(boze) stiefmoeders??!
zondag 18 december 2011 om 21:02
Vriend heeft zoontje uit vorige relatie van 5 jr. Ex woont 100 km verderop en verwacht nu dat wij t zoontje om t weekend ophalen en terugbrengen (zelf zwanger en wil niet meer ophalen)..
Is dit redelijk, kan zij dit zomaar doen? En zijn zij niet samen verantwoordelijk voor vervoer(s)(kosten)?
Daarnaast komt t zoontje ook in de vakantie bij ons logeren, komt erop neer dat hij 2/3 deel vd kerstvakantie (2 weken) hier is want mama gaat op vakantie.. Dus mn vriend moet maar opvang regelen terwijl hij zelf ook geen vrij heeft. Ik zie alles gebeuren en denk alleen maar- waarom op deze manier? Daarnaast is de huidige omgangsregeling gebaseerd op een afstand van 5 km onderling, niet 100 km. Wat is t probleem? Ik wil ook vakantie met mn vriend samen, heb maar een week en zie t niet zitten die volledig in t teken van zn kind door te brengen. Wat zouden jullie doen??
Is dit redelijk, kan zij dit zomaar doen? En zijn zij niet samen verantwoordelijk voor vervoer(s)(kosten)?
Daarnaast komt t zoontje ook in de vakantie bij ons logeren, komt erop neer dat hij 2/3 deel vd kerstvakantie (2 weken) hier is want mama gaat op vakantie.. Dus mn vriend moet maar opvang regelen terwijl hij zelf ook geen vrij heeft. Ik zie alles gebeuren en denk alleen maar- waarom op deze manier? Daarnaast is de huidige omgangsregeling gebaseerd op een afstand van 5 km onderling, niet 100 km. Wat is t probleem? Ik wil ook vakantie met mn vriend samen, heb maar een week en zie t niet zitten die volledig in t teken van zn kind door te brengen. Wat zouden jullie doen??
zondag 18 december 2011 om 21:05
Wie moet normaal gesproken de opvang regelen? Mama neem ik aan, als zij moet werken, dus dat vriend dat nu moet doen vind ik niet zo'n ramp..
Hoe komt het dat er 100 km verschil is, wie is verhuisd? Dat speelt denk ik wel mee in het halen en brengen, zolang we dat niet weten is er niet zoveel zinnigs over te zeggen
Hoe komt het dat er 100 km verschil is, wie is verhuisd? Dat speelt denk ik wel mee in het halen en brengen, zolang we dat niet weten is er niet zoveel zinnigs over te zeggen
zondag 18 december 2011 om 21:08
Volgens mij is het zo dat degene die het kind in de weekenden heeft ook zelf zorgt voor het vervoer.
Bovendien zijn het jouw zaken niet, even kort gezegd, zijn zoontje heeft recht om zijn vader te zien. En hoe zijn ex en hij onderling dingen afspreken in het belang van zoon, daar heb je vrij weinig over te zeggen.
Ik vind het al erg zat dat jij het zorgen voor zijn eigen zoon, logeren noemt.
Bovendien zijn het jouw zaken niet, even kort gezegd, zijn zoontje heeft recht om zijn vader te zien. En hoe zijn ex en hij onderling dingen afspreken in het belang van zoon, daar heb je vrij weinig over te zeggen.
Ik vind het al erg zat dat jij het zorgen voor zijn eigen zoon, logeren noemt.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 18 december 2011 om 21:09
zondag 18 december 2011 om 21:09
Je vriend op zijn flikker geven dat hij het voor de volgende keer beter regelt met zijn ex en met jou. Lijkt mij.
En voor nu zit er niks anders op dan er het beste van maken. Of als je dat niet kunt zorgen dat je er niet bent. Dat kind kan er ook niks aan doen dat zijn ouders er zo'n potje van maken.
En voor nu zit er niks anders op dan er het beste van maken. Of als je dat niet kunt zorgen dat je er niet bent. Dat kind kan er ook niks aan doen dat zijn ouders er zo'n potje van maken.
zondag 18 december 2011 om 21:10
zondag 18 december 2011 om 21:11
zondag 18 december 2011 om 21:12
Ik kan me TO's frustratie helemaal niet voorstellen, dat zijn de consequenties van het daten van een man met een kind. Zij heeft zich maar aan te passen, zijn kind was er veel eerder dan zij en zal er nog steeds zijn als zij weer opgehoepeld is. Logeren...
You know how I know? Because I reeaally think so!