een date, helppp
vrijdag 23 december 2011 om 11:57
Ik heb straks een date. Ik heb hem leren kennen op internet. We bellen en smsen vaak. Nu ben ik best zenuwachtig, omdat ik niet weet wat ik aan moet doet. Aan de telefoon hadden we leuke gesprekken. Maar ben bang dat er van die stille momenten komen. Ik vind m dan ook echt leuk klinken en ook op de foto. Ik ben al verliefd voordat ik hem echt heb gezien. Haha ..... Any tips for me?
vrijdag 23 december 2011 om 12:06
hahaha...ik zit in een vergelijkbaar schuitje. Makkelijker te zeggen wat een ander moet doen.
Als eerste...relax en probeer hem te leren kennen. Op internet kunnen mensen anders zijn dan in het echt.
Probeer gewoon het gezellig te hebben. Het is niet meteen de liefde van je leven....het is een gezellige avond.
Vertel gewoon dat je eht spannend vind, vind hij vast ook.
En...geniet gewoon! Stiltes zijn geen ramp hoor.
Als eerste...relax en probeer hem te leren kennen. Op internet kunnen mensen anders zijn dan in het echt.
Probeer gewoon het gezellig te hebben. Het is niet meteen de liefde van je leven....het is een gezellige avond.
Vertel gewoon dat je eht spannend vind, vind hij vast ook.
En...geniet gewoon! Stiltes zijn geen ramp hoor.
vrijdag 23 december 2011 om 12:26
Zo zat ik een paar weken geleden ook . Mijn date was toen super, we hebben nog 2 x afgesproken, en zie hem vanavond ook weer. Lijkt erop of het echt iets wordt! Vind hem super en hij mij ook . Blijf vanavond ook slapen . Lijkt me heerlijk naast hem wakker worden .
Ik was toen vantevoren best zenuwachtig, maar vlak voor tijd niet meer zo. Ik dacht toen: als het wat is is het wat, en zo niet dan niet. Als het tegen valt valt het tegen. Je moet jezelf niet gaan pushen om de hele tijd maar aan de praat te blijven ofzo, want dan ben je daar teveel mee bezig en niet met hem. Wees gewoon jezelf, dan zie je het vanzelf wel . Trek kleren aan waar je je lekker in voelt, en doe gewoon relaxt.
Veel plezier!
Ik was toen vantevoren best zenuwachtig, maar vlak voor tijd niet meer zo. Ik dacht toen: als het wat is is het wat, en zo niet dan niet. Als het tegen valt valt het tegen. Je moet jezelf niet gaan pushen om de hele tijd maar aan de praat te blijven ofzo, want dan ben je daar teveel mee bezig en niet met hem. Wees gewoon jezelf, dan zie je het vanzelf wel . Trek kleren aan waar je je lekker in voelt, en doe gewoon relaxt.
Veel plezier!
vrijdag 23 december 2011 om 13:25