Mode & Beauty alle pijlers

Permanent en verven

15-12-2011 11:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag allemaal,

Vanochtend heb ik mijn haar gepermanent, en wil het eigenlijk nu gelijk verven. De kapster zei dat het wel kon, maar dat ze het niet aanraadde i.v.m gevoelige hoofdhuid. Maar als ik zoiets wil, dan wil het gelijk zegmaar! Hebben jullie hier ervaring mee? Met eerst permanenten en dan paar uurtjes later verven? Het kan niet zo zijn dat je permanent minder word door de haarverf?

Dankjulliewel alvast!
Als je kapster het niet aanraadt he, waarom zou je dat advies niet aannemen? Tenslotte wil de kapster aan je verdienen, dus als ze je adviseert nog even te wachten, doe dat dan ook.
Lijkt me niet verstandig. Waarom niet een weekje wachten?
de combinatie tussen verf en permanent is niet handig, je permanent gaat er dan eerder uit.

Een vriendin van mij had haar haar geverfd, en vervolgens een permanent gedaan en die was er een dag later al uit!
Als je een kaal hoofd wilt, dan zou ik het NU verven ja..
Als ik aan mijn kapper vraag of ik een permanentje mag, stuurt hij mij weg.

om nuchter te worden.
Ik zou een paar dagen wachten, geef je haar (en je hoofdhuid) wat rust.

Of je moet een droge baal stro als haar willen, dan zeg ik doen!
Ik zou permanenten en kleuren helemaal nooit combineren tenzij je een bos stro op je hoofd wil hebben.
Alles kan, maar of het zo slim is...

Niet doen hoor!

Heel slecht voor je haar 2 chemische behandelingen achter elkaar.

En door de permanent is het haar nog wat gezwollen,( ietst met haarschubben die nog moeten sluiten), Je kleur kan echt heel anders en lelijk uitpakken..

Het beste kan je even een weekje of 2 wachten met verven.. Even je haar laten herstellen..
Om het te kunnen verven moet je twee weken wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven