Onderbroek!

17-12-2011 01:34 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een tijdje met de leukste man op aarde. Hij is ontzettend knap, charmant, lief, intelligent en noem het maar op.

Ik ben weg van hem. Ik ben verliefd. En niet zo’n klein beetje ook. Als ik aan hem denk word ik week/ Ik wil bij hem zijn, dag en nacht.

We doen leuke dingen samen. We sporten, we gaan uit eten, theater of we zijn gewoon thuis voor de buis. We lachen wat af en we hebben serieuze gesprekken. Heel veel raakvlakken. Kortom: de man van mijn dromen

Gisteren is het er bijna van gekomen. We belandden in bed. Geweldig voorspel. Totdat de broek uitging. Ik ben me lam geschrokken…..en droogde spontaan op.

Ik heb nog nooit zo’n achterlijke onderbroek gezien. Een hoogbejaard model. Zo’n wit exemplaar met van die ribbels en met GULP.

Ik ben verpleegkundige en ben heus wel iets gewend. Maar een jonge, goddelijke man, met zo’n onderbroek! Wat is er mis met deze man van nog geen dertig jaar. Ik raakte hevig geëmotioneerd van deze vertoning. Ik kon het niet. Ik kon het liefdesspel niet voortzetten. Wat moet ik nu? Ik vind hem zo leuk, maar hier kan ik niet mee leven…
Hij dacht natuurlijk: Wat voor onderbroek kan ik aantrekken die ze hoe dan ook meteen uittrekt?

Wanneer zijn deze dingen eigenlijk uitgestorven (bovenstaand), ergens in de jaren '80?
Ik zie niks Enn.

Een boxer met een aap AnnBritt. Dat is nog niet zo vreemd als dat ribbelding wat mijn vriend aan had. Nog niet zo erg als mickey-mouse sokken of stropdas. Ik snap niet dat ik het niet kan vinden. Mr. Bean achtig ding had hij aan. Maar dan hóger.

Normaal ga ik ook voor de inhoud carpedieme, maar dit was echt een afknapper.
quote:Enn schreef op 17 december 2011 @ 01:46:

[afbeelding]
Tjonge wat een onderbroekenlol. Maar ik zit er maar mooi mee ..
quote:cabernetje schreef op 17 december 2011 @ 01:49:

Tjonge wat een onderbroekenlol. Maar ik zit er maar mooi mee ..hahahahahaaaa
geweldig, ga lachend naar bed, de trust!