Nog steeds iemand wakker?
zaterdag 17 december 2011 om 02:33
Moon, dat is met alle ellende - problemen die we hier allemaal meemaken. Leed kan je niet vergelijken, ik heb ook al lang geen mam meer maar het voelt voor mij niet scheef als mensen over moeder-problemen schrijven. Statements als ''jij hebt nog een moeder'' of ''als je geen moeder meer hebt'' vind ik nergens op slaan. Iedereen reageert vanuit zijn eigen realiteit, van zijn eigen nu, vanuit zijn eigen situatie.
zaterdag 17 december 2011 om 02:37
Een ieder krijgt zijn eigen portie ellende in het leven (en hopelijk is dat dan naar ''draagkracht''). Ik heb bijv. best veel gedoe met mijn kinderen (vind ik, misschien denkt een ander daar heel anders over), zou ze toch niet willen missen, maar denk af en toe....dat had toch best wel ff anders gekund. Maar dan lees ik van anderen en dan denk ik, ppfff valt bij mij eigenlijk nog wel mee. Zo relativeer je het voor jezelf.
zaterdag 17 december 2011 om 02:39
Weet ik hoor. We hebben het er eens over gehad, was misschien niet dit topic maar een ander topic. Met de mensen van dat topic hadden we ook een soort afspraak dat we het niet op de weegschaal gingen leggen allemaal.
Ik heb het ook als ik over een paar kilo te zwaar schrijf, terwijl ik weet dat sommigen grotere issues hebben met de kilo's.
Maar idd, het heeft geen zin om het dan maar niet op te schrijven. Daar heeft niemand wat aan.
Ik ga zo naar bed trouwens.
Ik heb het ook als ik over een paar kilo te zwaar schrijf, terwijl ik weet dat sommigen grotere issues hebben met de kilo's.
Maar idd, het heeft geen zin om het dan maar niet op te schrijven. Daar heeft niemand wat aan.
Ik ga zo naar bed trouwens.
zaterdag 17 december 2011 om 02:43
zaterdag 17 december 2011 om 03:09
Ik heb soms deze haarband in mijn haar omdat ik zoveel last heb van haaruitval van de stress, en dan trek ik hem naar achter, ziet er niet echt heel leuk uit maar zo bescherm ik mijn haar een beetje.
Werd ik vandaag voor een turkse aangezien door die haarband, dat ze bij de vb zeiden dat ik geen vlees kreeg (vlees is bijna altijd varkensvlees). Was een beetje verbaasd. Ik zei ook dat ik door die haarband geen turkse ben en ook geen varkensvlees eet. Aan de achterkant komt mijn haar gewoon uit die haarband hoor dus ik ben niet gesluierd.
Was een beetje verbaasd.
Apart.
Werd ik vandaag voor een turkse aangezien door die haarband, dat ze bij de vb zeiden dat ik geen vlees kreeg (vlees is bijna altijd varkensvlees). Was een beetje verbaasd. Ik zei ook dat ik door die haarband geen turkse ben en ook geen varkensvlees eet. Aan de achterkant komt mijn haar gewoon uit die haarband hoor dus ik ben niet gesluierd.
Was een beetje verbaasd.
Apart.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 december 2011 om 03:53
Nog iemand wakker? Ik keek altijd met verbazing naar dit topic ('s nachts slaap ik). Maar om twee uur werd mijn zoontje van 1,5 wakker. Hij heeft een oorontsteking en dat is zo zielig.
Maar ja, hij slaapt alweer uren, en ik ben nog steeds wakker. Ook best zielig. Nu zit ik hier maar met een kopje warme melk waarvan ik weet dat het niet werkt.
Maar ja, hij slaapt alweer uren, en ik ben nog steeds wakker. Ook best zielig. Nu zit ik hier maar met een kopje warme melk waarvan ik weet dat het niet werkt.
zaterdag 17 december 2011 om 03:56
zaterdag 17 december 2011 om 03:58
Probeer je tussendoor nog te slapen of weet je dat het niet lukt? Lijkt me heel frustrerend als je dat vaker hebt.
Volgende maand gaan we naar de kno-arts, waarschijnlijk gaan zijn neusamandelen er dan uit of krijgt hij buisjes (als dat al mag op zijn leeftijd, dat weet ik eigenlijk niet). Maar ja, daar heeft hij nu niets aan.
Volgende maand gaan we naar de kno-arts, waarschijnlijk gaan zijn neusamandelen er dan uit of krijgt hij buisjes (als dat al mag op zijn leeftijd, dat weet ik eigenlijk niet). Maar ja, daar heeft hij nu niets aan.
zaterdag 17 december 2011 om 04:03
Ja bij mij zijn vroeger ook vaak amandelen en keel/neus amandelen eruit gehaald, weet niet of je het zo schrijft. En toen nog een keer oren uitgespoten en uiteindelijk buisjes. Is echt niet fijn. Zielig bij zon klein kind he.
Ik ben klaarwakker nu. Ik heb best trek dus ik denk dat ik zo nog even iets te eten pak.
Ik ben klaarwakker nu. Ik heb best trek dus ik denk dat ik zo nog even iets te eten pak.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 17 december 2011 om 04:05
Hij piept niet zo snel, is best een bikkel. Dus vind ik het extra zielig als hij ligt te piepen in zijn bedje.
Bij 'even iets eten' bij jou stel ik me voor dat je minstens een stoofschotel uit de oven trekt.
Zo, ik denk dat ik maar weer eens een poging ga wagen. Het risico van 's nachts forummen is dat je er niet meer mee ophoudt.
Bij 'even iets eten' bij jou stel ik me voor dat je minstens een stoofschotel uit de oven trekt.
Zo, ik denk dat ik maar weer eens een poging ga wagen. Het risico van 's nachts forummen is dat je er niet meer mee ophoudt.