het gaat om het gebaar
zaterdag 23 februari 2008 om 00:28
Niet zo'n beste band met je schoonmoeder ? Heeft je kind drie parttime juffies en vieren ze in één klap alledrie hun verjaardag ?
Is je allerliefste vijandin jarig , of je twistzieke schoonzus ?
Dan kun je in dit topic kado - ideeën opdoen .
zoals ... dit fraaie schilderij .
Is je allerliefste vijandin jarig , of je twistzieke schoonzus ?
Dan kun je in dit topic kado - ideeën opdoen .
zoals ... dit fraaie schilderij .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 februari 2008 om 09:23
zaterdag 23 februari 2008 om 10:04
Kitschkapstokhaakjes in de vorm van een hertenkop (zwart), antieke kapstokhaakjes. De sleutels hangen aan een hertenkopje dat vroeger werd gebruikt om jachtgeweren aan op te hangen.
Een spiegel met een zwart / goudenlijst met daarop bloemen en vogels en een goudkleurig tafeltje met kitschprullen.
Nu de muren nog, er hangen 2 schilderijen (een heel modern de ander gemaakt door m'n broer van een knuffelpop) en ik wil meer. Ik wil vreselijke foto's van Juliana en Berhard en dat huilende jochie en nog meer van dat fraais. En de trouwfoto's van de wederzijdse ouders wil ik ook.
Oja, er hangen ook nog 2 zwart plastic kroonluchters.
Een spiegel met een zwart / goudenlijst met daarop bloemen en vogels en een goudkleurig tafeltje met kitschprullen.
Nu de muren nog, er hangen 2 schilderijen (een heel modern de ander gemaakt door m'n broer van een knuffelpop) en ik wil meer. Ik wil vreselijke foto's van Juliana en Berhard en dat huilende jochie en nog meer van dat fraais. En de trouwfoto's van de wederzijdse ouders wil ik ook.
Oja, er hangen ook nog 2 zwart plastic kroonluchters.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
zaterdag 23 februari 2008 om 10:08

zaterdag 23 februari 2008 om 12:23
quote:borodini schreef op 23 februari 2008 @ 10:08:
Zuss, was jij dat niet een paar jaar geleden die schrok van een peuter die op een bank door een raam gluurde. Dat je er achter kwam , nadat je je fiets neer gegooid had, het zo'n enge gluurpop was ?
Was ik dat? Zou zomaar kunnen. Weet ik niet meer.
Ik ga straks wel naar het kitschwinkeltje hier in de stad, ik wil wat omavaasjes voor op m'n strakke designtafel in d ehuiskamer. Met dank aan dit topic.
Zuss, was jij dat niet een paar jaar geleden die schrok van een peuter die op een bank door een raam gluurde. Dat je er achter kwam , nadat je je fiets neer gegooid had, het zo'n enge gluurpop was ?
Was ik dat? Zou zomaar kunnen. Weet ik niet meer.
Ik ga straks wel naar het kitschwinkeltje hier in de stad, ik wil wat omavaasjes voor op m'n strakke designtafel in d ehuiskamer. Met dank aan dit topic.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
zaterdag 23 februari 2008 om 12:26
zoiets staat me bij, maar het zou ook een der andere "aliens" van way back kunnen zijn hoor, volgens mij las ik het in dat topic, en das echt al lang geleden.
Ontopic Wij hebben vooral heel veel maria en jezus kitch in huis. Veel beelden, lampjes en kruisjes met maria , jezus of een andere heilige. Heerlijk.
Het huilende zigeunerjongetje vind ik ook zo heerlijk fout !
Ontopic Wij hebben vooral heel veel maria en jezus kitch in huis. Veel beelden, lampjes en kruisjes met maria , jezus of een andere heilige. Heerlijk.
Het huilende zigeunerjongetje vind ik ook zo heerlijk fout !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....