facebook...

17-12-2011 11:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 5 dagen geleden iets wezen drinken met een leuke jongen. Hij vroeg na afloop of ik ook Facebook had, en hij zij dat hij me toe zou voegen daarop. Hij zei dat als hij thuis zou zijn nog even wat ging doen op de computer, zoals facebooken. Nu is het 5 dagen later en heeft hij me nog niet toegevoegd. Zou hij me dan toch niet zo leuk of niet interessant genoeg vinden? Vroeg hij mijn facebook alleen maar uit beleefdheid? Ik ben nogal onzeker over mezelf en twijfel snel of mensen mij wel leuk vinden. Het klinkt vast heel onzinnig allemaal, het is maar facebook natuurlijk en dat is best een nietszeggend iets,maar toch twijfel ik weer aan mezelf. Zou hij het gewoon vergeten zijn omdat hij mij niet zo interessant of belangrijk vind?
Weet hij je naam wel?
Loat goan!!!
Jullie hebben op geen enkele andere manier nu contact?

Zou hij je leuk moeten vinden?

Het klinkt inderdaad onzinnig dat je druk maakt na vijf dagen omdat iemand je niet heeft toegevoegd wat die persoon van je vindt.

Ik denk dat het meer zin heeft tijd te steken in dat jij jezelf leuk gaat vinden en daar zeker over gaat worden
Ja mijn naam heeft hij wel en ik ben ook wel makkelijk te vinden
Je kunt hem ook zelf toevoegen?!

Ik zou me niet zo druk maken over wel of geen Facebook. Ik vind dat altijd zo makkelijk contact maken. Wat is er met zijn telefoon gebeurd! Bellen mensen tegenwoordig niet meer?
Idd, waarom niet zelf toevoegen. Verder niet zo druk om maken en al helemaal niet zitten wachten naast je computer...
En hij heeft niet je telefoonnummer?

Zo niet...nee, hij vindt je niet leuk.
Hebben jullie geen nrs uitgewisseld? Hoe is die date dan tot stand gekomen?

Na 5 dagen nog iets laten horen? Magertjes...

Kan je hem niet opzoeken op FB?
Verder nog niks van hem gehoord? Of ben je wel met hem aan het smsen/bellen/mailen?
quote:salala schreef op 17 december 2011 @ 11:43:

Ik zou me niet zo druk maken over wel of geen Facebook.Dit. Waar mensen zich al niet zorgen om kunnen maken... Dat hele facebook is zwaar overrated
quote:joop_2000 schreef op 17 december 2011 @ 12:20:

[...]

Dit. Waar mensen zich al niet zorgen om kunnen maken... Dat hele facebook is zwaar overrated Niet mee eens. Het is een normaal communicatiemiddel tegenwoordig, en dat kan het zeker zijn bij een date etc. (goeie vrienden spreek je toch wel). Als je een leuke date hebt gehad, iemand zegt dat ie je toevoegt en dat laat lang op zich wachten..ga je toch nadenken. Lijkt mij niet raar. Ik vind het alleen wel raar dat je verder geen contact met m schijnt te hebben..?
Stuur 'm gewoon een berichtje op Facebook, dat je een leuke date met 'm hebt gehad. Dan reageert ie vast.
Ik vraag me ook af hoe die date eigenlijk tot stand is gekomen? Ik kan me in dit digitale tijdperk (en vooral door dit topic) niet voorstellen dat jullie na de ontmoeting hebben gezegd: Nou, dan zien we elkaar a.s. zaterdag om 20.00 uur voor die kroeg!

Overigens ben ik van mening dat als een vent je ziet zitten, hij sowieso niet vijf dagen voorbij laat gaan zonder wat te laten horen. Of dit nu d.m.v. bellen, smssen, WhatsAppen, langskomen, Pingen of Facebooken is.
Als hij regelmatig op Facebook zit en jou niet toevoegt, dan vind hij jou niet zo leuk als jij denkt. Anders had hij dat echt wel gedaan !
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
quote:joop_2000 schreef op 17 december 2011 @ 12:20:

[...]

Dit. Waar mensen zich al niet zorgen om kunnen maken... Dat hele facebook is zwaar overrated

Dit.

Alsof FB waardebepalend is voor relaties.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hetzelfde geldt voor WA, P, msn, sms, Hyves.
quote:Jaja007 schreef op 17 december 2011 @ 12:51:

Hetzelfde geldt voor WA, P, msn, sms, Hyves.

In het begin is het wel degelijk waardebepalend natuurlijk.

Als iemand je niet benadert, in welke vorm dan ook, of dat nou Hyves, FB, Hyves, sms, bellen of whatsapp is na een leuke date, zegt dat wel wat natuurlijk.
Even los van het middel: hij zou contact zoeken en heeft dat niet gedaan. Klinkt niet erg hoopgevend.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik vind FB, zoals ik al zei te makkelijk. Het is zo eenvoudig (en imo nietszeggend) om een vriendschapsverzoek te verzenden en op 'vind ik leuk' te klikken. Dat kan elke vage kennis doen. Ik weet dat het tegenwoordig een gewoon communicatiemiddel is, maar het echte leven speelt zich toch af in .... tja... het echte leven. Als een man niet eens de moeite neemt om mijn telnr te vragen en te bellen dan weet ik niet of hij zo 'into me' is.

On topic: het klinkt idd niet erg hoopgevend dat hij na vijf dagen niets van zich heeft laten horen.
Precies.

Dat bedoel ik. De moderne sociale media is te gemakkelijk. Kijk maar naar de deelnemers van TVOH en hun FB.

Als ik naar mijn eigen vriendenlijst kijk, kan het grootste gedeelte daarvan beschouwd worden als kennis.

Het is wel een belangrijke graadmeter voor wat betreft het vervolgcontact van een potentiële relatiemateriaal.
het was eigenlijk geen date (ik vind hem zelf wel leuk echter). We hadden gesport in dezelfde groep en we waren toen nog even wat aan het praten daarna en hij vroeg of ik samen nog even wat wilde drinken. Nou ja toen vroeg hij me later dus of ik facebook had en zei hij dat hij me zou toevoegen en dat hij 's avonds thuis toch nog even wat ging facebooken enzo. Maar het drinken samen was dus geen date, meer gewoon voor de gezelligheid.

Maar toch vraag ik me dus af waarom hij me nog niet heeft toegevoegd, ondanks dat hij dat gezegd heeft. Vond hij me dan niet aardig genoeg of wat dan ook? Ik overdrijf vast gigantisch maar ik twijfel snel aan mezelf of andere mensen me aardig en leuk om mee om te gaan vinden en daarom trek ik me dit soort kleine dingen wel aan
quote:redkeet schreef op 17 december 2011 @ 16:34:

het was eigenlijk geen date (ik vind hem zelf wel leuk echter). We hadden gesport in dezelfde groep en we waren toen nog even wat aan het praten daarna en hij vroeg of ik samen nog even wat wilde drinken. Nou ja toen vroeg hij me later dus of ik facebook had en zei hij dat hij me zou toevoegen en dat hij 's avonds thuis toch nog even wat ging facebooken enzo. Maar het drinken samen was dus geen date, meer gewoon voor de gezelligheid.

Maar toch vraag ik me dus af waarom hij me nog niet heeft toegevoegd, ondanks dat hij dat gezegd heeft. Vond hij me dan niet aardig genoeg of wat dan ook? Ik overdrijf vast gigantisch maar ik twijfel snel aan mezelf of andere mensen me aardig en leuk om mee om te gaan vinden en daarom trek ik me dit soort kleine dingen wel aanDaar zou je mee aan de slag moeten, wordt je leven een stuk leuker en eenvoudiger van
Ik wou dat facebook niet bestond, zou beter zijn.
quote:anoniem50 schreef op 17 december 2011 @ 16:51:

Ik wou dat facebook niet bestond, zou beter zijn.ja dat lost vast een heleboel onzekerheid op, het is allemaal de schuld van facebook. Vroeger toen facebook nog niet bestond was niemand onzeker.
Had ik haar maar niet gekend, was beter voor me geweest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven