One night stand.

15-12-2011 20:06 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel dating sites ge/be-zocht, maar helaas moet je daar voor betalen. Weten jullie gratis websites waar je kunt daten? Het lijkt me een leuk idee, maar voor een date betalen gaat me iets te ver, vooral de prijzen die ze er voor vragen.

M.v.g,

Miss Anoniem.
Elke normale datingsite.
Internagelaktisch
Oh en chatgirl.nl en chatten.nl
Internagelaktisch
er zijn toch juist onwijs veel gratis op pik sites?
Klopt! Dat beloven ze, maar uiteindelijk wanneer je de ware date denkt te hebben gevonden moet je betalen om met hem berichten te kunnen uit wisselen.
Is chatten niet meer voor de mannen achter de cam? Dit lijkt me niets.
Angel ik geef je net 2 gratis sites.
Internagelaktisch
knuz.nl

chatten.nl euh elke willekeurige chat site
Volgens mij gaat chatten alleen via de webcam. Ik bedoel echte date's.
quote:angel_ schreef op 15 december 2011 @ 20:10:

Is chatten niet meer voor de mannen achter de cam? Dit lijkt me niets.

huh? wat zoek je eigenlijk? Chatten.nl is een chat site.

Maar als je wil neuken kan je ook iemand in de kroeg op pikken? lijkt mij een stuk makkelijker
Knuz zelfde verhaal! Sorry, maar deze heb ik ook ooit eens aangewezen gekregen, maar uiteindelijk betaal je een euro en wat voor de smsen die je verstuurd.
quote:lorrel schreef op 15 december 2011 @ 20:12:

[...]

huh? wat zoek je eigenlijk? Chatten.nl is een chat site.

Maar als je wil neuken kan je ook iemand in de kroeg op pikken? lijkt mij een stuk makkelijkerIk ga niet zo graag uit. Ben meer een avontuur type.
quote:angel_ schreef op 15 december 2011 @ 20:11:

Volgens mij gaat chatten alleen via de webcam. Ik bedoel echte date's.moet je niet eerst contact maken voor dat je tot een date komt?
quote:angel_ schreef op 15 december 2011 @ 20:12:

Knuz zelfde verhaal! Sorry, maar deze heb ik ook ooit eens aangewezen gekregen, maar uiteindelijk betaal je een euro en wat voor de smsen die je verstuurd.

ik weet niet hoor je hebt dan toch als het goed is je 'prooi' allang versleept naar je msn om zo verder af te spreken????

en als je dat nog niet deed hierbij de tip bruikbaar op elke chatsite
Angel je hebt blijkbaar geen idee waar je het over hebt.

Knuz is 100% gratis.

Chatten.nl is niet met webcam. Gewoon op de sex chatbox inloggen en een afspraak met iemand maken.
Internagelaktisch
quote:angel_ schreef op donderdag 15 december 2011 20:12 Knuz zelfde verhaal! Sorry, maar deze heb ik ook ooit eens aangewezen gekregen, maar uiteindelijk betaal je een euro en wat voor de smsen die je verstuurd.dit is niet waar.
Internagelaktisch
En daar voor ben ik op zoek. Een dating site zonder te hoeven betalen. Ook al zeggen sommige dat dit gratis is, als je eenmaal bent aangemeld blijkt uiteindelijk dat je moet betalen. Ik hoopte dat iemand hier op viva een website wist aan te raden.
Kijk maar eens goed op de website en/of google. Daar wordt aangegeven dat de smsen betaald moeten worden.
Angel ik maak gebruik van chatten.nl en knuz.

Welliswaar niet voor sex dates maar ik heb nog nooit een cent betaald om berichtjes te kunnen sturen en er leuke contacten aan overgehouden.

Dus jij kunt daar ook gratis een sexdate vinden.
Internagelaktisch
Tuurlijk, Maaique en ik kletsen allebei uit ons nek. Je moet overal voor betalen.

* tjonge, schudt haar hoofd, hoe kan het nou dat je niet eens op een chatsite iemand op kan pikken, zelfs als je dat niet wilt krijg je aanbiedingen tot en met*
Lorrel ik ga ook geen advies meer geven. Iemand met zo'n additude ga ik niet verder helpen. Betweter
Internagelaktisch
Ik zal nog eens kijken. Bedankt voor jullie tips. Enne, een beetje minder sagerijnig en zet die hormonen eens op orde. Alles was met een goede bedoeling.
Pardon?
Internagelaktisch
Jeetje wat is de website uitgebreid!
Als je niet wil betalen kan je toch gewoon contact met iemand leggen op een chatsite en vervolgens naar msn verkassen? Ik zie het probleem niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven