Mode & Beauty alle pijlers

Help, een puist

22-12-2011 21:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb nét toevallig twee dagen voor kerst een dikke rode pukkel op m'n kin. Zo typisch, net voor de feestdagen wanneer ik er natuurlijk ook leuk uit wil zien op foto's.

Herkenbaar?

Deel hier jullie tips om z.s.m. pukkels weg te krijgen!

Ik zelf heb ooit gelezen dat je een asperine door midden moet doen, en met een kleiiiin beetje water moet mengen totdat het zo'n smeerbaar spul wordt, dat erop smeren, en schijnbaar is het de volgende dag weg. Had dit ooit in een magazine gelezen en moet zeggen, het hielp best wel. Dus misschien moet ik dat dit keer ook maar eens gaan doen.

De tip over tandpasta erop doen hoor/lees ik ook vaak, zelf nooit echt geprobeerd.
Jeetje wat een ramp.. ik heb er meerdere. En weet je? Ik leef nog steeds!

Oke even serieus nu .

Als ik jou was zou ik er gewoon een beetje concleaner overheen smeren..
Tandpasta erop schijnt ook te helpen. Voor het slapen erop doen en morgenvroeg wegwassen. Vooral NIET aan zitten pulken, anders heb je hem met nieuwjaar nog steeds

Edit; in alle hectiek slecht de OP gelezen..dus de tandpastatip is mosterd.
Niet aan pulken inderdaad.

Mocht het echt de pan uit rijzen op 1e Kerstdag; plak er dan een grote glitter op Heel glamourous!
Joh, dat zie je helemaal niet op foto's!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sudocrem er op doen. Niet uitsmeren, maar 'n ieniemienie toefje bovenop de puist.

Verkrijgbaar in iedere supermarkt en bij iedere drogist in NL, in het schap bij de luiers en luierdoekjes.
Concleaner er op doen lijkt mij inderdaad een gouden tip
Nee, die tijd heb ik gehad...

Weet je wat helpt? Tandpasta op doen . Droogt uit.
Wat een ramp. Echt.

Over tandpasta: niet doen. Ooit gedaan en 7 dagen met een rode vlek op mijn wang gelopen. Voor de tandpasta zag niemand de puist. Na de tandpasta-act keek iedereen verbijsterd naar mijn wang en vroeg hoe ik aan die vlek kwam.

Concealer en genieten van de kerst. Anders maar gesluierd op de foto of laten fotograferen van 1 kant.
Maak er een schoonheidsvlekje van, donkerbruin potlood.
verba volant, scripta manent.
Of ga verkleed als kerstman..inclusief nepbaard. Doe eens gek!
Desinfecterende handschoonmaakgel (voor camping en op de wc) erop smeren. Maar dat moet je ook maar net in huis hebben.
it's a big club and you ain't in it
Zo.
it's a big club and you ain't in it
Ik knijp dat soort dingen dan kapot en stip het aan met pure alcohol op een wattenstaafje :@ De volgende dag is ie dan uit en ingedroogd en is het nog maar een klein korstje :P
hey, wat bij mij erg goed helpt is de sos stift van garnier erop smeren s'avonds voor het slapen gaan.

Liefst zo snel mogelijk, hoe sneller je erbij bent, hoe beter het resultaat is mijn ervaring.

Je hebt ook patches die je over je puistje heen kan plakken.

Ik vond dat zelf echter niets, want halverwege de nacht zat dat op mijn dekbad ipv mijn gezicht.

Voor overdag, gebruik ik dan, om de puist weg te werken, een speciaal desinfecterende camouflagestift (ook gewoon bij drogist te koop).

Ikzelf heb een heel egale huid, maar als ik dan een keer een puist krijg dan is het ook een behoorlijke joekel die nog eens extra opvalt doordat ik een bleke huid heb, de camouflagestift werkt heel goed daarvoor.

succes :-)
sorry dekbed dus :-)
Tee tree oil erop, werkt gegarandeerd!
Moet je wel tegen teatree olie kunnen... Is erg agressief.

Het beste is er niet aan pulken en ermee leren leven, maar dat zeg ik nu ik net zelf een puist hardhandig vaarwel heb gezegd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven