Onderbroek!

17-12-2011 01:34 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een tijdje met de leukste man op aarde. Hij is ontzettend knap, charmant, lief, intelligent en noem het maar op.

Ik ben weg van hem. Ik ben verliefd. En niet zo’n klein beetje ook. Als ik aan hem denk word ik week/ Ik wil bij hem zijn, dag en nacht.

We doen leuke dingen samen. We sporten, we gaan uit eten, theater of we zijn gewoon thuis voor de buis. We lachen wat af en we hebben serieuze gesprekken. Heel veel raakvlakken. Kortom: de man van mijn dromen

Gisteren is het er bijna van gekomen. We belandden in bed. Geweldig voorspel. Totdat de broek uitging. Ik ben me lam geschrokken…..en droogde spontaan op.

Ik heb nog nooit zo’n achterlijke onderbroek gezien. Een hoogbejaard model. Zo’n wit exemplaar met van die ribbels en met GULP.

Ik ben verpleegkundige en ben heus wel iets gewend. Maar een jonge, goddelijke man, met zo’n onderbroek! Wat is er mis met deze man van nog geen dertig jaar. Ik raakte hevig geëmotioneerd van deze vertoning. Ik kon het niet. Ik kon het liefdesspel niet voortzetten. Wat moet ik nu? Ik vind hem zo leuk, maar hier kan ik niet mee leven…
Hij dacht natuurlijk: Wat voor onderbroek kan ik aantrekken die ze hoe dan ook meteen uittrekt?

Wanneer zijn deze dingen eigenlijk uitgestorven (bovenstaand), ergens in de jaren '80?
Ik zie niks Enn.

Een boxer met een aap AnnBritt. Dat is nog niet zo vreemd als dat ribbelding wat mijn vriend aan had. Nog niet zo erg als mickey-mouse sokken of stropdas. Ik snap niet dat ik het niet kan vinden. Mr. Bean achtig ding had hij aan. Maar dan hóger.

Normaal ga ik ook voor de inhoud carpedieme, maar dit was echt een afknapper.
quote:Enn schreef op 17 december 2011 @ 01:46:

[afbeelding]
Tjonge wat een onderbroekenlol. Maar ik zit er maar mooi mee ..
quote:cabernetje schreef op 17 december 2011 @ 01:49:

Tjonge wat een onderbroekenlol. Maar ik zit er maar mooi mee ..hahahahahaaaa
geweldig, ga lachend naar bed, de trust!
Joh... zeg hem gewoon dat je een cadeau hebt gekocht. Dan geef je hem mooie onderbroeken die je vanzelfsprekend helpt aantrekken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Welnee, je zit nergens mee, als dit alles is, hahahahahaha

Onderbroeken zijn te koop hoor
Trust enter.

Ik ga nog voor één keer. Als hij dan geen normale boxer draagt dan is het over.

Misschien dat z'n moeder, bij wie hij nog woont, z'n pendekken koopt. Sjeee, hoe kan hij nou zó leuk zijn en dan die dingen dragen! Snap er de ballen niet van.
Alleen door een onderbroek? Kop op! Die man is leuk en wat maakt jou die onderbroek nou uit?

Zie je? Die broek moet uit om na enige tijd gewoon een leuke bjorn borg weer aan trekken. Dan is het gewoon goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je zou wel gek zijn om een lekkere vent te laten lopen om z'n onderbroek!
Hoe kan hij zo leuk zijn als hij op die leeftijd nog bij zijn moeder woont?
Nou ik vind het zo gek nog niet. Iedereen heeft zo haar/zijn gevoelige kwesties.. De vraag rest, blijft het beeld eeuwig in je geheugen gegrift, ook al heeft de man vanaf nu een passend expemplaar aangestoken?
Wat mikje zegt

Het is toch niet zo'n kerel van Wie trouwt mijn zoon he?
Zo'n gevalletje á la Mr. Bean maar dan nóg hoger is best wel... ernstig
Kweet het ook niet mikje. Een laatbloeier waarschijnlijk. Of niet helemaal ontwikkeld. Dat laatste spookt wel door mijn hoofd eerlijk gezegd. Ik ben al een paar dagen van slag door die onderbroek.

Het staat wel fris aan de waslijn eerlijk gezegd. Poppie blauw heette dat spul toch?

Maar zou ik hem kunnen veranderen op dat gebied denken jullie? Als hij gewend is om dit soort meuk te dragen...en verder ziet hij er echt fantastisch uit!
quote:Enn schreef op 17 december 2011 @ 01:46:

[afbeelding]Dit gaat nog wel Enn. Maar die ribbels. twee recht, één averecht. Snap je?
Ik denk dat je hem beter kan laten schieten. Als je hem al geen kans geeft vanwege zijn onderbroek gaat het niet goedkomen als er belangrijkere dingen zijn om over te denken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als hij gewend is te dragen wat zijn moeder voor hem koopt.... dan wil hij misschien ook wel dragen wat jij graag wilt.

Als dat echt het enige is dat niet leuk is aan hem.

Ik zit te denken, als een man mijn BH niet mooi zou vinden en zou voorstellen dat ik iets anders ging dragen... daar zou ik niet zo blij mee zijn.

Maargoed die is ook niet uit de vorige eeuw.
Nou, hem in een nieuwe onderbroek hijsen vind ik nog niet "hem veranderen", dus ja, ik vind dat dat wel kan.

Als hij de volgende keer weer zo'n debiel ding aanheeft, lach er dan om en zeg dat jullie de dag erna samen andere uit gaan zoeken.
MV heeft ook wel een punt...
Erover praten.. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Van het één komt het ander Moonlight. Welke zelfbewuste man, hoogopgeleid, goeie baan met toekomstperspectief laat zijn moeder zijn onderbroeken kopen? Dan moet er toch iets mis zijn?

Mylene_Valerie..snap je dat ik totaal ondersteboven ben van die vertoning? Echt belangrijk is het niet. Maar ik begrijp gewoon niet dat een man, een man als hij dit draagt..
Je weet nog niet zeker of zijn moeder die onderbroeken voor hem koopt toch?
quote:gaia9 schreef op 17 december 2011 @ 02:07:

Je weet nog niet zeker of zijn moeder die onderbroeken voor hem koopt toch?

Hij is tot in de puntjes verzorgd. Fashionable, stijlvol, zelfs in zijn vrije tijd, casual maar met stijl. Kan me niet voorstellen dat hij dit zelf koopt. Ik zou liever een aap op een boxer zien.

Ik denk dat ik het voorzichtig aan moet kaarten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven