Onderbroek!

17-12-2011 01:34 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een tijdje met de leukste man op aarde. Hij is ontzettend knap, charmant, lief, intelligent en noem het maar op.

Ik ben weg van hem. Ik ben verliefd. En niet zo’n klein beetje ook. Als ik aan hem denk word ik week/ Ik wil bij hem zijn, dag en nacht.

We doen leuke dingen samen. We sporten, we gaan uit eten, theater of we zijn gewoon thuis voor de buis. We lachen wat af en we hebben serieuze gesprekken. Heel veel raakvlakken. Kortom: de man van mijn dromen

Gisteren is het er bijna van gekomen. We belandden in bed. Geweldig voorspel. Totdat de broek uitging. Ik ben me lam geschrokken…..en droogde spontaan op.

Ik heb nog nooit zo’n achterlijke onderbroek gezien. Een hoogbejaard model. Zo’n wit exemplaar met van die ribbels en met GULP.

Ik ben verpleegkundige en ben heus wel iets gewend. Maar een jonge, goddelijke man, met zo’n onderbroek! Wat is er mis met deze man van nog geen dertig jaar. Ik raakte hevig geëmotioneerd van deze vertoning. Ik kon het niet. Ik kon het liefdesspel niet voortzetten. Wat moet ik nu? Ik vind hem zo leuk, maar hier kan ik niet mee leven…
Cabernetje.....zijn underwear mag mss wel onooglijk zijn maar wellicht wat eronder verscholen zit is weleens een heerlijk, niet te versmaden Sauvignon-etje
quote:Dibbes1 schreef op 17 december 2011 @ 02:10:

Cabernetje.....zijn underwear mag mss wel onooglijk zijn maar wellicht wat eronder verscholen zit is weleens een heerlijk, niet te versmaden Sauvignon-etje
Misschien houdt hij niet van boxers en vindt hij zelf zijn onderbroek wel mooi.

Ik weet niet wat erger is: dat zijn moeder m zou kopen of dat hij heel bewust zelf deze onderbroek uitgezocht heeft.
quote:Moonlight82 schreef op 17 december 2011 @ 02:11:

Misschien houdt hij niet van boxers en vindt hij zelf zijn onderbroek wel mooi.

Ik weet niet wat erger is: dat zijn moeder m zou kopen of dat hij heel bewust zelf deze onderbroek uitgezocht heeft.Ik weet ook niet wat ik erger vind..
quote:cabernetje schreef op 17 december 2011 @ 02:09:

[...]

Ik denk dat ik het voorzichtig aan moet kaarten...Juist. Lijkt mij de beste optie. Eventueel breng je inderdaad een leuke boxer als cadeautje mee, al zou ik dat zelf niet doen. Ik zou dan veel te onhandig overkomen. Gewoon aankaarten op een tactisch moment.
quote:Moonlight82 schreef op 17 december 2011 @ 02:11:

Ik weet niet wat erger is: dat zijn moeder m zou kopen of dat hij heel bewust zelf deze onderbroek uitgezocht heeft.
Misschien moet ik mijn ondergoed aan hem aanpassen. Een ouderwetste directoire aantrekken en zijn reactie afwachten. Ik snap het echt niet. Zo'n wereldse man. Er móet iets mis met hem zijn. Toch wil ik voor hem gaan. Hij is zó heerlijk.
Het kan ook een fetish zijn natuurlijk. Zo diep zijn de gesprekken nog niet geweest.
Hoe reageerde hij eigenlijk dat jullie in een spannende scene zaten die ineens stopte toen zijn broek uit ging?

Ik zou het zelf een heel aparte timing vinden om daar te stoppen eigenlijk
Dat was best genant Moonlight. Ik heb er een draai aan gegeven, het ging te snel etc. Hij had er begrip voor iig.
Aah gos. Ik zie jullie helemaal voor me. Jij je best aan het doen om niet te laten merken waarover het gaat, hij heel 'lief doen', niet bewust waar deze anticlimax vandaan kwam.

Tja hoe kun je nou de volgende keer die onderbroek omzeilen...
oh god wat een geweldig topic op de late avond! je maakt mijn avond weer helemaal goed haha! Ik zou gewoon zelf in een uitgelubberde hema-onderbroek met ribbeltjes aankomen, kijken wat hij zegt! en als het een leuke kerel is zou ik gewoon over die onderbroek heen kijken..
Hoe de onderbroek te omzellen,,,

Ik zou het er (no way) over hebben. Jullie zijn immers kort bij elkaar. Hebben jullie 'kerstsokken'? Dan alvast wat boxers daar in dumpen. Maar niet meteen bij het 'sokzetten' (geen ervaring mee overigens, Sinterklaas is bij ons het hoogtepnunt van december) eerst wat leuke, neutrale cadeautjes zou ik doen. Na de derde dag/keer een combipack boxers geven. Dan lijkt het niet of je al zijn ondergoed wilt vervangen, maar is het toeval dat het een groot verpakking was.

Doen jullie hier niet aan, dan toch subtiel aankaarten...onder de kerstboom is ook zo suf en burgerlijk gezien de tijd dat jullie samen zijn. Zou ik persoonlijk niet doen. Succes!
Lekker tegenstrijdig bericht van mij, heb je vast niets aan. Succes igg, laat hem niet schieten om zijn ondergoed
Je zou natuurlijk ook hem kunnen accepteren als de persoon die hij is.
Ik heb een gelijksoortig verhaal. Toen hij zijn broek uit deed bleef ik er bijna in. Een vreselijke afknapper. Ik heb hem nieuwe onderbroeken gegeven en nu 13 jaar later lachen we er nog samen om.

Als hij het helemaal voor je is zou je niet twijfelen dus misschien vind je hem toch niet leuk genoeg.
Hij woont nog bij zijn moeder en jij zit met zijn onderbroek?
Ga in therapie!
.
Je trauma verwerken maar bij remsporen eruit knikkeren
Als je al zo moeilijk doet bij 1 verkeerde onderbroek...

Zijn er geen dingen aan jou waarvan hij kan denken: OMFG!!!
Ik zou het maar uitmaken en sowieso helemaal nooit aan een relatie beginnen.
Zon onderbroek is alsof je die man opeens voor je ziet staan in een luier.. En daar dan opgewonden van raken? ik zou het hem subtiel proberen te brengen! Bijv nonchalant zeggen je had wel een mooie onderbroek aan he :p! Ik heb wat voor je.. En dan de boxers geven. Vind ie je vast gewoon superlief aangezien t dan gwn mooie hippe boxers zijn, een cadeau waar ie blij mee is. Er zijn toch zelfs ook mannen die hun sokken aan laten onder de seks, grote kans dat ie er gewoon nog nooit bij stil gestaan heeft.
De volgende keer dat je bij hem ben,t vragen of je even de wasmachine mag gebruiken en dan doe je al zijn onderbroeken met een rood t shirt erin. Natuurlijk heb je zo een spijt, dat je gelijk de volgende dag allemaal nieuwe boxers voor hem koopt.
quote:monalisalove schreef op 17 december 2011 @ 08:08:

De volgende keer dat je bij hem ben,t vragen of je even de wasmachine mag gebruiken en dan doe je al zijn onderbroeken met een rood t shirt erin. Natuurlijk heb je zo een spijt, dat je gelijk de volgende dag allemaal nieuwe boxers voor hem koopt.
Ik vind t wel retro! Ik zeg; lekker samen een trend zetten:

Of misschien is hij hipster en is 'de foute onderbroek' de nieuwe nog hippere versie van 'de foute trui'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven