(mooie) Mannen met make-up
zondag 18 december 2011 om 10:18
quote:Liquorice schreef op 17 december 2011 @ 21:16:
En alle nazaten van Alice natuurlijk (niet allemaal even mainstream):
Abbath (van de band Immortal)
[afbeelding]
Nergal (Behemoth)
[afbeelding]
Infernus (Gorgoroth)
[afbeelding]
Waarmee maar weer bewezen is dat je er met make-up ook doodeng uit kan zien. Overigens zijn deze mannen zonder make-up soms ronduit knap.
Beste post ever!
Over enge make-up gesproken, terwijl hij zonder en met zijn haar vast echt een plaatje is
En alle nazaten van Alice natuurlijk (niet allemaal even mainstream):
Abbath (van de band Immortal)
[afbeelding]
Nergal (Behemoth)
[afbeelding]
Infernus (Gorgoroth)
[afbeelding]
Waarmee maar weer bewezen is dat je er met make-up ook doodeng uit kan zien. Overigens zijn deze mannen zonder make-up soms ronduit knap.
Beste post ever!
Over enge make-up gesproken, terwijl hij zonder en met zijn haar vast echt een plaatje is
zondag 18 december 2011 om 10:58
zondag 18 december 2011 om 13:37
Wat een grappig topic! Ik ben de laatste tijd helemaal weg van Brett Michaels, de zanger van Poison. Een glam-rockband uit de jaren 80 (ofzo) met veel haar en make up. Ik vind het een geweldige vent! Wow. Geen idee of er andere mannen mee wegkomen, maar hij draagt dus wel make up (niet meer zoveel als vroeger gelukkig, ha ha)
zondag 18 december 2011 om 14:00
zondag 18 december 2011 om 14:12
quote:beetjegek schreef op 18 december 2011 @ 10:52:
mijn metro ex droeg ook weleens mascara, en eyeliner ook nog, ik vond het helemaal niks.. gecombineerd met zijn zonnebankhoofd en hippe kleertjes is het net een homo...niks op tegen, maar niet als vriend.Metromannen vind ik persoonlijk maar niks... zonnebank- en seizoensfashionvictim zijn dat is natuurlijk gewoon spijtig. Je kan beter voorlopen op de mode of een paar jaar achterlopen of klassiek/op safe gaan... maar meedoen met wat nu in is, is zooo jammer
mijn metro ex droeg ook weleens mascara, en eyeliner ook nog, ik vond het helemaal niks.. gecombineerd met zijn zonnebankhoofd en hippe kleertjes is het net een homo...niks op tegen, maar niet als vriend.Metromannen vind ik persoonlijk maar niks... zonnebank- en seizoensfashionvictim zijn dat is natuurlijk gewoon spijtig. Je kan beter voorlopen op de mode of een paar jaar achterlopen of klassiek/op safe gaan... maar meedoen met wat nu in is, is zooo jammer
zondag 18 december 2011 om 17:36