Het EN fantopic!

19-12-2011 18:38 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Shit! Op de verkeerde pijler geplaatst!
Haar 'Vriend doet Rot' topic is ook weg.

Zal ze zelf nu ook foetsie zijn?
quote:spiegelster schreef op 19 december 2011 @ 21:33:

Haar 'Vriend doet Rot' topic is ook weg.

Zal ze zelf nu ook foetsie zijn?Ik denk het niet, ze is net als onKRUID
quote:mayhem schreef op 19 december 2011 @ 21:26:

Zou t zelfs bijna betreuren dat ik geen kinderen wil, die slabbertjes & spuugdoekjes merchandise met i-love-elninjoo erop had me namelijk op zijn minst wel heel grappig geleken Speciaal voor de kindvrijen maak ik wel babyflesjes met 'n dubbele wand waarin die wand 'n melkachtige substantie zit. De fles zelf kun je dan vullen met iets naar eigen smaak. Oók geschikt voor mensen met kinderen natuurlijk (al moeten die dan wel oppassen dat ze de baby niet de verkeerde fles voorschotelen )
quote:mayhem schreef op 19 december 2011 @ 21:26:

Zou t zelfs bijna betreuren dat ik geen kinderen wil, die slabbertjes & spuugdoekjes merchandise met i-love-elninjoo erop had me namelijk op zijn minst wel heel grappig geleken Grappig? Haute Couture zal je bedoelen, want als dat niet edgy is weet ik het ook niet meer
I choose happy!
Op de valreep ook present
quote:iris1969 schreef op 19 december 2011 @ 21:35:

[...]

Ik denk het niet, ze is net als onKRUID
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 21:35:

[...]

Speciaal voor de kindvrijen maak ik wel babyflesjes met 'n dubbele wand waarin die wand 'n melkachtige substantie zit. De fles zelf kun je dan vullen met iets naar eigen smaak. Oók geschikt voor mensen met kinderen natuurlijk (al moeten die dan wel oppassen dat ze de baby niet de verkeerde fles voorschotelen )Tering! Dat is vet! Dat wil ik ook! Dan kan ik zo over straat waggelen na het uitgaan zonder dat ik gepakt wordt voor openbaar drinken! Nog een babyborn op mn arm en gaan!
quote:aluminiumfolie schreef op 19 december 2011 @ 21:46:

[...]

Nog een babyborn op mn arm en gaan!
quote:aluminiumfolie schreef op 19 december 2011 @ 21:46:

[...]

Tering! Dat is vet! Dat wil ik ook! Dan kan ik zo over straat waggelen na het uitgaan zonder dat ik gepakt wordt voor openbaar drinken! Nog een babyborn op mn arm en gaan! Dan kun je je dronkenschap verbergen door het op hormonen te schuiven.
Maar das misschien verdacht dan juist... dat ik als 'moeder' om drie uur snachts over straat waggel..
Mmm, iets met een 'huilbaby' en frisse lucht en hoop op een goede nachtrust? Tellsell gaat immers ook vervelen...
quote:skurar schreef op 19 december 2011 @ 21:54:

Mmm, iets met een 'huilbaby' en frisse lucht en hoop op een goede nachtrust? Tellsell gaat immers ook vervelen...Denk je dat ik dat kan verkopen met een drank-meur en in een strakke jurk op hoge hakken?
quote:Yvonne77 schreef op 19 december 2011 @ 21:56:

[afbeelding]
quote:Ikbenanoniem schreef op 19 december 2011 @ 21:51:

[...]

Dan kun je je dronkenschap verbergen door het op hormonen te schuiven.Maar dat doe ik altijd al...

[afbeelding]

Briljant!

[afbeelding]
Ipv kerstzegels, kun je je liefde voor EN met iedereen delen...

Yvonne!!!
Kan er ook iemand een stoer babytruitje ontwerpen met de tekst I survived Elninjoo.
quote:elninjoo schreef op 19 december 2011 @ 21:35:

[...]

Speciaal voor de kindvrijen maak ik wel babyflesjes met 'n dubbele wand waarin die wand 'n melkachtige substantie zit. De fles zelf kun je dan vullen met iets naar eigen smaak. Oók geschikt voor mensen met kinderen natuurlijk (al moeten die dan wel oppassen dat ze de baby niet de verkeerde fles voorschotelen )
Joehoe, ik meld me ook aan hiero. Ben ik Potverdikkie een avond offline, mis ik alle pret. Kan iemand me even bijpraten over het andere topic? Ik was ergens bij pagina acht gebleven...
Briljante ideeën komen hier voorbij zeg!
quote:viennas schreef op 19 december 2011 @ 22:10:

Joehoe, ik meld me ook aan hiero. Ben ik Potverdikkie een avond offline, mis ik alle pret. Kan iemand me even bijpraten over het andere topic? Ik was ergens bij pagina acht gebleven...

Och, dat is bijna geen beginnen aan Vien.

Veel pro Nien-mensen, een complottherorie dat Kruidbommetje Nerd zou zijn (maar dat is niet zo), uitroepen als 'blijf met je rotpoten van onze rot-elninjoo af', etc..

Veel kumbaya en zo.
Geweldig Yvonne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven