kerstkaarten zelf maken

16-12-2011 21:33 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig nog een leuke site met leuke teksten voor op kerstkaarten. Bv fijne feestdagen in mooie letters die je dan kan uitprinten en op je kaart plakken. Alvast bedankt
www.dafont.com heeeeeeeeeeeeel erg veel verschillende lettertypes, ook met een kerstthema. Je moet alleen natuurlijk wel even zelf de tekst typen. Het is alweer een tijd geleden dat ik de website gebruikt heb dus ik weet niet meer of je het lettertype ook echt moet downloaden wil je het kunnen gebruiken, hoe dan ook het is gratis. En anders maak je een screenprint, bewerk je die en heb je zo een plaatje van de tekst die je wilt.
Bedoel je niet zo iets als Greetz? Moet je even googlen, handige en mooie site voor kaarten.
Gebruik(te) ik altijd oude kerstkleedjes voor. Een mooi motief, bijvoorbeeld een brandende kaars of een klok of engeltje uitknippen en op een stukje mooi linnenkarton plakken. Met zilverstift je kerstboodschap schrijven. Natuurlijk alleen maar naar heel speciale relaties sturen.
Word art doet t goed met kerst.

En anders je tekst in macaroni spellen en dat zilver of goud verven. Supereenvoudig met knallend effect!
quote:banaanaap schreef op 16 december 2011 @ 23:42:

Word art doet t goed met kerst.

En anders je tekst in macaroni spellen en dat zilver of goud verven. Supereenvoudig met knallend effect!word art :puke:
quote:slowdance schreef op 17 december 2011 @ 00:54:

[...]

word art :puke:
Maar wel comic sans of papyrus gebruiken als lettertype. Die zijn zo lekker karakteristiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven