Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Ben helemaal bijgelezen. Als je een niet oplet hebben jullie er een heel boek bij getypt! Gisteren heb ik uiteindelijk helemaal niet bijgelezen, ik heb geslapen ben naar het kerstconcert van mijn schoonmoeders koor en uit eten geweest. Best een druk dagje. En vannacht weer een paar uur wakker gelegen omdat mijn darmen tegensputteren. Mijn vriend roept elke keer: ah joh, nog maar 7 maanden! Gisteren uit eten geweest met vriendin die een kindje van 7 maanden hebben en zij ging zelfs kotsend naar d'r werk, dus ik ben ook maar gegaan

Bo, wat een feest, zo zonder paal! Ik hoop dat je nu een beetje kunt aansterken, want een AB kuur pillen hakt er al flink in, laat staan een infuus van drie dagen! Raar idee dat je voor zoiets ook opgenomen had kunnen worden. Kan me voorstellen dat het op deze manier nog wel een beetje op te brengen is.

Netje, gelukkig heb je fijne mensen om je heen. Wat een zwaar weekend! Ik hoop dat, nu je alles voor de tweede keer gaat meemaken, je in ieder geval de mooie herinneringen beter boven kunt krijgen en niet alleen aan alle zwaarte hoeft te denken. voor jou!

Zoebie, dat moederschap verleer je nooit hè. Fijn dat jullie nog even hebben kunnen slapen.

Phoehee, ik vond het super leuk. En voor een moe jochie is okkie nog steeds innemend en schattig. Vriend was ook onder de indruk.

Ik ben nu op het werk en er is stress, dus ik zwaai even naar alle anderen!
Goedemorgen! lekker geslapen Bo? ik hoop het van harte, lekker om te kunnen draaien wanneer je maar wil.

Hier ziet het er weer mooi uit buiten, rustig met heldere hemel, dat komt goed uit want ik sta niet bepaald te springen om mijn zus op te halen voor sport, nu kan ze gaan fietsen zonder nat pak.

Ik hoop op een mooie dag voor allemaal tot later!
Goedemorgen,

beter geslapen zo zonder infuus!

De paal staat in de kelder, mooi dat ik die even uit het zicht heb gezet. En dat ik er vandaag niet om 06.15 uit hoefde voor de wijkverpleging, dat was ook fijn!

Ondertussen heeft het gesneeuwd hier, en niet zo'n beetje ook. Raar idee, maar woensdag is 9° voorspeld dus het is van korte duur, deze witte wereld!

Ro heeft een dag vrij en is naar ons oude huis; ik heb dus lekker een ochtendje voor mezelf.

Kopje koffie, beetje genieten van mijn bewegingsvrijheid.

Alvast een fijne dag allemaal!
Netje

Bo, wat lekker zo los van die paal. En sneeuw, wat vinden de honden ervan. Hier is het volgens mij vooral glad.

Ingh en phoehee, klinkt als een geweldige dag.

Ik was lekker druk dit weekend. Nu even niets en dan zo lekker aan het werk. Nog maar zes diensten, of zijn het er vijf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zo, het sneeuwt hier alweer! En ineens zegt Météo France dat we tot en met donderdag dit weer houden.... gisteren zeiden ze nog dat we morgen weer dooi zouden hebben, lekkere voorspellers zijn het!

Its, heerlijk, binnenkort mag je gewoon de hele dag alleen maar bezig zijn met zwanger zijn! Wat moet dat fijn zijn.

Zijn je diensten niet te zwaar nu? Je doet toch nogal fysiek werk.

Gelukkeling, sport ze! Jij bent daar zo regelmatig in, vind ik echt knap. Niet voor niks zo'n slank figuurtje gehouden :-)

Weet je al wat je gaat koken met de kerst, als zoon&schoondochter komen?

Ing, duidelijk dat je vriend een vent is zeg, met zijn opmerking "je hoeft nog maar 7 maanden" Als hij zelf misselijk en darmklachterig zou zijn zou hij echt wel anders piepen!

Wanneer ga je voor je eerste echo? dat komt dichterbij nu, toch?

Netje, ik ben blij te lezen dat je lieve mensen om je heen hebt. Je bent op eigen kracht dit vreselijk verdrietige jaar doorgekomen, maar het is fijn dat je soms ook even op anderen kunt leunen.

Zoeb, sterkte bij de fysio. Deze week moet je drie keer naar het ziekenhuis hè? Lekkere planning weer; ik hoop dat je niet te vermoeid raakt!

Norre, werkkelijk pràchtige onderbroeken Ik zie je man er niet in lopen, maar ja, wie weet, staat het wel heel kinky onder zijn normale kleding!

Phoehee, Ro heeft niet gesnurkt! Wel de hele nacht liggen draaien, hij is nog steeds grieperig.

Ga jij dit seizoen trouwens nog op wintersport?
Bo, volgende week woensdag, nog 9 nachtjes. En met Kerst ertussen schiet het inderdaad nogal op. Ik heb er zin in.

En vriend bedoelde het ook als grapje hoor. Hij is heel bezorgd en voorzichtig met me, dat is lief. Met een beetje mazzel zakken deze klachten met een week of vier weg.

Wat wel grappig was, was dat ik zaterdag honger had om 7 uur en dus uit bed was gegaan om een broodje te eten. Ik wilde perse een boterham pindakaas, geen idee waarom. Pindakaas op! En ik vond ineens alle andere dingen zó vies! (hagelslag, appelstroop, honing, kaas, vleeswaren). Ik moest eerst boodschappen doen voordat ik weer fatsoenlijk kon eten. Dus nu eet ik continu broodjes pindakaas als ik trek krijg
Wat leuk sneeuw. En een dik pak ook nog zo te horen. Het is beter als regen. Schijnt de zon dan ook Bo?

Ing leuk de echo straks. Het schiet inderdaad al op. Hebben ze nog niets in de gaten? Ik vind het wel grappig hoe je vriend reageert.

Rare eetgewoontes krijg je opeens he.

Ik zit om de trein. Eindelijkeven rustig zitten. Het is superdruk op het werk. Al die vernieuwingen die niet werken. Waarom testen ze niet eerst goed? Ik moet deze week drie keer inderdaad.
Leuk die sneeuw Bo! Pfoe wat was het druk in de winkels, niet normaal zeg dat begint nu al! ik weet nog niet wat ik maken ga 2e kerstdag, ik zal er eens rustig over na gaan denken.

Ach ik heb regelmatig geen zin om te gaan sporten, maar er zitten nog twee anderen op je te wachten en dan zeg je niet zo snel af, dat geldt natuurlijk ook voor hen......als ik alleen moest zou ik echt wel vaker niet gaan.

Vanmiddag moet ik nog naar de internist voor diabetes controle, mijn bloeduitslagen heb ik al gezien en die waren prachtig dus ik ben alleen een beetje bang voor een te hoge bloeddruk, alsjeblieft geen kastje dit keer............!
Nou, ik ben even offline, want Ro gaat onze Livebox vervangen.... eerst naar de France-Telecomwinkel en daarna de nieuwe installeren!

Als dat maar goed gaat.....

Ing, tuurlijk maakt hij grapjes, je vriend; ik vind hem echt een lieverd :-) Maar toch moet ik lachen als ik eraan denk hoe het zou zijn als mannen zwanger zouden zijn

Ik ga denk ik aandelen Calvé kopen, als ik je pindakaasverhaal lees!

Zoeb, sterkte zo!

We hebben geen zon, een loodgrijze lucht en het sneeuwt nog steeds. Joe en Sam vinden het prachtig, ze vinden veel toffer dan sneeuw.

Geluk, aha, als er inderdaad mensen op je zitten te wachten, dan moet je wel sporten :-)

Heel veel sterkte bij de controle, ik duim voor je!!!

Nu gaat internet er dus af; tot later (hoop ik )
Geluk ik ga duimen dat je geen kastje krijgt, want dan zit jij weer aan een draadje en Bo is daar net van verlost

Bo sneeuw bij jullie dat zal wel een mooi winters plaatje zijn zeker als de zon schijnt.

Ing als zwangere heb je soms rare eetpatronen hoort er gewoon bij. Hoe is het met de buikkrampen ik mag hopen dat die over zijn?

Net oedeemtherapie gehad en mijn tweede armkous was er dus weer niet grgr. Ze hadden een tijd terug 2 zwarte besteld en dat was fout, want ik wil 1 zwarte en 1 huidkleur. Mijn steunkousen voor mijn benen waren er wel, ik was bang dat die te strak zouden zijn omdat op de kuit het 8 cm minder was dan vorig jaar. Maar ik heb ze aan en ze zitten prima. Deze zijn dicht dus geen open teen best wel handig scheelt weer sokken.

Ik ga ook maar eens even richting de winkels heb nog een nieuwe agenda nodig en wat boodschappen voor de Kerst.
Oei Bo, ik hoop dat alles lukt.................
Het is gelukt met de Livebox, ik ben er weer.

Ik zit al een uur te huilen, ik kreeg jullie cadeau! Ik weet niet wat het is, maar alsof er een dam openbrak.

Het is zo'n lief cadeau, en de foto erbij vind ik zo gaaf! En de kaartjes en alle boeken die er al opstaan en al het werk dat Geluk er heeft ingestoken en nou ja, alles!

En ik heb dit jaar niet eens een kaart kunnen sturen nog; jemig ik weet niet waar ik moet beginnen.

Ja, met dankjewel zeggen, want wat een prachtig cadeau en wat ontzettend lief van jullie!!!!

Ro vindt 'm ook prachtig; we zijn nu alles aan het bekijken en ik heb bijna een stop op mijn tranen gezet.

Ik ben echt heel emotioneel; op een goeie manier hoor!

Dikke kussen voor allemaal, ik kom zo nog terug.
Lieve Bo, wat heerlijk om te lezen dat je er zo blij mee bent. Meis het is je gegund. En je hoeft nergens te beginnen, behalve dan met lezen
O lieverd, wat fijn dat 'ie er is!

Mijn kaartje ontbreekt. Door al het gedoe voor Londen is het er niet meer van gekomen. Excuses!

Lekker genieten van die lange lijst boeken die erop staat.

Ik zit hier alleen. Norkids zijn boven. Eentje aan het huiswerk (wat heeft die meid het te verduren de laatste tijd; hoog tijd dat het vakantie wordt) en eentje is aan het gooien met een bal hoor ik.... Norman moest nog even terug naar zijn werk. Hij moet dat komende week ws. nog vaker, maar dan is hij volgende week wel lekker vrij. Volgende week gaan we nog twee dagen naar een hotel met z'n vieren. Heb ik al eeuwen geleden (in mijn belevenis) gewonnen via Vakantieveilingen en nu komt het in zicht.

Het zou gaan sneeuwen. Maar gelukkig is er nog niks. Nog een paar dagen wachten en dan mag het van mij wel los in de kerstvakantie.
He, fijn dat t pakje er is, en nog fijner dat het "in de roos" is Bekijk alles op je gemak, en als er tranen komen, lekker laten stromen als het je oplucht. Veel leesplezier lieve Bo!
Zit ik potdomme ook te grienen hier.......het is je zo gegund lieve meid! straks kun je uit 6000 boeken kiezen hoor! Zoebie is er ook aan! en wij maar niks zeggen steeds, want je mocht het nog niet weten haha, ik lach alweer!
Ik zit ook met tranen hoor Gelukkeling!

Het is een mooi ding, die e-reader. Fijn ook dat hoesje, dat maakt het echt af!

Ik zit nu de handleiding te downloaden en door alle boeken te scrollen; ik weet wel welke ik als eerste ga lezen :-) Stephen King, 1963!

Heel erg bedankt lieve allemaal. Echt, heel heel heel erg bedankt.
Heeee wat fijn dat het pakje is aangekomen. Echt een opluchting. We zaten allemaal in spanning of het goed ging komen toen we de Track en Trace code van Gelukkeling kregen.

Bo ik ben ook om hoor. Het is zo supergemakkelijk. En het was ook nog eens best moeilijk om niks te zeggen.

Gelukkeling heeft het er anders maar druk mee gehad. Ik heb de e-reader van mijn zoon en schoondochter gekregen voor het oppassen.

Had nooit gedacht dat ik het ook fijn zou vinden. Maar het is super.

En ik ben blij dat je het geweldig vind. En wij maar vissen hoe jij het zou vinden.
Dat schijnt een goed boek te zijn, ik ken het nog niet, iets met Kennedy, maar geen horror verhaal zoals we van hem gewend zijn.

Gewoon ergens beginnen, dan komt het vanzelf goed.
Dus nu kunnen we boeken delen. Ik ken dat boek van Stephen King ook niet. Goeie tip Bo.
Oh wat ben ik blij dat je eindelijk je cadeau hebt!!!! En dat je er zo blij mee bent vind ik zo mogelijk nog fijner.... Ook bij mij de tranen over m'n wangen, vind het zo fijn om te lezen dat je er blij mee bent (en ik ben momenteel zo emotioneel als een bos uien, ik grien zelfs om reclames )

Maar dit zijn wel vreugdetranen, dat scheelt enorm. Héél veel plezier met je cadeau, wij hebben het je graag gegeven!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Nou, die TrekenTrees heeft ons wel misleid zeg....

Even een kus voor Netje....
Nou echt wel heel erg stom die Trees!
Wat zei Trees dan?!?

Dat het kwijt was geraakt of zo??

Zoeb, kan me voorstellen dat het moeilijk was om niks te zeggen! Wat leuk, kunnen we ervaringen uitwisselen! Het scherm is inderdaad fijn, het leest prettig en het is licht genoeg om in de hand te houden. Dat valt me alles mee!

Nor, wat lekker dat je twee dagen hotel in het vooruitzicht hebt! Wil je Nordochter even een dikke knuffel van me geven en haar vertellen dat ze wel moet gaan genieten, in de vakantie?

Netje, mijn tranen zitten ook zo hoog de laatste tijd! Snuiten we samen een kleenexje vol, jij daar en ik hier

Gelukkeling, je hebt het allemaal perfect verzorgd, echt waar! De uitleg, de cards, de installatie, alles,
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven