welke telefoon??

13-12-2011 17:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik kom echt nog uit het stenen tijdperk want ik heb een super oude mobiel waarmee je alleen kan sms'en en bellen.

Ik wil nu toch ook wel eens zo'n ultra-hip ding, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke telefoon vinden jullie nu het leukst/handigst? Ik wil er gewoon een beetje mee kunnen internetten, foto's maken, en ook bellen en sms'en natuurlijk En tja, weet eigenlijk niet eens wat je er verder allemaal nog mee kan.

Welke hebben jullie en bevalt ie goed?
Samsung galaxy S2, super goede telefoon, heb hem nu een tijdje en ben er erg blij mee. Ook doet ie niet moeilijk, zoals alle aple producten die alleen maar met aple producten willen werken (iphone->itunes etc..) Vind deze foon ook erg gebruiksvriendelijk, had hem snel door! Op te laten aan de normale net stroom, maar ook aan de compu door middel van usb.

Succes met je keuze!
.
Ik zou voor een iPhone gaan. Super makkelijke mobiel en je kan er zoveel mee. Ik vind samsung helemaal niks.
Ik heb ook een Samsung Galaxy SII en vind dat een veel fijner toestel dan de iPhone die ik hiervoor had.
en wat zijn jullie dan per maand kwijt? En dan kan je onbeperkt internetten?
Ik heb een bel sms en web smart 100!

100 belminuten

Onbeperkt smsen

1000 mb internet

Ik gebruik hooguit 300mb per maand op de meeste plekken waar ik ben heb ik wifi.

Onbeperkt internet bestaat niet meer.
Onbeperkt internet heb je niet meer volgens mij.

Ik heb een iphone en kan niet meer zonder. Heerlijk toestel en nooit gedoe mee. Ben per maand 25 euro kwijt voor een 2-jarig abonnement. Augustus 2010 aangeschaft met gratis iphone 3gs, onbeperkt internet, sms bundel van 25 stuks. Aantal belminuten weet ik niet precies maar dacht 250. Zit bij t-mobile overigens.
Fijn topic!

Ben je er al uit, TO?

Ik heb ook een ouderwetse telefoon en wil ook wat nieuws, zodat ik kan internetten in de bus of waar dan ook en ook snel een foto op facebook kan zetten.

Ik wil maximaal 25/30 euro in de maand betalen voor een abonnement. Krijg je de iPhone er dan gratis bij? Ik bel niet zoveel (dat doe ik meer via mijn vaste telefoon).

En dan nog de belangrijkste vraag, welke is makkelijk te hanteren voor iemand (ik dus ) die er totaal geen verstand van heeft.

Wat raden jullie me aan?
@Sam32:

De iPhone 4S 16GB is pas gratis bij een abonnement van ¤55,-. Kijk eens naar de Samsung Galaxy S Plus bij een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement. ¤34,50 en de eerste 4 maanden 50% korting.
ik neig heel erg naar de Samsung Galaxy S2. Maar weet niet welk abonnement ik erbij wil en waar ik die aanschaf. Ik wil ook zo'n 20 tot 30 euro abonnementskosten per maand kwijt zijn. Maar heb ook geen idee hoeveel mb internet ik 'nodig' heb. 500 mb? 1000 mb? Zoveel zal ik niet internetten verwacht ik. Beetje mail checken, beetje facebooken.
Samsung Galaxy S2 is gratis bij een abonnement van ¤42,50 bij Vodafone. Aan 500MB heb je voldoende.
Ik weet niet hoeveel mb ik per maand gebruik aan internet. Maar ik riep ook altijd dat ik het onzinnig vond en dat ik alleen ff mail zou checken en verder weinig anders. Maar moet toch zeggen dat ik het meer gebruik dan ik dacht. Ff iets opzoeken ofzo, even hier kijken, telefoonnummers opzoeken etc. Als je internet bij hebt gebruik je het ineens voor veel meer dingen :P
quote:XionZ schreef op 17 december 2011 @ 15:40:

