weinig vrienden/vriendinnen
zaterdag 17 december 2011 om 23:48
Hoi allemaal,
Ik kan op het moment alle tips gebruiken. Ik ben 21, maar doordat ik gestopt ben met mijn studie en nog niet weet wat ik wil doen ben ik veel kennissen in mijn omgeving verloren. .
Zonder opleiding vind ik het heel moeilijk om meiden van mijn leeftijd te ontmoeten waarmee het echt goed klikt.
Sporten doe ik graag, maar voor een teamsport heb ik geen tijd. Ook ben ik een persoon die niet heel snel een goede relatie opbouwt met mensen en daar heb ik wat langer de tijd voor nodig.
Met jongens vind ik het heel lastig bevriend te worden. Ik heb wel vaker/sneller een klik met jongens, maar die willen meestal meer.
Heeft iemand tips voor mij?
Ik kan op het moment alle tips gebruiken. Ik ben 21, maar doordat ik gestopt ben met mijn studie en nog niet weet wat ik wil doen ben ik veel kennissen in mijn omgeving verloren. .
Zonder opleiding vind ik het heel moeilijk om meiden van mijn leeftijd te ontmoeten waarmee het echt goed klikt.
Sporten doe ik graag, maar voor een teamsport heb ik geen tijd. Ook ben ik een persoon die niet heel snel een goede relatie opbouwt met mensen en daar heb ik wat langer de tijd voor nodig.
Met jongens vind ik het heel lastig bevriend te worden. Ik heb wel vaker/sneller een klik met jongens, maar die willen meestal meer.
Heeft iemand tips voor mij?
zondag 18 december 2011 om 00:33
Hier een man 29 alleen die ook eenzaam is. Heb afscheid genomen van oude vrienden die harddrugs gebruiken en niet zonder kunnen. Maar denk degelijk dat iets van laatste tijd is.
Succes
Butler82@live.nl
Succes
Butler82@live.nl
zorg dat je nooit in de Cul de sac terechtkomt. Je hebt je leven zelf in de hand.
zondag 18 december 2011 om 01:39
je geeft aan dat je door het stoppen met je studie veel kennissen bent kwijtgeraakt, maar hoe komt dat? als het toen tijdens de studie klikte en jij bent ermee gestopt betekent dat toch niet dat het contact automatisch hoeft te stoppen? kan je niet een keer contact opnemen?
Misschien een bijbaantje bijv in de horeca? leuke manier om mensen te leren kennen
Misschien een bijbaantje bijv in de horeca? leuke manier om mensen te leren kennen
zondag 18 december 2011 om 11:01
quote:jurkje1010 schreef op 18 december 2011 @ 00:12:
Hey maura, zag je berichtje ook op het topic dat ik had geopend. Heb geen tips ofzo, zit zelf beetje met hetzelfde probleem! Heb je hier altijd al 'last' van (klinkt zwaarder dan ik het bedoel) if is het iets van de laatste tijd?Het is iets wat vooral de laatste tijd speelt. Komt echt een beetje door de periode en de fase waar ik in zit. Meeste leeftijdsgenootjes doen een opleiding waar ze druk mee zijn of zitten bij een studentenvereniging.. Dus dat is een beetje jammer. Ik hoop als ik weer ga studeren dat het vanzelf weer over gaat..
Hey maura, zag je berichtje ook op het topic dat ik had geopend. Heb geen tips ofzo, zit zelf beetje met hetzelfde probleem! Heb je hier altijd al 'last' van (klinkt zwaarder dan ik het bedoel) if is het iets van de laatste tijd?Het is iets wat vooral de laatste tijd speelt. Komt echt een beetje door de periode en de fase waar ik in zit. Meeste leeftijdsgenootjes doen een opleiding waar ze druk mee zijn of zitten bij een studentenvereniging.. Dus dat is een beetje jammer. Ik hoop als ik weer ga studeren dat het vanzelf weer over gaat..
zondag 18 december 2011 om 11:03
zondag 18 december 2011 om 17:30
Ben je nu fulltime muzikant? Als je maar een of twee avonden per week druk bent, kan je misschien een ander gezellig baantje erbij zoeken of misschien leuk vrijwilligerswerk, wellicht in de culturele hoek. Bij de Lux schijnt het bv gezellig te zijn. Heb je verder nog huisgenoten of doe je nog aan een sport. Ik denk dat als je net gestopt bent met je studie en je volgende jaar weer wil beginnen, dat je je dan wel kan aanmelden bij een studentsportvereniging, misschien een teamsport?