Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 20 december 2011 om 11:37
dinsdag 20 december 2011 om 11:41
Nou, ik heb bijvoorbeeld gevraagd waar het topic 'mag dit' is gebleven. Dat is volgens mij gewoon verwijderd, maar daar is geen melding van gemaakt. Gisteravond is er ook een topic verwijderd zonder dat dat hier gezegd is. Ik vind het uiteraard geen probleem dat er topics worden verwijderd, maar het is wel prettig als we gewoon even te horen krijgen dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.
dinsdag 20 december 2011 om 11:42
quote:helene31 schreef op 20 december 2011 @ 11:40:
Mod, kan er gekeken worden naar het topic Yolanthe lookalike op Entertainment? Ik heb sterk het vermoeden dat iemands foto wederom misbruikt wordt.Volgens mij is het die ene forummer die in een korte tijd ineens allerlei foto's van zichzelf ging plaatsen.
Mod, kan er gekeken worden naar het topic Yolanthe lookalike op Entertainment? Ik heb sterk het vermoeden dat iemands foto wederom misbruikt wordt.Volgens mij is het die ene forummer die in een korte tijd ineens allerlei foto's van zichzelf ging plaatsen.
dinsdag 20 december 2011 om 13:49
quote:astrape schreef op 20 december 2011 @ 11:41:
Nou, ik heb bijvoorbeeld gevraagd waar het topic 'mag dit' is gebleven. Dat is volgens mij gewoon verwijderd, maar daar is geen melding van gemaakt. Gisteravond is er ook een topic verwijderd zonder dat dat hier gezegd is. Ik vind het uiteraard geen probleem dat er topics worden verwijderd, maar het is wel prettig als we gewoon even te horen krijgen dat dat ook daadwerkelijk is gebeurd.
Het is inderdaad de bedoeling dat het hier vermeld wordt als er een topic wordt verwijderd. Waarschijnlijk is dit in genoemde gevallen vanwege de drukte niet gebeurd, waarvoor excuses. Ik zal eens uitzoeken wat er met het topic 'mag dit' is gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Het is inderdaad de bedoeling dat het hier vermeld wordt als er een topic wordt verwijderd. Waarschijnlijk is dit in genoemde gevallen vanwege de drukte niet gebeurd, waarvoor excuses. Ik zal eens uitzoeken wat er met het topic 'mag dit' is gebeurd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 21 december 2011 om 01:03
Ter infoquote:blackblade schreef op 21 december 2011 @ 00:39:
[...]
Ge zou een mep op u bakkes moeten krijgen. Komt ervan als je de legerdienst afschaft. Een stel respectloze jeugd die hier alles maar aftrolled.
Als je vermoedt dat mensen aan het trollen zijn, dan kan je hier een melding van maken bij de moderator, dreigen met geweld is niet de bedoeling en daarom heb ik dit gemeld.
[...]
Ge zou een mep op u bakkes moeten krijgen. Komt ervan als je de legerdienst afschaft. Een stel respectloze jeugd die hier alles maar aftrolled.
Als je vermoedt dat mensen aan het trollen zijn, dan kan je hier een melding van maken bij de moderator, dreigen met geweld is niet de bedoeling en daarom heb ik dit gemeld.
woensdag 21 december 2011 om 10:55
Het topic "Hoe en wat forum Ban" is weg/verwijderd? Waarom worden er helemaal geen meldingen meer gedaan als er topics worden verwijderd? Deze week heb ik een stuk of 4 topics zien verdwijnen zonder ook maar ergens een vermelding van de mods te lezen. En topics van trollen en zoals om 01.03 uur genoemd door Conundrun blijven staan. Het zal wel aan mij liggen maar ik snap er geen jota van.
woensdag 21 december 2011 om 14:28
quote:hekje schreef op 21 december 2011 @ 14:19:
waar is topic van vriendinloze Belg gebleven??
Het topic Geen vriendin, mogelijke redenen is verwijderd. Dit topic droeg niet bij aan de sfeer op het forum. Er zijn maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
waar is topic van vriendinloze Belg gebleven??
Het topic Geen vriendin, mogelijke redenen is verwijderd. Dit topic droeg niet bij aan de sfeer op het forum. Er zijn maatregelen getroffen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 21 december 2011 om 14:32
quote:Aubrey schreef op 21 december 2011 @ 13:11:
Hallo Mod,
Er kan een slotje op Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Het topic is vol en er is een deel II geopend.
Alvast bedankt.
Het topic is voorzien van een slotje!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hallo Mod,
Er kan een slotje op Brandende vragen over andere geslacht. Wie beantwoordt ze?
Het topic is vol en er is een deel II geopend.
Alvast bedankt.
Het topic is voorzien van een slotje!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 21 december 2011 om 19:27
woensdag 21 december 2011 om 19:58
Hoi Mod, als ik het topic toi toi voor Rosanne via de lijst Top 10 wil openen dan krijg ik een waarschuwing voor malware te zien , dit dus:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
forum.viva.nl bevat inhoud van members.lycos.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. enz enz
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, hoe kan dit?
forum.viva.nl bevat inhoud van members.lycos.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. enz enz
woensdag 21 december 2011 om 20:03
quote:thee schreef op 21 december 2011 @ 14:34:
Hallo Mod, ik ben erg benieuwd hoe de vergadering gister gegaan is en hoe dat evt. wordt omgezet naar actie/verandering cq gecommuniceerd wordt naar de forummers!
Beste Thee,
Het was wat ons betreft een erg nuttig en vruchtbaar overleg! Op dit moment wordt er een verslag gemaakt van de vergadering. Dit verslag zal eerst gemaild worden naar alle aanwezigen om te kijken of zij nog opmerkingen en/of aanvullingen hebben. Vervolgens zal het een en ander gecommuniceerd worden op het forum. Jullie horen dus spoedig meer!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Hallo Mod, ik ben erg benieuwd hoe de vergadering gister gegaan is en hoe dat evt. wordt omgezet naar actie/verandering cq gecommuniceerd wordt naar de forummers!
Beste Thee,
Het was wat ons betreft een erg nuttig en vruchtbaar overleg! Op dit moment wordt er een verslag gemaakt van de vergadering. Dit verslag zal eerst gemaild worden naar alle aanwezigen om te kijken of zij nog opmerkingen en/of aanvullingen hebben. Vervolgens zal het een en ander gecommuniceerd worden op het forum. Jullie horen dus spoedig meer!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 21 december 2011 om 20:10
quote:marjorette schreef op 21 december 2011 @ 19:58:
Hoi Mod, als ik het topic toi toi voor Rosanne via de lijst Top 10 wil openen dan krijg ik een waarschuwing voor malware te zien , dit dus:
Dit is inderdaad vreemd, ik zou ook niet weten waar dat aan ligt. We gaan er naar kijken! Zou je de exacte melding ook willen mailen naar forum@viva.nl ? Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is inderdaad vreemd, ik zou ook niet weten waar dat aan ligt. We gaan er naar kijken! Zou je de exacte melding ook willen mailen naar forum@viva.nl ? Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum