Wat eet ik erbij?

22-12-2011 14:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een pot kant en klare boeuf bourguignon van de lidl gekocht.

Op de pot staat dat er vlees, aardappelblokjes en wortel inzit.

Aardappelenm, vlees en groente dus.

Is het nu een complete maaltijd waar je niets bij hoeft te eten?

Dit lijkt mij toch een beetje karig alleen een paar scheppen bruine drab op mijn bord.

Zal ik er aardappelpuree of rijst bij eten en zouden jullie er extra groente bij doen en wat voor soort groente dan?
lekker met aardappelpuree en wortels.

http://www.kayotic.nl/blog/caramelized-carrots-2
Wij eten boeuf bourguignon met gekookte aardappelen en sperziebonen. Ik combineer het nu ook weleens anders hoor. Maar zo kreeg ik het vroeger thuis (in Frankrijk) ook.
Wij eten er aardappelpuree bij.
Ik zou er aardappelpuree bij maken en een lekkere salade voor wat vers groenvoer erbij
He, die heb ik ook wel eens gehad! Wilde het eens proberen, vooral omdat er zo weinig (als ik me goed herinner dan) toegevoegde smaakstoffen etc. in zaten.

Was prima te eten! Ik had er aardappelpuree bij en broccoli.
Maryni83 goed om te horen dat jij het lekker vond.

Ik heb besloten dat ik er ook aardappelpuree bij ga eten.

Ramiaatje de wortels uit jouw recept lijken mij erg lekker. Die ga ik zeker een keer maken. Alleen niet hierbij.

Ik denk dat ik voor de boontjes ga.
Het is al gezegd hoor maar aardappelpuree lijkt me lekker erbij, ook broccoli of sperciebonen/haricot verts.

Ik zit te denken of een tomaten salade er lekker bij is. Of een mozzarella salade maar kan nog niet heel hard ja roepen.

Ik denk nog wel aan iets van gebakken paddenstoelen/champignons en ui. Dat lijkt me er wel heerlijk bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aardappelpuree en een lekkere groente zoals wortels, bonen of broccoli.
Trouwens, wel bijzonder dat er hier nog niemand commentaar heeft gegeven op het eten uit pot/blik
quote:maryni83 schreef op 22 december 2011 @ 14:50:

Trouwens, wel bijzonder dat er hier nog niemand commentaar heeft gegeven op het eten uit pot/blik Of op zijn minst dat het van de Lidl was
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven