Help me?

19-12-2011 14:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of mijn topic in de goede sectie staat, correct me if I'm wrong!

Ik zit met een klein dilemma, maar ik heb het nog niet echt durven vragen of anderen hier ook ervaring mee hebben. Ik heb altijd een beetje achter gelopen met mijn groei, ben pas op mijn 16e/17e voor het eerst ongesteld geworden. Heb ook nooit grote borsten gehad, tot ik op een gegeven moment 70A had. Rond mijn 18e ben ik aan de prikpil gegaan, toen zijn mijn borsten ook gegroeid tot 75B, weet niet of dit door de prikpil komt. Maar de laatste tijd voel ik een soort van 'schijven' achter mijn tepels, en een vriendin vertelde mij dat het betekent dat ze dan nog doorgroeien. Ik ben momenteel 20, en heb begrepen dat ze tot je 21e nog door kunnen groeien. Ze zijn niet pijnlijk, maar een beetje gevoelig. Ik ben niet zwanger, dat heb ik al gecheckt. Mijn vriend zegt zelf dat hij ze groter aan vind voelen, maar ik weet het niet zeker. Mijn moeder en mijn tantes hebben ook een grote cupmaat, mijn moeder liep zelf ook wat achter met ongesteld worden enzo. Mijn vraag is dus: betekenen die schijven en gevoeligheid dat ze nog doorgroeien? Ik zit hier erg mee, en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt!!
@ebba: Daar heb je wel volkomen gelijk in, wat later komt blijft langer mooi..heb ik bij mijn moeder ook gemerkt..en bedankt!
Dat van die 'schijven' herken ik alleen van de periode van borstvoeding geven, toen mijn klieren achter de tepels hard aan het werk waren met melk maken. Als mijn borsten dan vol zaten, dan was het gewoon wat harder vlak achter mijn tepels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven