Wat te doen
zondag 18 december 2011 om 19:12
Ik ga sinds een maand een beetje met een jongen. Maar hij zegt steeds dat hij komende jaren geen relatie wil omdat hij nieuwe baan krijgt, en hier zich helemaal wil voor geven. Hij wil me niet te kort doen zegt hij. Maar als een vrouw is die hem begrijpt , wat ik doe kan het misschien wel. Beetje ingewikkeld misschien. Op moment zoenen we af en toe met elkaar, en hebben altijd goede gesprekken. Spreek hem elke dag. Heb nu nog geen gevoelens, maar als ik dat wel krijg. Ik vind hem wel echt leuk, en hij mij ook... Wat te doen? Kan ik beter stoppen of ?
zondag 18 december 2011 om 19:14
zondag 18 december 2011 om 19:17
He's not that into you.
Overigens vind ik het behoorlijk gelul. Je leeft toch niet om te werken. Juist met een fijne relatie op de achtergrond kunnen mensen excelleren.
Maar goed, als je nu nog geen gevoelens voor hem hebt, waarom zouden die dan straks wél komen? Je bent verliefd. Of je bent 't niet.
Overigens vind ik het behoorlijk gelul. Je leeft toch niet om te werken. Juist met een fijne relatie op de achtergrond kunnen mensen excelleren.
Maar goed, als je nu nog geen gevoelens voor hem hebt, waarom zouden die dan straks wél komen? Je bent verliefd. Of je bent 't niet.
zondag 18 december 2011 om 19:25
Wat Enn zegt, doorgaan tot je het niet meer leuk vindt. Je hebt nog geen gevoelens voor hem dus ik snap niet helemaal waarom je je uberhaupt afvraagt of een relatie een goed idee is. Overigens zou ik nooit het begrijpende vrouwtje willen spelen van een mannetje met een fantastisch drukke carriere, maar dat moet iedereen voor zich weten.
zondag 18 december 2011 om 19:29
quote:registreerjenu schreef op 18 december 2011 @ 19:17:
He's not that into you.
Maar goed, als je nu nog geen gevoelens voor hem hebt, waarom zouden die dan straks wél komen? Je bent verliefd. Of je bent 't niet.Ik vind het helemaal geen gelul. Misschien moet hij wel co-schappen lopen. Hij is alleen maar eerlijk.
He's not that into you.
Maar goed, als je nu nog geen gevoelens voor hem hebt, waarom zouden die dan straks wél komen? Je bent verliefd. Of je bent 't niet.Ik vind het helemaal geen gelul. Misschien moet hij wel co-schappen lopen. Hij is alleen maar eerlijk.
zondag 18 december 2011 om 20:13
zondag 18 december 2011 om 20:16