welke telefoon??

13-12-2011 17:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik kom echt nog uit het stenen tijdperk want ik heb een super oude mobiel waarmee je alleen kan sms'en en bellen.

Ik wil nu toch ook wel eens zo'n ultra-hip ding, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke telefoon vinden jullie nu het leukst/handigst? Ik wil er gewoon een beetje mee kunnen internetten, foto's maken, en ook bellen en sms'en natuurlijk En tja, weet eigenlijk niet eens wat je er verder allemaal nog mee kan.

Welke hebben jullie en bevalt ie goed?
Alle reacties Link kopieren
Met de huidige prijzen is het meestal, zo niet altijd voordeliger een los simlockvrij toestel te kopen en te combineren met een sim-only abonnement. Bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S Plus. Kost een kleine 300 euro los. Combineer met bijvoorbeeld Hollandsnieuwe 275 (min/sms/MB data) voor 9 euro pm. Kosten in 2 jaar 300+(24x9)= 516 euro. Vergelijk dat met Vodafone toestel met abonnement BelSMSWeb150. Toestel kost bij voorbeeld abonnement 70 euro, abonnement BelSMSWeb150 kost 6x15,25+18x30,50=640,50. Totaal kosten met toestel 710,50 euro. Let altijd goed op waarmee wordt geadverteerd. Heel vaak geldt een korte periode een aantrekkelijke korting (bij Vodafone 6 maanden 50% korting) om vervolgens per maand het standaardtarief in rekening te brengen.
Ik heb gisteren bij de kijkshop een simlock vrije samsung galaxy gio gekocht. 169 euro en dan krijg je van samsung nog 20 euro retour. In dit geval kunnen we een goedkoper abonnement aanschaffen waardoor je de telefoon er snel uit hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven