Nog steeds iemand wakker?

16-11-2011 01:55 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer vrolijk verder.
Ik was even ingedommeld, zal ik vannacht wel moeten bezuren .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Was blijven liggen dan joh!
Mijn kat zat op me te jumpen dat hij eten wilde hahahaahh. Terwijl er nog harde brokken in zijn bakje zat. Voor straf moet hij zonder eten naar bed .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zit Pauw en Witteman te kijken. Daar zit Bart Chabot.

Is hij ziek geweest?

Hij is zo vreselijk aangekomen, lijkt me niet door een kroketje teveel, ziet eruit als het gekomen is door medicijnen.
Ah, die katten ook. Mijne is niet meer zo actief. Ze slaap veel en als ze wakker is wordt ze lastig gevallen door de kleine meid. Die is gek op katten, het is niet altijd wederzijds.

Ja, hij heeft of had kanker volgens mij. Best tragisch, hij heeft nog jonge kinderen.

Ik zit Friends te kijken, iets vrolijker dus.
MV

Weet even niets opbeurends te zeggen, soms is het ook gewoon klote
Hij lijkt ook veel rustiger. Je kan hem eindelijk volgen.

Vreselijk die ziekte, ik vermoedde dat al want je ziet echt dat het niet een kilootje meer is.

Ik heb ook 1 oude kat die weer een verliefde periode heeft dus hij strijdt voor een plekje tegen mij aan in bed (bij de borst). Als hij geen verliefde periode heeft dan ligt hij bij mijn voeten.

Die 2 kleintjes die nemen gewoon hun plekje en aandacht. Heel grappig om te zien. Maakt ze niet uit of er al een ander ligt. Desnoods dan maar op de borst liggen maar ze hebben schijt aan zogenaamde onderlinge regels, zijn echte brutale rooie rakkers die 2.

Arme kat van jou, straks nog eentje erbij .
Ja is ook zo C, de ene tegenslag komt soms iets harder aan dan het andere. Maar gewoon doorgaan.
Mijn kat is een goede sul, die laat alles toe. Leentje probeerde zelfs een keertje 'op te stappen' zoals ze bij haar loopauto doet. Heb er meteen een stokje voor gestoken.

Ja, straks nog een, maar ze zijn niet meteen peuter gelukkig.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2011 @ 00:01:

Ja is ook zo C, de ene tegenslag komt soms iets harder aan dan het andere. Maar gewoon doorgaan.Zou je er een andere oplossing voor kunnen verzinnen? Gewoon even praktisch gezien.
Nee praktisch gezien is er even geen oplossing. Ben wel bezig om een oplossing te zoeken maar nu nog niet voorhanden. Dus nu incasseren en op een houtje bijten. Hopelijk is 2012 een beter jaar met meer voorspoed.
Wat rustig is het hier en MV voor jou.
Ik kan trouwens de hele dag nauwelijks op het forum, foutmeldingen (iets met 'lack of memory 46 of zo) of dat pijlers of topics gewoon niet geopend worden.
He meis, wat vervelend, heb je het Viva al gemeld?

Gaat het een beetje met je onder omstandigheden?
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 december 2011 @ 00:48:

Nee praktisch gezien is er even geen oplossing. Ben wel bezig om een oplossing te zoeken maar nu nog niet voorhanden. Dus nu incasseren en op een houtje bijten. Hopelijk is 2012 een beter jaar met meer voorspoed.Ik hoop het van harte voor je. Wie weet komt je bedrijfje dan een beetje van de grond. Ben je niet meer zo afhankelijk van schnabbels van je kattenbeest.
Ik heb er geen last van, van foutmeldingen. Welke browser heb je?

Soms doet forum raar bij mijn in Firefox en als ik dan Explorer gebruik doet iet het wel, op hetzelfde moment.
Thee, hoe gaat het?

Kun je de teleurstelling en verdriet een beetje in perspectief plaatsen? Het zal best moeilijk zijn, die jaren ben je niet zomaar vergeten. En dat hoeft ook niet natuurlijk.

Klopt Moon, ik heb dat ik onder IE veel problemen heb en onder Chrome niet.
Ik ben wakker. Kan niet slapen, hellup! Wie zit in hetzelfde schuitje??
Het gaat wisselend maar zit ook nog met gekneusde ribben (denk ik) en vanmiddag toch maar ff HA gebeld, nu afspraak voor maandag om even te controleren of het 'alleen' gekneusd of ook wellicht iets gebroken (buiten mijn hart )

De jaren vergeet ik zeker niet snel helene, nooit eerder in mijn leven een zo bijzonder iemand ontmoet; haha, eerst al half jaar flabbergasted dat hij dat ook van mij vond en ik raakte er 'net' aan gewend. Maar ja, zo gaan de dingen.

ML, ik heb IE (7 of 8, dat weet ik zo niet) nu gaat het al weer even goed, behalve als ik meer topicvensters wil openen.
Geen idee wat de buren aan het doen zijn, volgens mij met meubels schuiven of zo

Maar verder nooit last van elkaar en goed contact dus maak me er ook niet druk om.
quote:carpedieme11 schreef op 17 december 2011 @ 01:09:

Ik ben wakker. Kan niet slapen, hellup! Wie zit in hetzelfde schuitje??Heb nog geen slaappoging gedaan, hoop wel dat dat zo gaat lukken al is het met m'n ribben het meest lastig om te gaan liggen en op weer op te staan. Ik lijk wel 90!
Nee vooral niet te snel gaan klagen bij de buren. Als het geen dagelijks probleem is.

Wat treurig hoe dit gelopen is Thee. Weet even niet hoe ik het anders moet zeggen. Dat je eerst helemaal verbaasd bent dat je elkaar gevonden hebt en als je eraan gewend bent gaat het alsnog over.

Had je voor de feestdagen ook plannen met hem?
Oh wat goed Thee dat je er even naar laat kijken. Met die pijn kan je ook niet slapen.

Ik kan mij voorstellen dat je flabbergasted bent over alles, je bent op een leeftijd dat je niet naief bent en ook signalen kan opvangen dus als een relatie van 3 jaar uit het niets uitgaat dan zou ik dat ook even niet bevatten. Zorg je wel goed voor jezelf!

Ik heb van de week postzegels en grote enveloppen gehaald om kinderboekjes naar een forumster te sturen. Ik zal die kookworkshop even kopieeren en naar je opsturen.
Dat van je ribben klinkt niet goed Thee. Hoop maar op een kneuzing, dan moet je alleen rustig aandoen. Bij een breuk wordt het al lastiger vermoed ik.

Gebroken hart is gewoon &#!^*¤

Niks aan te doen. Lekker de tijd nemen en lief zijn voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven