Leuke theatervoorstelling vanaf 3 jaar?
woensdag 21 december 2011 om 22:08
Zandkasteel vond dochter op die leeftijd erg leuk net als nijntje de musical. Zoon vond vorig jaar het mooiste van sesamstraat en de theaterhow van piet piraat erg leuk. Dit jaar ga ik met zoon (net 4) naar spuit elf de brandweerolifant.
Ik heb op de thomasdag in het spoorwegmuseum stukjes uit de voorstelling gezien en dat vond zoon (verder helemaal thomasfan en toen 3) helemaal niks.
Ik heb op de thomasdag in het spoorwegmuseum stukjes uit de voorstelling gezien en dat vond zoon (verder helemaal thomasfan en toen 3) helemaal niks.
woensdag 21 december 2011 om 22:50
Ligt er natuurlijk aan wat voor soort jongetje het is. Sommige 3-jarigen vinden nijntje en zandkasteel nog geweldig, anderen vinden dat dat soort dingen voor baby's zijn... De mijne doet graag stoer maar behoort eigenlijk tot de eerste categorie Persoonlijk zou ik voor kabouter Plop of Piet Piraat gaan, wat meer actie
donderdag 22 december 2011 om 14:11
Ik zou eens zoeken naar kindertheaters, daar heb je sowieso genoeg (en die zijn vaak ook wat goedkoper). Het lijkt me sowieso handig om eerst te kijken wat er is, daar staat vaak al een leeftijdsindicatie bij.
Toen mijn zoontje 3 was zijn we naar Kikker geweest en dat was echt heel leuk. Morgen gaan we naar Jip en Janneke.
Toen mijn zoontje 3 was zijn we naar Kikker geweest en dat was echt heel leuk. Morgen gaan we naar Jip en Janneke.