een date, helppp

23-12-2011 11:57 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb straks een date. Ik heb hem leren kennen op internet. We bellen en smsen vaak. Nu ben ik best zenuwachtig, omdat ik niet weet wat ik aan moet doet. Aan de telefoon hadden we leuke gesprekken. Maar ben bang dat er van die stille momenten komen. Ik vind m dan ook echt leuk klinken en ook op de foto. Ik ben al verliefd voordat ik hem echt heb gezien. Haha ..... Any tips for me?
hahaha...ik zit in een vergelijkbaar schuitje. Makkelijker te zeggen wat een ander moet doen.

Als eerste...relax en probeer hem te leren kennen. Op internet kunnen mensen anders zijn dan in het echt.

Probeer gewoon het gezellig te hebben. Het is niet meteen de liefde van je leven....het is een gezellige avond.

Vertel gewoon dat je eht spannend vind, vind hij vast ook.

En...geniet gewoon! Stiltes zijn geen ramp hoor.
Ik hoop voor je dat hij eerlijk is geweest over zijn uiterlijk!

Verder veel plezier!
Hij klinkt leuk op de foto?

Blijf ademhalen en stel je verwachtingen iets bij. Zo steven je af op een teleurstelling. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Geniet van je date!
I am surrounded by morons
Zo zat ik een paar weken geleden ook . Mijn date was toen super, we hebben nog 2 x afgesproken, en zie hem vanavond ook weer. Lijkt erop of het echt iets wordt! Vind hem super en hij mij ook . Blijf vanavond ook slapen . Lijkt me heerlijk naast hem wakker worden .

Ik was toen vantevoren best zenuwachtig, maar vlak voor tijd niet meer zo. Ik dacht toen: als het wat is is het wat, en zo niet dan niet. Als het tegen valt valt het tegen. Je moet jezelf niet gaan pushen om de hele tijd maar aan de praat te blijven ofzo, want dan ben je daar teveel mee bezig en niet met hem. Wees gewoon jezelf, dan zie je het vanzelf wel . Trek kleren aan waar je je lekker in voelt, en doe gewoon relaxt.

Veel plezier!
Thanksss ik ff kijken wat er in de kast ligt. Ben benieuwd hoe t gaat gaan. Verwacht er nog niks van, zie wel hoe t loopt
Goede instelling inderdaad: ik zie wel, ik verwacht er niks van! Heb ik ook gedaan: was super leuk en we zijn nu zeven maanden verder met serieuze samenwoon plannen . Succes en veel plezier! Komt vast goed ;)
sweetlady, niet meteen alles uit de kast halen he? Letterlijk dan, voor je date.

Gewoon iets aandoen waar je je lekker in voelt en je sexy in bent. Ik las ergens dat mannen vaak casual leuker vinden voor een eerste date dan superopgetut. Maar ligt denk ik ook aan de man.
heb je hem al over de webcam gezien? ik spreek met niemand af voor ik ze live gezien heb via de cam. Anders vertrouw ik het dus niet. Foto's kunnen ook van neefjes zijn of zoons.
Niet zo negatief doen rogue, echt nergens voor nodig.
Bazinga!
als ie een verkeerde profielfoto gebruikte kom je daar heeeeeeeeeeel snel achter bij een date. Dan ben je in 5 minuten klaar....dus niet echt een man over boord.
Ik ben al terug, en het was supergezellig. We gaan binnenkort weer afspreken. Met de spido rond rijden in rdam hij was net zo leuk als op de foto hoor.
was geen lange date...maar voor eerste ontmoeting kan dat slim zijn.

Leuk hoor!
We hadden in de middag afgesproken, omdat hij moest werken
ooo valt dus best mee.

wat denk je...komt er een 2e date?

Ik heb zelf dinsdag een date afspraak dus ben ook zenuwachtig.
Ja ik denk t wel. T voelde goed en we hebben elkaar net gesproken
oooo...spannend hoor. Nu eerst radiostilte vanwege de kerst?
Jaa klopt. Nu is iedereen druk natuurlijk. Was echt schattig. Ik smste hem voor een fijne kerst. Stuurde hij terug, jij ook en proost dat de volgende kerst voor ons is. hoe is t bij jou? Ben je al zenuwachtig om hem te ontmoeten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven