Entertainment alle pijlers

Kleding Linda de Mol

19-12-2011 13:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me echt af waarom Linda de Mol zo slecht gekleedt gaat.

Gisteren iemand naar Miljoenenjacht gekeken?

Ik vond het er echt niet uitzien, dat kan toch veel leuker?
Ik vond het gister nog meevallen in vergelijking met sommige hobbezakken van de laatste tijd..
Miljoenenjancht niet gezien, maar ik ben het helemaal met je eens.

Volgens mij is ze toch echt niet zo dik als dat ze toont in haar kleding.

Ik zou zeggen probeer eens een andere styliste!
Ja dat viel mij ook op! Zag er echt niet leuk uit, beetje slonzig..
Gisteren zag ze er inderdaad in vergelijking met normaal zeer goed uit. Vooral bij 'Ik hou van Holland' lijkt ze af en toe wel zwanger!
gisteren vond ik het ook niet leuk, in ik hou van holland vind ik haar er wel heel leuk uit zien, leuke tunieken en giletjes!
Plaatje? Ben wel benieuwd naar die hobbezak
Vorige week had ze een groen met zwart gestreept 'ding' aan, model tent. Zelfs mijn moeder (83 en daar totaal niet mee bezig) viel het op.

Paar dagen later zat ik wederom bij mijn moeder naar ander programma te kijken (geen idee meer wat). Daar kwam een of andere inlandse guru voorbij met een (voor die cultuur normaal) gewaad aan. Mijn moeder en ik tegelijk: 'Hé, dat is hetzelfde ding als Linda aan had!'
Ja dat van vorige week was idd ook niks.

Maar ik snap het niet want in Gooise Vrouwen ziet ze er toch altijd leuk uit. Leuke jurkjes enzo. Wat is dit dan dat ze altijd zo somber ook gekleedt gaar?
Ze is altijd erg gefixeerd op haar gewicht en draagt soms volgens mij tenten om dat te verhullen ( waar ze juist het tegenovergestelde mee bereikt). Gisteren viel het mij ook op, maar vind haar zo leuk dat ze bij mij met alles wegkomt
Ben benieuwd hoe fashionable jullie eruit Zien. Linda ziet er prima uit ook al toont ze rondingen...
Die rondingen toont ze dus juist niet, dat is het 'probleem'.

Ik ben al fan van Linda sinds mijn vroege kinderjaren. Wil/wilde altijd een Linda zijn. Maar die tenten.... het flatteert haar gewoon niet.

En hoe fashionable wij er uitzien.... wij hoeven niet op tv.
daar gaat het toch niet om faracha hoe fashionable wij er uit zien. en niemand zegt hier iets over haar rondingen, het gaat over de kleding die ze draagt en dat die niet altijd even flatteert.
quote:faracha schreef op 19 december 2011 @ 14:01:

Ben benieuwd hoe fashionable jullie eruit Zien. Linda ziet er prima uit ook al toont ze rondingen...Nou hier iemand die 35 weken zwanger is en dus totaly not modieus is, maar goed ben blij dat ik uberhaupt nog kleding aan kan. Maar linda is gewoob iemand met een normaal gewicht maar draagt kleding om he te verhullen maar bereikt daar juist het tegenovergestelde mee. En ik heb geen stylist die zou moeten weten wat mij het beste staat, zoals zij wel heeft.
Ik vond haar outfit gisteren ook echt spuuglelijk!

Ze leek wel zwanger!
Ik vond het gisteren eigenlijk helemaal zo lelijk wat ze aan had. Gewoon een leuke zwarte strakke broek, mooie schoenen met hakken en een leuke glinsterende trui, langer model. Zou niet weten wat er mis mee is.
Okay dames maar desondanks die spuugelelijke styling is het toch echt een schatje he!! Ik hou van linda omdat ze altijd zichzelf is ipv veel van die neppe mensen op televisie weet zij altijd de show te stelen met haar echtheid!!
quote:faracha schreef op 19 december 2011 @ 14:18:

Okay dames maar desondanks die spuugelelijke styling is het toch echt een schatje he!! Ik hou van linda omdat ze altijd zichzelf is ipv veel van die neppe mensen op televisie weet zij altijd de show te stelen met haar echtheid!!Je hebt helemaal gelijk Behalve dat ze een spuuglelijke styling heeft want dat heeft ze niet!
Ik vond ook al dat ze van die spek armen had! ik zei nog tegen mijn vriend, wat een dikkerd is ze ineens!
Ik vind haar zoooo leuk. Ze gaat er echt voor met die kandidaten en hoopt echt op het beste voor ze. Zoals vorige week dat die mevrouw 0,50 cent wint hihi. Je ziet haar dan echt balen. Ik vind het een vakvrouw.
quote:beetjegek schreef op 19 december 2011 @ 14:21:

Ik vond ook al dat ze van die spek armen had! ik zei nog tegen mijn vriend, wat een dikkerd is ze ineens!
@ lichtpuntjes, ja dat vond ik echt, viel ineens op.
Kon ik niet zeggen!
linda de mol is niet dik! dit figuur heeft ze al jaren. en je toon (spek armen/dikkerd) is bepaald niet vriendelijk!
Linda is niet dik. Ze is groot (1.76m) en heeft volgens mij een normaal gewicht. Ze is niet graatmager zoals Wendy van Dijk.

De zwart-groene Stella McCartney jurk die ze laatst droeg vond ik heel leuk maar op Twitter vond iedereen het een lelijke hobbezak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven