Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
donderdag 22 december 2011 om 09:43
quote:corneliani schreef op 21 december 2011 @ 23:07:
Moderator ik heb zojuist per ongeluk een topic geopend, daten met meerdere mensen tegelijk. Ik heb deze per ongeluk op overig gezet. Zouden jullie deze willen verplaatsen naar relaties?
Alvast bedankt!
Het topic is verplaatst!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Moderator ik heb zojuist per ongeluk een topic geopend, daten met meerdere mensen tegelijk. Ik heb deze per ongeluk op overig gezet. Zouden jullie deze willen verplaatsen naar relaties?
Alvast bedankt!
Het topic is verplaatst!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 22 december 2011 om 09:47
quote:marjorette schreef op 21 december 2011 @ 19:58:
Hoi Mod, als ik het topic toi toi voor Rosanne via de lijst Top 10 wil openen dan krijg ik een waarschuwing voor malware te zien , dit dus:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
forum.viva.nl bevat inhoud van members.lycos.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. enz enz
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, hoe kan dit? ik ben geen malware hoor
Hoi Mod, als ik het topic toi toi voor Rosanne via de lijst Top 10 wil openen dan krijg ik een waarschuwing voor malware te zien , dit dus:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
forum.viva.nl bevat inhoud van members.lycos.nl, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd. enz enz
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, hoe kan dit? ik ben geen malware hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 23 december 2011 om 08:15
Het topic http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/135755 ook (tenzij het alleen bedoeld was om te trollen).
vrijdag 23 december 2011 om 09:02
[quote]kitty.elastic schreef op 22 december 2011 @ 22:50:
hallo mod,
wil je eind dit jaar/begin volgend jaar een slotje doen op het woord van 2011? graag topic wel laten staan.
alvast bedankt.[/quote
Gaan we doen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
hallo mod,
wil je eind dit jaar/begin volgend jaar een slotje doen op het woord van 2011? graag topic wel laten staan.
alvast bedankt.[/quote
Gaan we doen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 december 2011 om 09:05
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 december 2011 @ 06:27:
Beste Mod, ik denk dat dit topic meer tot zijn recht komt op de eten pijler dan de thuispijler;
Vlees, anders dan filets en boutjes
mvg, MV
Het topic is verplaatst!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Mod, ik denk dat dit topic meer tot zijn recht komt op de eten pijler dan de thuispijler;
Vlees, anders dan filets en boutjes
mvg, MV
Het topic is verplaatst!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 december 2011 om 15:10
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 december 2011 @ 10:48:
[...]
In de herhaling dan maar...
kan je vraag helaas nu niet beantwoorden. Wij zullen gaan uitzoeken of er inderdaad posts zijn verwijderd. Meestal wordt hier namelijk gewoon melding van gemaakt in het betreffende bericht.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
In de herhaling dan maar...
kan je vraag helaas nu niet beantwoorden. Wij zullen gaan uitzoeken of er inderdaad posts zijn verwijderd. Meestal wordt hier namelijk gewoon melding van gemaakt in het betreffende bericht.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 december 2011 om 15:13
quote:BarbaraAnn schreef op 23 december 2011 @ 14:07:
Dag Moderator,
Ik kan geen avatar toevoegen, wel een motto, kan de avatar wel weghalen (zoals je ziet...) maar geen nieuwe toevoegen! Hoe kan dat? Is er weer een bug in het forum?
Beste BarbaraAnn,
In principe zijn de bugs mbt het uploaden van avatars verholpen. Bij sommige gebruikers blijft er echter iets mis gaan. Zou je een en ander willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij het doorsturen en kijken waar het bij jou misgaat!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dag Moderator,
Ik kan geen avatar toevoegen, wel een motto, kan de avatar wel weghalen (zoals je ziet...) maar geen nieuwe toevoegen! Hoe kan dat? Is er weer een bug in het forum?
Beste BarbaraAnn,
In principe zijn de bugs mbt het uploaden van avatars verholpen. Bij sommige gebruikers blijft er echter iets mis gaan. Zou je een en ander willen mailen naar forum@viva.nl? Dan kunnen wij het doorsturen en kijken waar het bij jou misgaat!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
vrijdag 23 december 2011 om 15:23
vrijdag 23 december 2011 om 20:25
Ik weet niet of dit sneller/ doeltreffender is dan staffen, maar zouden jullie je licht eens willen laten schijnen in/ over het Sinttopic; ik heb al meerdere keren aangegeven dat de sfeer grimmig wordt/ dat mensen beledigd worden, dat er gesneerd wordt, dat het wachten is op De Knal, zeg maar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 23 december 2011 om 21:21