Samsung Galaxy S2 is gratis bij een abonnement van ¤42,50 bij Vodafone. Aan 500MB heb je voldoende.Maar ik vind 42,50 per maand eigenlijk best duur.. Ik heb dan liever een goedkoper abonnement waarbij ik dan nog wel iets voor mijn toestel betaal. Of is dat stom? :D
quote:Ivetje schreef op 17 december 2011 @ 15:57:

Ik weet niet hoeveel mb ik per maand gebruik aan internet. Maar ik riep ook altijd dat ik het onzinnig vond en dat ik alleen ff mail zou checken en verder weinig anders. Maar moet toch zeggen dat ik het meer gebruik dan ik dacht. Ff iets opzoeken ofzo, even hier kijken, telefoonnummers opzoeken etc. Als je internet bij hebt gebruik je het ineens voor veel meer dingen :PIk las op internet dat je als je 500 mb internet hebt je zeker 40 uur kan internetten. En dan niet films downloaden enzo, maar gewoon normaal internetten. 40 uur in de maand lijkt me best veel, want heb ook gewoon de computer hier nog staan.
Ik heb net de telefoon van mijn broer even bekeken, de Samsung Galaxy S2. Daar ga ik me even in verdiepen.
quote:tulpje21 schreef op 17 december 2011 @ 16:02:

[...]

Maar ik vind 42,50 per maand eigenlijk best duur.. Ik heb dan liever een goedkoper abonnement waarbij ik dan nog wel iets voor mijn toestel betaal. Of is dat stom? :DKan ook natuurlijk. Je moet even bedenken hoeveel belminuten/smsjes je nodig hebt. Stel dat je niet meer dan 150 minuten nodig hebt dan zou je een Vodafone Bel+SMS+Web 150 kunnen nemen en ongeveer 180 euro voor het toestel kunnen bijbetalen. Dan kost het abonnement de eerste 6 maanden 15,25 en daarna 30,50.
quote:Ivetje schreef op 17 december 2011 @ 15:57:

Ik weet niet hoeveel mb ik per maand gebruik aan internet. Maar ik riep ook altijd dat ik het onzinnig vond en dat ik alleen ff mail zou checken en verder weinig anders. Maar moet toch zeggen dat ik het meer gebruik dan ik dacht. Ff iets opzoeken ofzo, even hier kijken, telefoonnummers opzoeken etc. Als je internet bij hebt gebruik je het ineens voor veel meer dingen :P

Afgelopen maand heb ik 50 mb gebruikt, maar thuis en op het werk heb ik wifi, dat scheelt een stuk.

Ik heb trouwens een Samsung Galaxy S plus en het bevalt erg goed.
.
ik heb nu mijn oog laten vallen op de iPhone 3GS.

is dat wat?
Dan zou ik gaan voor de iPhone 4!
Als je dan inderdaad een iPhone aan gaat schaffen, dan zou ik niet voor de 3GS gaan. Er zijn inmiddels al twee nieuwere modellen erna uitgebracht, de 4 en de 4s. Overigens is de iPhone 4s nog steeds niet overal gratis als je abonnementskosten van 55 euro in de maand hebt, mijn abonnement zit er een stuk boven en ik heb ook gewoon bij moeten betalen.

Maar een prima toestel, aan te raden! :-D
Beste Tulpje,

Dan zou ik gaan voor de iPhone4 of iPhone4s.

De iPhone3Gs is al van enige jaren terug en vind ik te verouderd.
Ik zou ook eens kijken naar de simlockvrije telefoons. Ik heb zelf een telefoon, blackberry, simlockvrij gekocht. En dan daarbij een 1 jarige abonnement/bundel voor 15 euro per maand. Verkrijgbaar bij simpel, youphone ed. Al met al heb je dan niet het nieuwste van het nieuwste, maar zit je nergens (lang) aan vast en bent je goedkoper uit.

Maar goed, zou ik dus doen.
www.bellen.com

als je internet etc bij tele2 heb dan krijg je twee euro vijftig korting op je mobiele abbonnement

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven