Marktplaats 'dingetje'

16-12-2011 09:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Ik koop zo nu en dan iets via Marktplaats en dat gaat in de regel altijd goed.

Nu heb ik een joggingpak voor mijn dochter gekocht welke in de advertentie aangeboden werd als maat 128. Nu kreeg ik deze keurig gister in de bus en het jasje paste perfect alleen de broek was veel en veel te groot... Ik begreep als snel waarom; in de broek staat op het label: 152...

Ik heb de verkoopster gemaild maar zij heeft er totaal geen boodschap aan. Ik moest de broek maar wegleggen en over een aantal jaren maar aantrekken. En anders moest ik de broek maar inkorten...

Is dit een geval van 'jammer maar helaas' of kan ik hier nog iets mee?
Wat vervelend joh. Ik ben bang dat je er weinig aan kunt doen, wel zou ik contact opnemen met markplaats en aangeven dat deze persoon onjuiste informatie geeft. Mogelijk kunnen zei haar hier op aanspreken of (tijdelijke) ban geven.
Wat asociaal zeg, maar ben bang dat je er niets mee kan. Eventueel een melding maken via marktplaats kan geloof ik en je kan hem zelf op marktplaats zetten. Hopelijk heb je niet veel geld eraan uit gegegeven.
Onder kopje contact,

- probleem met adverteerder of bieder

-klacht over ontvangen product

Vervolgens kun je melding maken.
Oh ik kan het dus melden op MP, dat is iig iets...

Zonde van het geld inderdaad want nu moet ik nogmaals op zoek naar een joggingpak... Ga nu maar gewoon naar de winkel.
Heb je misschien met Paypal betaald?

Dan kun je een geschil openen en het geld terugvorderen onder het mom "U heeft een object ontvangen dat sterk afwijkt van de beschrijving".
Nee ik heb het helaas gewoon overgemaakt. Tsja jammer dus :(
Dreigen dat ze het geld terugstort, want je bent achter haar adres gekomen en komt het anders dit weekend even zelf halen.
het is hier binnen beter dan buiten
Ze heeft gelogen over het product dus je kan er zeker wel werk van maken. De vraag is of je al die moeite wilt doen voor dat bedrag?

Wat bettypage zegt is ook een optie maar netjes is het niet (alhoewel ie wel kan werken, spreek uit ervaring)
Je kan het melden op de site marktplaatsoplichting. De melding blijft daar staan tot het opgelost is. Verkopers willen graag van een dergelijke melding af.
Soms kun je toch je geld terugstorten via de bank....zoek even uit of dat mogelijk is....en dan gewoon terugsturen.

Anders helaas en succes
Oké, ik heb haar via Google gevonden en heb besloten (na het zien van haar foto's) het zo te laten, dat lijkt me vooral voor mij beter...

Ik heb nog wel een melding gemaakt bij Marktplaats maar ga haar zelf niet meer mailen. Ik denk dat ik die broek idd maar laat inkorten dan heb ik (nou ja mijn dochter) er nog iets aan. So be it,
Anders krijg je Joego's op je af?

Tja wel jammer. Ik hoop dat je er niet teveel geld aan uitgegeven hebt.

Dit is de reden dat ik weinig koop op MP. Alleen dingen die ik zelf kan afhalen (maar das ook een boel gedoe want die ander moet maar net thuis zijn als jij kunt)

Ik hoop maar dat je dochter hard groeit
Volgende keer eerst google gebruiken voor dat je het geld overmaakt of je gegevens bekend maakt
quote:madae78 schreef op 16 december 2011 @ 14:48:

Oké, ik heb haar via Google gevonden en heb besloten (na het zien van haar foto's) het zo te laten, dat lijkt me vooral voor mij beter...
het is hier binnen beter dan buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven