Het EN fantopic!

19-12-2011 18:38 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit! Op de verkeerde pijler geplaatst!
Present!

*neemt alvast een bitterbal van de schaal*
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 18:55:

[...]

Dat zou jou aan moeten spreken als lid van 't vrekkentopic! Ik doe niet anders!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
K
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 december 2011 @ 18:53:

[...]

Jij kunt mooi samen met Hasse het Nien-museum runnen.

O, dat is een veel beter idee inderdaad.

Hiemstra: Tsss, probeer ik je de gelegenheid te geven om de luie peppie uit te hangen, wil je ineens een drukke baan. Skiet moi moar lek
quote:Conundrum schreef op 19 december 2011 @ 18:58:

Kan ik al een raamposter bestellen voor Driekoningen ?
Ik krijg honger trek van deze topics...
En zin in Prosecco!
quote:Magdalan schreef op 19 december 2011 @ 19:01:

[...]

O, dat is een veel beter idee inderdaad.

Hiemstra: Tsss, probeer ik je de gelegenheid te geven om de luie peppie uit te hangen, wil je ineens een drukke baan. Skiet moi moar lek Ben ik wel de directeur hoor, en de conservator... Mag jij collectiebeheer doen: ál die luiers, rompers, snoetendoekjes en dergelijke die we voor de toekomst moeten conserveren mag jij dan handelen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Magdalan schreef op 19 december 2011 @ 19:01:

[...]

Hiemstra: Tsss, probeer ik je de gelegenheid te geven om de luie peppie uit te hangen, wil je ineens een drukke baan. Skiet moi moar lek

ssssst... Het gaat mij alleen om de goedgevulde fanclubkas...

quote:Ikbenanoniem schreef op 19 december 2011 @ 18:55:

@Nien: Je herinnert je nog wel wie je eerste digidinnetjes hier waren toch? [afbeelding]Uiteraard!!! Eigenlijk moeten wij als clubje samen iets op de markt brengen (of dat nu de slabbetjes zijn of wat anders) volgens mij hebben we gezamenlijk best wel wat know how in huis!
quote:himalaya schreef op 19 december 2011 @ 19:04:

[...]

ssssst... Het gaat mij alleen om de goedgevulde fanclubkas...

Joh, dat snapt onze Mag nog niet, die is nog zó jong en onschuldig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 19:04:

[...]

Uiteraard!!! Eigenlijk moeten wij als clubje samen iets op de markt brengen (of dat nu de slabbetjes zijn of wat anders) volgens mij hebben we gezamenlijk best wel wat know how in huis! Oh jee, zijn wij nu een gróepje???
quote:Hasse88 schreef op 19 december 2011 @ 19:04:

[...]

Ben ik wel de directeur hoor, en de conservator... Mag jij collectiebeheer doen: ál die luiers, rompers, snoetendoekjes en dergelijke die we voor de toekomst moeten conserveren mag jij dan handelen...Is goed, ben ik conservator en koffiejuffrouw.
quote:Hasse88 schreef op 19 december 2011 @ 19:07:

[...]

Joh, dat snapt onze Mag nog niet, die is nog zó jong en onschuldig!

Rotmeiden

Niiiieeeennnn! Ze pesten me, zeg er eens wat van.
quote:Magdalan schreef op 19 december 2011 @ 19:09:

[...]

Is goed, ben ik conservator en koffiejuffrouw.Samen conservator dan, kunnen we bakkeleien over wat we nu weer in de vaste opstellng gaan veranderen (nee, niet nóg een spuugdoekje, er liggen er al vier, laten we anders de buggaboo tentoonstellen, dat is toch echt een waardevol collectors-item)
Kssttt!!! Afblijven van onze Mag!

Zo goed?
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 19:12:

Kssttt!!! Afblijven van onze Mag!

Zo goed? HRS!
quote:Hasse88 schreef op 19 december 2011 @ 19:11:

[...]

Samen conservator dan, kunnen we bakkeleien over wat we nu weer in de vaste opstellng gaan veranderen (nee, niet nóg een spuugdoekje, er liggen er al vier, laten we anders de buggaboo tentoonstellen, dat is toch echt een waardevol collectors-item)Maar een spuugdoekje met worteltjeskots is natuurlijk wel heel anders dan die met resten broccoli. En dan hebben we het alleen nog ver de spuugdoekjes...
Wie heeft Nien bewusteloos geslagen en haar account overgenomen?

*pinkt een traantje weg* Wie heeft ooit kunnen denken dat onze Nien nog eens een HRS-er zou worden? *zucht ende zwijmel, nu hou ik nóg meer van je, Nien!*
quote:himalaya schreef op 19 december 2011 @ 19:13:

[...]

Maar een spuugdoekje met worteltjeskots is natuurlijk wel heel anders dan die met resten broccoli. En dan hebben we het alleen nog ver de spuugdoekjes... Tja, soms moet je moeilijke keuzes maken: de spuuglap van prinsesjes van oranje (worteltjeskots) of die van een 'gewoon' meisje, dat broccoli lust... Lastig, lastig....
Dat bakkeleien komt wel goed ja.

Onder het genot van een pint bier euh kopje koffie.

Nien, thanks, ik voel me helemaal vereerd door je dappere redding. Jij heldin jij!
Ik heb al jaaaaaren een zeer geheime droomwens;

ik wil een kind van Elninjoo ... ssstttt ....
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Vertel DS! Nu maak je me nieuwsgierig (en mijn dirty mind maakt er allerlei spannende dingen van, die vást niet kloppen)

Ow... domme deauws dat ik ben... In wit geschreven he?
Ja vertel, ik ben ook nieuwsgierig!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven