Onderbroek!

17-12-2011 01:34 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een tijdje met de leukste man op aarde. Hij is ontzettend knap, charmant, lief, intelligent en noem het maar op.

Ik ben weg van hem. Ik ben verliefd. En niet zo’n klein beetje ook. Als ik aan hem denk word ik week/ Ik wil bij hem zijn, dag en nacht.

We doen leuke dingen samen. We sporten, we gaan uit eten, theater of we zijn gewoon thuis voor de buis. We lachen wat af en we hebben serieuze gesprekken. Heel veel raakvlakken. Kortom: de man van mijn dromen

Gisteren is het er bijna van gekomen. We belandden in bed. Geweldig voorspel. Totdat de broek uitging. Ik ben me lam geschrokken…..en droogde spontaan op.

Ik heb nog nooit zo’n achterlijke onderbroek gezien. Een hoogbejaard model. Zo’n wit exemplaar met van die ribbels en met GULP.

Ik ben verpleegkundige en ben heus wel iets gewend. Maar een jonge, goddelijke man, met zo’n onderbroek! Wat is er mis met deze man van nog geen dertig jaar. Ik raakte hevig geëmotioneerd van deze vertoning. Ik kon het niet. Ik kon het liefdesspel niet voortzetten. Wat moet ik nu? Ik vind hem zo leuk, maar hier kan ik niet mee leven…
quote:monalisalove schreef op 17 december 2011 @ 08:08:

De volgende keer dat je bij hem ben,t vragen of je even de wasmachine mag gebruiken en dan doe je al zijn onderbroeken met een rood t shirt erin. Natuurlijk heb je zo een spijt, dat je gelijk de volgende dag allemaal nieuwe boxers voor hem koopt.Spijker op z'n kop; geen enkele man wil in roze ondergoed rondlopen. Tenzij het homo's zijn, want die lopen in alles.
Haha, grappig topic dit!

Gelukkig is een foute onderbroek sneller verholpen dan een verrot karakter.

Ik zou toch echt liever een goede man met een foute onderbroek trefffen dan een foute man met goede onderbroek.

Count your blessings..

Dus verban de onderbroek (tips genoeg gehad toch?) maar hou die man, over een tijdje kunnen jullie er misschien wel smakelijk om lachen!
heel grappig, maar natuurlijk ontzettend kortzichtig van je..wat is nou eigenlijk een onderbroek..ok je bent ervan geschrokken,maar om er nu meteen een zaak van leven en dood van te maken.het is een stukje STOF je kunt het uittrekken en nooooit meer aandoen als het moet, dus makkelijk te veranderen lijkt me.als jij zo een geweldige man laat lopen omdat je over zijn ondergoed valt, mag hij wel een topic openen over zijn kortzichtige vriendin die zijn keuze van ondergoed betwijfelt...kijken hoe leuk het dan nog is als anderen hem adviseren om er een punt achter te zetten...
Of, je probeert leuk uit de hoek te komen, dan vind ik het flauw, of je meent het echt, dan vind ik het treurig.
Meen je die reactie nou serieus Sito?!?! omg... Wat een racistische ideeen heb jij zeg....

Overigens; mijn man draagt al jaren roze boxers van bjornb. en dat staat hem erg goed.

Enne TO, hoe kom je aan het woord pendekken?! Ik dacht dat alleen iets was voor mensen van defensie. En dat het dus vooral om van die grote groene onderbroeken ging... (die zijn pas a-sexy trouwens)
quote:south schreef op 17 december 2011 @ 09:47:

Meen je die reactie nou serieus Sito?!?! omg... Wat een racistische ideeen heb jij zeg....

Overigens; mijn man draagt al jaren roze boxers van bjornb. en dat staat hem erg goed.

Enne TO, hoe kom je aan het woord pendekken?! Ik dacht dat alleen iets was voor mensen van defensie. En dat het dus vooral om van die grote groene onderbroeken ging... (die zijn pas a-sexy trouwens)Ja, ik meen het :-)
Dan heb je dus gelijk een leuk idee voor een kerstkado!
quote:cabernetje schreef op 17 december 2011 @ 01:59:

Kweet het ook niet mikje. Een laatbloeier waarschijnlijk. Of niet helemaal ontwikkeld. Dat laatste spookt wel door mijn hoofd eerlijk gezegd. Ik ben al een paar dagen van slag door die onderbroek. Het staat wel fris aan de waslijn eerlijk gezegd. Poppie blauw heette dat spul toch?

[afbeelding]

Maar zou ik hem kunnen veranderen op dat gebied denken jullie? Als hij gewend is om dit soort meuk te dragen...en verder ziet hij er echt fantastisch uit!Huh? Een paar dagen al? Het was gisteren toch de eerste keer dat je De Onderbroek mocht aanschouwen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat stel jij je aan zeg. So what het is maar een onderbroek.
@Calvijn

Scherp!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Djin schreef op 17 december 2011 @ 10:03:

@Calvijn

Scherp!

En dat op de vroege ochtend
quote:ana_isabel schreef op 17 december 2011 @ 09:11:

heel grappig, maar natuurlijk ontzettend kortzichtig van je..wat is nou eigenlijk een onderbroek..ok je bent ervan geschrokken,maar om er nu meteen een zaak van leven en dood van te maken.het is een stukje STOF je kunt het uittrekken en nooooit meer aandoen als het moet, dus makkelijk te veranderen lijkt me.als jij zo een geweldige man laat lopen omdat je over zijn ondergoed valt, mag hij wel een topic openen over zijn kortzichtige vriendin die zijn keuze van ondergoed betwijfelt...kijken hoe leuk het dan nog is als anderen hem adviseren om er een punt achter te zetten...
Tja zo'n witte onderbroek is niet zo sexy maar troost je het kan altijd erger. Stel je voor dat hij de volgende keer zijn kleren uittrekt en dit komt te voorschijn. Dan is het helemaal klaar met de (voor)pret.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Zolang hij dit niet had, zou ik mij weinig van zo'n onderbroek aantrekken.
Het zou kunnen dat hij normaal gesproken vrouwenondergoed draagt en daarom de trends op herenondermodegebied niet kent.
quote:yasuko schreef op 17 december 2011 @ 09:16:

Of, je probeert leuk uit de hoek te komen, dan vind ik het flauw, of je meent het echt, dan vind ik het treurig.Vrees de eerste optie en helemaal met je eens.
Ik kan me nog voorstellen dat je afknapt op een stinkende adem, afgekloven nagels en zweetvoeten maar op een oerdegelijke onderbroek? Zit daar één of ander trauma achter?
verba volant, scripta manent.
1.pendek1) Kleding 2) Kledingstuk of schoeisel 3) Kledingstukken

Gevonden op http://www.mijnwoordenboek

Bij ons thuis vroeger ook een vrij vaak gebruikt woord. Ik heb altijd begrepen dat het een Indonesisch woord was.
Gatver Calvijn, dat op de vroege ochtend
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
@calvijn, oh ja, het is inderdaad een indonesisch woord en zo zijn er nog meer woorden die vanuit de oost door defensie worden gebruikt.
TO, ik begrijp je helemaal. Met mijn vriend precies hetzelfde. Hij is vrij mager en heeft dan ook nog een te grote maat aan, boxerversie. En een boxerversie wit met ribbels is echt verschrikkelijk! Ik heb hem inmiddels zover dat ie ze nu in het donkergrijs en zwart heeft gekocht en dat was volgens hem de eerste keer in zijn leven (42) dat ie een andere kleur had dan wit. Hij heeft ze nu ook in medium, want dat ie ze altijd in Large kocht sloeg nergens op. Hij is ook nog eens niet zo groot geschapen en zo'n te grote boxer accentueerde dat alleen maar. De ziel. Maar ik houd wel van 'em :-)
Mijn vriend had onze eerste neuk een "tent" aan zoals hij het zelf zei.. en nu draagt ie nog steeds tenten. Hij zegt dat ie die heerlijke strakke boxers met strakke pijpjes te weinig ruimte hebben voor zijn edele delen. Naja.. het gaat erom wat erin zit nietwaar?
Wat een drama gewoon omdat die een onderbroek aan had die jij niet mooi vond en er maar over blijven zeuren omdat die anders toch zo lekker is.

Doe hem en jezelf een lol en zoek een ander, als je iemand echt leuk vindt dan maken die onderbroeken geen zak uit. Wat een oppervlakkig gemiep.
De volgende keer maar in het donker zijn broek uitdoen dan. Dan maakt het niet veel uit of boven en onderbroek tegelijk uit!!

Maare als je afknapt op zijn onderbroek......... zo leuk is hij niet dan.....
Hoe oud ben jij als ik vragen mag??

Gaat meer om de verpakking dan de inhoud blijkbaar...

Als ik dit wist, als ik hem was, was ik juist gelijk vertrokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven