Sinterklaas pt III: The end is near...

14-11-2011 22:16 3061 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat een aantal mensen er moeite mee hadden, was ik er toch nog niet klaar mee en gezien het aantal reacties was ik niet de enige.

Als je er wel klaar mee bent hoef je natuurlijk ook niet te reageren. Dat lijkt mij overbodig. Ik vind heel veel discussies niet interessant maar om dat nou in elk topic te gaan vermelden is over the top.

Gezien het feit dat ik een aantal malen voorbij heb zien komen dat het een probleem is waar jongeren zich niet meer druk over maken heb ik maar een tekst van Djiggy Dje hier neergeknald. Bekende HipHoppert uit Nederland, jeugdcultuur pur sang natuurlijk en om aan te tonen dat het een kwestie van tijd is voor we Zwarte Piet ritueel gaan slachten.

Ik heb de link hier geplaatst, anders zou het te veel tekst worden. Als het je interesseert dan lees je het, interesseert het je niet, dan lees je het fucking niet

HipHoppers over Zwarte Piet

En oh ja, als je naar de foto hieronder kijkt, wat is daar nou mis mee??? Ik vind het een mooi gezicht...

quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:33:

[...]

Bij misdaden tegen de mensheid waar 6 miljoen mensen zijn vermoord, vind ik het iets te makkelijk.Beter zorgen we er met elkaar voor dat zoiets nooit meer kan gebeuren in plaats van met de vinger blijven wijzen naar mensen die persoonlijk nooit iets te maken hebben gehad met die genocide in de tweede wereldoorlog en dat ook zeer afkeuren.
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:32:

[...]

Is een ander topic maar ik denk wel dat de vrouw een baas nodig heeft. En ik ben een goeie baas schatje hahahaha...

Oh, ja dat lijkt me heerlijk, Rakim's knechtje zijn......

Binnen 10 minuten kruip je kreng
Dus gekleurde mensen zijn minder intelligent want je ziet ze bijna niet op hoog geplaatste banen. Er zijn minder gekleurde mensen op de universiteiten dan blanken.

Dus de blanken zijn gewoon slimmer!
quote:Charlotte69 schreef op 22 december 2011 @ 22:36:

[...]

Beter zorgen we er met elkaar voor dat zoiets nooit meer kan gebeuren in plaats van met de vinger blijven wijzen naar mensen die persoonlijk nooit iets te maken hebben gehad met die genocide in de tweede wereldoorlog en dat ook zeer afkeuren.Nee, het is aan de witte mens om er voor te zorgen dat zij dit soort gedrag in eigen kring te lijf gaan. En alle anders gekleurde mensen raad ik aan om ze in de gaten te houden..Er is namelijk sprake van een dader die regelmatig in herhaling valt..
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:25:

[...]

Het is een bepaalde overgevoeligheid die jullie hebben, niet ik. Ik geef alleen aan waar de witte man zich schuldig aan heeft gemaakt, Duitsers zijn trouwens ook wit.

Ik zeg ook niet dat je Duitsers moet haten, ik zeg alleen wat ze gedaan hebben, en dat we dat nog 200 jaar mogen herhalen, komen ze nog goed weg.

Geweld en racisme is er al sinds het ontstaan je haalde terecht de Duitser aan maar de lijst is oneindig en is niet een typische wit/zwart aangelegenheid.

De Spanjaarden hielden huis in Zuid Amerika.

De Japanners onder de Chinezen en blanken (jaren 30/40)

De Turken roeiden de Armeniërs uit.

De Irakezen de Koerden.

In Rwanda slachten Hutu's Tutsi's te lijf.

Indianen waren niet veilig voor de blanken.

Onder Stalin werden miljoenen Oekraïners vermoord.

In het voormalig Joegoslavië ging iedereen elkaar te lijf.

In Noord Ierland onderdrukten de protestanten de katholieken.

Ik ben bang dat de lijst over 100 jaar weer gegroeid is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:42:

[...]

Nee, het is aan de witte mens om er voor te zorgen dat zij dit soort gedrag in eigen kring te lijf gaan. En alle anders gekleurde mensen raad ik aan om ze in de gaten te houden..Er is namelijk sprake van een dader die regelmatig in herhaling valt..Je zou "de witte mens" en "alle anders gekleurde mensen" in bovenstaande tekst eens moeten omdraaien... De tent zou te klein zijn geweest voor de heibel die jij dan zou maken Rakim. En terecht, maar waarom zeg je het omgekeerde dan wel?
quote:chartreuse schreef op 22 december 2011 @ 22:46:

[...]

Je zou "de witte mens" en "alle anders gekleurde mensen" in bovenstaande tekst eens moeten omdraaien... De tent zou te klein zijn geweest voor de heibel die jij dan zou maken Rakim. En terecht, maar waarom zeg je het omgekeerde dan wel?Omdat, nogmaals, de gruwelijkste misdaden tegen de mensheid gepleegd zijn door witte mensen. Het andersom zetten zou nergens op slaan omdat dit niet waar is.
quote:chartreuse schreef op 22 december 2011 @ 22:46:

[...]

En terecht, maar waarom zeg je het omgekeerde dan wel?Een hoop frustraties denk ik.... vroeger overgeslagen door Zwarte Piet? Zijn vrouw is de baas? Tsja, is ook best zielig....
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:42:

[...]

Nee, het is aan de witte mens om er voor te zorgen dat zij dit soort gedrag in eigen kring te lijf gaan. En alle anders gekleurde mensen raad ik aan om ze in de gaten te houden..Er is namelijk sprake van een dader die regelmatig in herhaling valt..Wij vrouwen doen onze stinkende best, Rakim, maar die mannen die zijn zó agressief en ze willen allemaal de baas zijn pfffff, echt heel vermoeiend.
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:49:

[...]

Omdat, nogmaals, de gruwelijkste misdaden tegen de mensheid gepleegd zijn door witte mensen. Het andersom zetten zou nergens op slaan omdat dit niet waar is.

Bijna lachwekkend deze opmerking. Als of de donkere mens nooit gruwelijkheden heeft begaan... ... Neem alleen de ellende in Rwanda maar bijv.

Maar ook dit, zal heel verrassend, wel weer anderrrrrrs zijn....
quote:hollebollegijs schreef op 22 december 2011 @ 22:43:

[...]

Geweld en racisme is er al sinds het ontstaan je haalde terecht de Duitser aan maar de lijst is oneindig en is niet een typische wit/zwart aangelegenheid.

De Spanjaarden hielden huis in Zuid Amerika.--> Witte daders

De Japanners onder de Chinezen en blanken (jaren 30/40)

De Turken roeiden de Armeniërs uit.--> Witte daders

De Irakezen de Koerden. --> Witte daders

In Rwanda slachten Hutu's Tutsi's te lijf.--> Ook het enige voorbeeld wat ik heb..Waarbij het drama volledig over de top ging..

Indianen waren niet veilig voor de blanken.---> Witte daders

Onder Stalin werden miljoenen Oekraïners vermoord. ---> Witte daders

In het voormalig Joegoslavië ging iedereen elkaar te lijf.--> Witte daders

In Noord Ierland onderdrukten de protestanten de katholieken.--> Witte daders

WO I --> Witte daders

WO II --> Witte daders

Slavernij aka Black holocaust --> Witte daders

Atoombom op Japan --> Witte daders

Vietnam --> Witte daders

Korea --> Witte daders

Irak kapot --> Witte dadersBedankt voor de lijst Gijs. Inderdaad, het is een voornamelijk wit iets, die vernietigingsdrang en het destructieve gedrag.

[...]

Omdat, nogmaals, de gruwelijkste misdaden tegen de mensheid gepleegd zijn door witte mensen. Het andersom zetten zou nergens op slaan omdat dit niet waar is.

Even off topic en zonder bijbedoelingen.

Kijk dat de blanken verantwoordelijk zijn voor de grootste

slachtingen is duidelijk maar heeft dit ook niet te maken met

het technologische voorsprong?

Machinegeweren zijn nu eenmaal effectiever dan kapmessen

en met de invoering van de gaskamer, bommenwerper en later

de atoombom werden kleine misdrijven vrij eenvoudig groot.

Ik stel dat er in alle rassen mensen aanwezig zijn die tot gruwel-

daden in staat zijn was Idi Amin minder geweldadig dan bijvoorbeeld een dictator als Franco?

Hitler en Stalin zijn wel extreme voorbeelden natuurlijk.

quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:54:

[...]

Bedankt voor de lijst Gijs. Inderdaad, het is een voornamelijk wit iets, die vernietigingsdrang en het destructieve gedrag.

Dat is ook de bedoeling, genocide is van alle eeuwen en

zijn de grootste blank / blank geweest en geen exclusief

zwart / wit aangelegenheid.

Vind jij Turken en Irakezen blank? Zit te denken, valt dat niet onder Azie en Noord Afrika.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
In de 8ste eeuw waren het Berbers (een volk in Noord-Afrika) die karavanen naar West-Afrika organiseerden en zwarte slaven mee terug namen

Witte daders. O nee, toch niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Congolese_Burgeroorlog

En googel gerust nog even verder naar slachtpartijen en oorlogen veroorzaakt door de donkere mensen hoor.

Maar nee, joh, het is een typisch wit ding.. .

Oogkleppen zijn zeker een typisch zwart ding dan ?
quote:hollebollegijs schreef op 22 december 2011 @ 22:57:

[...]

.Elk volk dat " voor " liep heeft altijd andere volken willen veroveren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Je houdt de witte mensen verantwoordelijk voor wat àndere witte mensen hebben gedaan. En raadt de anders gekleurde mensen aan die witte mensen goed in de gaten te houden.

Laat ik wat andere kreten invullen voor "witte mensen" en "anders gekleurde mensen":

Je houdt Marokkanen verantwoordelijk voor wat àndere Marokkanen hebben gedaan. En raadt autochtone Nederlanders aan die Marokkanen goed in de gaten te houden.

Man man man, de server zou overuren draaien van alle verwensingen die er gepost zouden worden, zou iemand bovenstaande schrijven. Met jou als één van de aanvoerders. Maar wat jij zegt kan wel, omdat het om witte mensen gaat?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2011 @ 22:57:

In de 8ste eeuw waren het Berbers (een volk in Noord-Afrika) die karavanen naar West-Afrika organiseerden en zwarte slaven mee terug namen

Witte daders. O nee, toch niet.

Heb je je weer aangemeld in dit topic, mag ik je kaartje even zien?

Er kan nu weer gereageerd worden op je berichten he, vergeet dat niet. En niet vergeten je af te melden als je gaat he!

Veel plezier!
Turken en Irakezen zijn wit? Laat het ze maar niet horen!

Heden ten dage gebeuren er nog dagelijks gruwelijke misdaden. Ook toevallig heel veel in Afrika, waar mannen (veelal zwart) vrouwen mishandelen, verkrachten en afslachten.

Of waar een meisje van 13 wat verkracht is met haar 54-jarige verkrachter moet trouwen om niet gestenigd te worden voor de zonde (!) die zij heeft begaan.

Nee, werkelijk het mannelijk geslacht moet toch echt eens zijn eigen soort tot de orde gaan roepen.
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 23:00:

[...]

Heb je je weer aangemeld in dit topic, mag ik je kaartje even zien?

Er kan nu weer gereageerd worden op je berichten he, vergeet dat niet. En niet vergeten je af te melden als je gaat he!

Veel plezier!Rakiemetje, in deze herberg is plaats voor iedereen hoor!
quote:rakim schreef op 22 december 2011 @ 22:54:

[...]

Bedankt voor de lijst Gijs. Inderdaad, het is een voornamelijk wit iets, die vernietigingsdrang en het destructieve gedrag.Soedan, Rwanda, Congo, Tsjaad, Angola, Ethiopië, Ivoorkust, enz.
quote:istar_ schreef op 22 december 2011 @ 23:05:

[...]

Soedan, Rwanda, Congo, Tsjaad, Angola, Ethiopië, Ivoorkust, enz.

Istar, dat is allemaal anders. Echt waar.

Ik ben aan het zoeken naar een goede bron, maar volgens de berichten die ik nu lees :

Afrikaanse landen waren vorig jaar goed voor de helft van alle gewapende conflicten in de wereld. In de laatste 25 jaar zijn er tussen de 3,8 miljoen en 6,8 miljoen mensen omgekomen. Tweehonderd miljoen mensen leven onder de dreiging van geweld....

En dat is dan dus voornamelijk zwart tegen zwart.

Maar geweld en afslachting en weet ik veel wat voor een ellende i nog steeds enkel een wit trekje ? Rakim ?

Of zou het , helaas, iets menselijks zijn. ( En dan alle mensen, ongeacht kleur en afkomst. )

Ik gok zomaar dat dat het punt is.
quote:hollebollegijs schreef op 22 december 2011 @ 22:57:

[...]

Dat denk ik wel ja, maar meer in de zin dat ze in staat waren die slachtingen succesvol te laten zijn door die technologische voorsprong. De mentaliteitskwestie is een ander verhaal. Er zijn diverse landen in het bezit van een atoombom toch? Alleen de witte man heeft hem neergegooid.

Machinegeweren zijn nu eenmaal effectiever dan kapmessen

en met de invoering van de gaskamer, bommenwerper en later

de atoombom werden kleine misdrijven vrij eenvoudig groot.

Ik snap je niet. Noem je een atoombom gooien een klein misdrijf? Een volk systematisch naar de gaskamer leiden en door de eigen mensen laten verbranden is een klein misdrijf, Ik moet je verkeerd begrijpen

Ik stel dat er in alle rassen mensen aanwezig zijn die tot gruwel-

daden in staat zijn was Idi Amin minder geweldadig dan bijvoorbeeld een dictator als Franco? Hitler en Stalin zijn wel extreme voorbeelden natuurlijk.

Hitler was succesvol om de duivel niet alleen in hem zat, maar in het grootste deel van zijn volk. Idi Amin was inderdaad gewelddadig, maar hielp zijn volk hem massaal? Nee. De duivel zat niet in hen. Franco, Hitler en Stalin zijn allen wit.

Vind jij Turken en Irakezen blank? Zit te denken, valt dat niet onder Azie en Noord Afrika.Voor mij zijn het caucasians ja. Maar dat kan ik mis hebben.

Overigens, eindelijk haalt iemand nu een essentieel iets aan in deze discussie. Ook blij dat er iemand van de tegenstanders erkent dat de grootste misdaden tegen de mensheid gepleegd zijn door de witte man. Het waarom is inderdaad interessant.
quote:just-juul schreef op 22 december 2011 @ 23:08:

Of zou het , helaas, iets menselijks zijn. ( En dan alle mensen, ongeacht kleur en afkomst. )

Ik gok zomaar dat dat het punt is.Laat dat nou gewoon waar zijn... Helaas.
....En intussen staat het in Leiden zwart van de witte mensen die zich uit de naad doneren voor de oorlogsmoeders in veelal Afrikaanse landen.

Wat een kútland is dit toch!!
quote:just-juul schreef op 22 december 2011 @ 23:09:

....En intussen staat het in Leiden zwart van de witte mensen die zich uit de naad doneren voor de oorlogsmoeders in veelal Afrikaanse landen.

Wat een kútland is dit toch!!Meer dan 2 miljoen al hè? Zo cool

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven