Cyperse katten :)

06-12-2011 21:32 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze dan ook maar een topic voor de cyperse (alias gestreepte) katers en poezen!

Mijn 2 jongens:

lirio mooie katten hoor, de eerste foto en dan de bovenste kat zo eentje heb ik ook gehad. Is helaas overleden was echt een lieverd
Ohh wat een lieverd xdienx!

Nog ene paar:

Ik heb ook een heel leuke cyperse kater. Hoe toon ik hem hier zonder dat heel vivaforum vervolgens in mijn photobucket kan kijken?
. . . . . . heb er één gehad die 22 jaar is geworden. Het liefste beestje uit een hele rij die tot nu toe bij me mocht zijn . . . . . . . .

. . . . . . heb er ok één gehad die veel minder lang bij me was. Niet de liefste, wel de zachtste . . . . . ..

. . . . . .. en zo hebben ze allemaal hun unieke eigenschappen . . . .
Ik heb deze foto's op mijn hyves gezet en toen rechtermuisknop kopieer afbeeldingslocatie en hier geplakt met het schilderijknopje.
Wat

Lirio, die foto met die kikkers erop is erg geslaagd!

Cypers forever! Dit is de mijne.
Oh, werkt niet. Nou ja, jammer dan.
Ik zie hem wel als ik de link plak, wat een leukerd!

Zo? Desnoods haal ik hem zo weer weg.
Wat een koeketrommeltjes!

@ eeka: dat weet ik ook niet, ik heb een speciale photobucketaccount voor dit soort zaken onder mijn forumnaam. Alles wat daar op staat mag iedereen met liefde zien . Geen idee of dat kan, maar ALS het kan zit ik er iig niet mee.

Verder kan ik hier natuurlijk niet achter blijven en moet ik mijn 4 maanden oude fotomodelletje/knuffelkont ook even showen!

Ooh, wat een schatjes! En wat ben ik jaloers dat mijn twee kerels niet samen kunnen kroelen (laat staan elkaar een liefdevolle lik geven).

katten met strepen zijn toch de leukste!
De mijne miauwen de oren van je kop trouwens. Doen jullie cypertjes dat ook? Ze miauwen zelfs naar elkaar.

En ze zijn super ondeugend. Echte kwajongens die streken uithalen.

Sinaasappellikeur, hoe lang zijn ze al bij elkaar? De mijne nu 10 maanden en pas sinds een maand of 2 (misschien iets langer) gaan ze zo met elkaar om. Sinds de jongste (met dat wit) min of meer volwassen is vind mijn oudste kater het pas leuk. Dat kleine springding vond hij echt helemaal niks en ook doodeng.
Ik voer hele gesprekken met die van mij, ze mauwt letterlijk de oren van mn kop! Maar dat vind ik wel gezellig eigenlijk
Haha ja dat doe ik ook liezebetje.

Stond laatst een heel verhaal af te steken buiten tegen mijn kater (ik schaam me nergens voor als het op mijn katten aankomt) terwijl hij op het dakje van de schuur lag. Begint hij terug te miauwen....naast me op de grond. Stond ik toch tegen de verkeerde cyperse kat te lullen

Is een nieuwe in de buurt die sprekend op die van mij lijkt. Ze zijn ook dikke vrienden met zijn 3-en. Zo dik dat mijn buurman al dacht dat ik een derde kat had.
Wat een mooie katten allemaal!
Leuk, leuk, leuk! Heb vroeger ook cyperse katten gehad en ze waren allemaal lief en ondeugend. Ik wil niemand voor het hoofd stoten, want alle katten zijn mooi, maar cypers hebben bij mij een streepje voor.
Mijn ouwe zegt meestal. mweeh en de kleinste doet alleen miew, miew. Naar elkaar doen ze niks, meestal zet ouwe, kleintje in de negeerstand.

Doen jullie dit ook op vakantie? Ik heb zo'n tic dat alle katten die ik dan tegenkom gekroeld moeten worden (streepjes het meest, omdat ik ze natuurlijk onwijs mis op vakantie).

Heb niet zulke mooie foto's van ze zoals jullie; maar vast een eerste indruk van ze;

Dit is kleintje (is een man, ookal heeft hij een roze kleedje)

Dit is ouwe (kijkt een beetje nors, maar is ook al heul oud en houdt helemaal niet van foto's)

(ouwe is eigenlijk geen cyper, maar om nou nóg een topic te openen is ook weer zo wat)
.
anoniem_142478 wijzigde dit bericht op 06-12-2011 23:36
Reden: url linkte naar mijn fotoalbum, upload m even anders
% gewijzigd
quote:sinaasappellikeur schreef op 06 december 2011 @ 23:03:

Heb niet zulke mooie foto's van ze zoals jullie; maar vast een eerste indruk van ze;

Dit is kleintje (is een man, ookal heeft hij een roze kleedje)

[afbeelding]

Dit is ouwe (kijkt een beetje nors, maar is ook al heul oud en houdt helemaal niet van foto's)

[afbeelding]

(ouwe is eigenlijk geen cyper, maar om nou nóg een topic te openen is ook weer zo wat)Dat kleintje is om op te vreten en die oudere is een hele mooie eigenwijzerd.:-d
Mijn meisjes dus:

*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven