AnyBody
zaterdag 24 december 2011 om 19:24
In AnyBody nummer 49 of 50 staat een vrouw met cup 75E en schoenmaat 43-44.
Die borsten passen echt niet bij dat magere lijf.
Ik zag gelijk dat er iets niet klopte, de billen zijn klein en zitten laag en het bovenlijf is te lang.
Kreeg echt een DéJaVu van Kelly van Big Brother.
Vraag me af of ik de enige ben die dat zag..........
Die borsten passen echt niet bij dat magere lijf.
Ik zag gelijk dat er iets niet klopte, de billen zijn klein en zitten laag en het bovenlijf is te lang.
Kreeg echt een DéJaVu van Kelly van Big Brother.
Vraag me af of ik de enige ben die dat zag..........
zaterdag 24 december 2011 om 20:20
quote:secondhandsuus schreef op 24 december 2011 @ 20:13:
Ik zal haar zo eens bellen anders... Ik heb het plaatje zelf niet gezien...als er een dikkere oude man naast staat, dan zal het mijn ma zijn!
Er staat geen oude man naast. Ze is trouwens 24 jaar.
Ik zal haar zo eens bellen anders... Ik heb het plaatje zelf niet gezien...als er een dikkere oude man naast staat, dan zal het mijn ma zijn!
Er staat geen oude man naast. Ze is trouwens 24 jaar.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 24 december 2011 om 21:19
Wel mooie borsten en die vond ze zelf niet mooi.
Dat magere lijf is heel eenvoudig een klein beetje gespierder te maken. Is niet zoveel voor nodig. Leek ook niet op anorexia, maar was zeker geen man. Die zien er toch echt heel anders uit.
(Ik kijk zo 2 tot 3 keer per jaar plaatjes in Viva. Soms lees ik ook wat er bij de plaatjes staat.)
Dat magere lijf is heel eenvoudig een klein beetje gespierder te maken. Is niet zoveel voor nodig. Leek ook niet op anorexia, maar was zeker geen man. Die zien er toch echt heel anders uit.
(Ik kijk zo 2 tot 3 keer per jaar plaatjes in Viva. Soms lees ik ook wat er bij de plaatjes staat.)
zaterdag 24 december 2011 om 23:16
quote:Liquorice schreef op 24 december 2011 @ 19:55:
[...]
Misschien, maar daar reken ik mezelf niet toe. Ik vind het altijd wel stoer dat mensen zich zo durven laten fotograferen, ook al is het dan anoniem. En ook wel eens leuk dat je een keer niet-perfecte naakte mensen ziet.
Toen ik de Viva nog les, bekeek ik de rubriek ook graag.
Zelfde redenen als jij.
Mijn opmerking was een (mislukte) steek onder water richting TO.
[...]
Misschien, maar daar reken ik mezelf niet toe. Ik vind het altijd wel stoer dat mensen zich zo durven laten fotograferen, ook al is het dan anoniem. En ook wel eens leuk dat je een keer niet-perfecte naakte mensen ziet.
Toen ik de Viva nog les, bekeek ik de rubriek ook graag.
Zelfde redenen als jij.
Mijn opmerking was een (mislukte) steek onder water richting TO.