AnyBody
zaterdag 24 december 2011 om 19:24
In AnyBody nummer 49 of 50 staat een vrouw met cup 75E en schoenmaat 43-44.
Die borsten passen echt niet bij dat magere lijf.
Ik zag gelijk dat er iets niet klopte, de billen zijn klein en zitten laag en het bovenlijf is te lang.
Kreeg echt een DéJaVu van Kelly van Big Brother.
Vraag me af of ik de enige ben die dat zag..........
Ik zag gelijk dat er iets niet klopte, de billen zijn klein en zitten laag en het bovenlijf is te lang.
zaterdag 24 december 2011 om 19:31
zaterdag 24 december 2011 om 19:55
quote:danivo schreef op 24 december 2011 @ 19:48:
Wordt die rubriek niet vooral gelezen door mensen die het nodig hebben een ander naar beneden te halen?Misschien, maar daar reken ik mezelf niet toe. Ik vind het altijd wel stoer dat mensen zich zo durven laten fotograferen, ook al is het dan anoniem. En ook wel eens leuk dat je een keer niet-perfecte naakte mensen ziet.
Wordt die rubriek niet vooral gelezen door mensen die het nodig hebben een ander naar beneden te halen?Misschien, maar daar reken ik mezelf niet toe. Ik vind het altijd wel stoer dat mensen zich zo durven laten fotograferen, ook al is het dan anoniem. En ook wel eens leuk dat je een keer niet-perfecte naakte mensen ziet.
zaterdag 24 december 2011 om 19:56
Oke, ik geef toe, ik heb de papieren Viva.
Net even gekeken, maar ik snap je punt niet. Die vrouw is 1.82, dan is schoenmaat 43-44 helemaal zo vreemd niet hoor. En ze heeft grote borsten en een slanke taille, dat is toch ook niet zo bijzonder?
Ze zat tegen een eetstoornis aan, is slank, en sport 4 keer per week.
Wat, van bovenstaande info, is het waard om een topic over te openen?
Net even gekeken, maar ik snap je punt niet. Die vrouw is 1.82, dan is schoenmaat 43-44 helemaal zo vreemd niet hoor. En ze heeft grote borsten en een slanke taille, dat is toch ook niet zo bijzonder?
Ze zat tegen een eetstoornis aan, is slank, en sport 4 keer per week.
Wat, van bovenstaande info, is het waard om een topic over te openen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 24 december 2011 om 19:59
Ik vind die mensen die op Anybody staan bij voorbaat al erg stoer en daarom bewonder ik ze zo. Zij durven iets wat ik never nooit zal durven. Ik durf mij niet eens te douchen in een groepsdouche zo preuts als ik ben.
Niet alleen de preutsheid houd mij overigens tegen maar ook die figuren zoals jij die oordelen over een andermans lichaam. Ik heb daar geen zin en behoefte aan. Kijk maar eerst eens naar de tekortkomingen van jezelf.
Liever lichamelijk een rotfiguur dan geestelijk een rotfiguur
Niet alleen de preutsheid houd mij overigens tegen maar ook die figuren zoals jij die oordelen over een andermans lichaam. Ik heb daar geen zin en behoefte aan. Kijk maar eerst eens naar de tekortkomingen van jezelf.
Liever lichamelijk een rotfiguur dan geestelijk een rotfiguur
zaterdag 24 december 2011 om 20:02
quote:mvd1966 schreef op 24 december 2011 @ 19:24:
Dat is jouw mening, ik vind ze prima passen bij haar 1.82
Haar bovenlijf is in verhouding lang, maar ze is niet de enige met een lang bovenlijf. En wat is er mis met kleine billen hebben als je 63 kilo weegt?
Ik zie niets van Kelly in de vrouw van Anybody.
Dat is jouw mening, ik vind ze prima passen bij haar 1.82
Haar bovenlijf is in verhouding lang, maar ze is niet de enige met een lang bovenlijf. En wat is er mis met kleine billen hebben als je 63 kilo weegt?
Ik zie niets van Kelly in de vrouw van Anybody.
zaterdag 24 december 2011 om 20:07
Pffff...
Vreemd hoor, om je daar zoveel vragen bij te stellen...
Ben het eens met Liquorice... Fijn om eens niet perfecte lichamen te zien.. Ik ben ook niet perfect en het helpt mij altijd een beetje aardiger te oordelen over mezelf...
En trouwens, mijn moeder is 1.89en heeft ook maat 43.. Om over haar borsten nog maar te zwijgen... En ze is voor de rest ook best slank... Dus misschien staat mijn moeder wel in de papieren viva....
Ben het eens met Liquorice... Fijn om eens niet perfecte lichamen te zien.. Ik ben ook niet perfect en het helpt mij altijd een beetje aardiger te oordelen over mezelf...
En trouwens, mijn moeder is 1.89en heeft ook maat 43.. Om over haar borsten nog maar te zwijgen... En ze is voor de rest ook best slank... Dus misschien staat mijn moeder wel in de papieren viva....
zaterdag 24 december 2011 om 20:08
quote:secondhandsuus schreef op 24 december 2011 @ 20:07:
Pffff...
En trouwens, mijn moeder is 1.89en heeft ook maat 43.. Om over haar borsten nog maar te zwijgen... En ze is voor de rest ook best slank... Dus misschien staat mijn moeder wel in de papieren viva....Gefeliciteerd met zo een mooie moeder
Pffff...
En trouwens, mijn moeder is 1.89en heeft ook maat 43.. Om over haar borsten nog maar te zwijgen... En ze is voor de rest ook best slank... Dus misschien staat mijn moeder wel in de papieren viva....Gefeliciteerd met zo een mooie moeder