto missphoebe
Timo komt gelukkig niet op het aanrecht!!! En ja...je bordje met eten moet je wel goed in de gaten houden. Even naar het toilet kan dan niet!! haha
Nogmaals bedankt voor de complimenten, altijd leuk om te horen/lezen natuurlijk xD

Jullie hebben ook allemaal leukerds! En met van die heerlijke rare fratsen =P in de pan of het tosti ijzer gaan zitten, hoe verzinnen ze het =P
ja dat vraag ik me ook af witch......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven