Wat eet ik erbij?
donderdag 22 december 2011 om 14:17
In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik een pot kant en klare boeuf bourguignon van de lidl gekocht.
Op de pot staat dat er vlees, aardappelblokjes en wortel inzit.
Aardappelenm, vlees en groente dus.
Is het nu een complete maaltijd waar je niets bij hoeft te eten?
Dit lijkt mij toch een beetje karig alleen een paar scheppen bruine drab op mijn bord.
Zal ik er aardappelpuree of rijst bij eten en zouden jullie er extra groente bij doen en wat voor soort groente dan?
Op de pot staat dat er vlees, aardappelblokjes en wortel inzit.
Aardappelenm, vlees en groente dus.
Is het nu een complete maaltijd waar je niets bij hoeft te eten?
Dit lijkt mij toch een beetje karig alleen een paar scheppen bruine drab op mijn bord.
Zal ik er aardappelpuree of rijst bij eten en zouden jullie er extra groente bij doen en wat voor soort groente dan?
donderdag 22 december 2011 om 14:19
donderdag 22 december 2011 om 14:39
donderdag 22 december 2011 om 14:40
Het is al gezegd hoor maar aardappelpuree lijkt me lekker erbij, ook broccoli of sperciebonen/haricot verts.
Ik zit te denken of een tomaten salade er lekker bij is. Of een mozzarella salade maar kan nog niet heel hard ja roepen.
Ik denk nog wel aan iets van gebakken paddenstoelen/champignons en ui. Dat lijkt me er wel heerlijk bij.
Ik zit te denken of een tomaten salade er lekker bij is. Of een mozzarella salade maar kan nog niet heel hard ja roepen.
Ik denk nog wel aan iets van gebakken paddenstoelen/champignons en ui. Dat lijkt me er wel heerlijk bij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 23 december 2011 om 06:23