Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Haai,

Nee, niet getest. Het voelt nu eigenlijk wel gewoon alsof ik ongesteld ga worden. Niet erg eigenlijk, ook wijntechnisch gesproken enzo....

Ik heb nog niks kerstigs gedaan, Nou ja, vandaag even naar de winkel geweest voor boodschappen. Vanavond best lekker gegeten (al zeg ik het zelf): olijven risotto (gewoon van de allerhande site hoor). Morgen eigenlijk ook geen plannen. Hopelijk laat berend ons een beetje uitslapen.

Wat leuk dat H zo blij is met haar cadeautje. Zo schattig dat ze echt gaan "kokkerellen".

Kath, succes met de reis.... Klinkt als een goede relatietest, die vakantie van jullie.

Moom, leuk jurkje! Wat draag je erop? (dit lijkt me wat koud)

Char, vond S de pannenkoeken lekker?

Nou, nog maar even wat thee en choco-kransjes. Gaan er nog mensen naar de kerk vanavond eigenlijk? 't Is per slot van rekening kerst. Geen idee of er mensen van ons topic zijn die dat echt traditioneel vieren zeg maar. Ik niet hoor. Ik hang in joggingpak op de bank, haha.
Speec, jammer van de gemiste test, maar goed een wijntje is ook wel lekker

Hier geen kerk, ging voor H's geboorte nog wel, maar nu zou 1 thuis moeten blijven, vindhet dan niet zo leuk om alleen te gaan.

En moet er morgen ook op tijd uit dus is wel goed zo.

Wat kijken jullie op tv? Ik heb nog niets leuks kunnen ontdekken voor vanavond.
Hier ook gewoon op de bank vanavond. T is net stil boven, R. met pcm in bed, koorts, mega verkouden, knal rode wangen en zooo verdrietig.

GW leuk H. een echte keukenprinses! I. kan er zo lekker tijd mee rekken, als ik zeg dat ze naar bed moet gaat ze standaard nog even thee voor mij zetten.

En over fantasie spel gesproken, I. zat vandaag achter in de auto en zag een helikopter buiten. Hij stond op de grond, op het gras zei ze. Het was wel een kleine zei ze ook nog. Vorige week zag ze al een aap buiten...

Ooh ik was met I. in de supermarkt. Liep een donkere mevrouw met kroeshaar en een rode alpino muts. Riep I. "Mama daar daar daar! Pietje!" Zo jammer...

Kath succes met de vlucht!

Duuv ik heb het te laat gelezen, had je ze nog gezien bij de P.?

Fijne dagen iedereen!
Speec: jammer... Maar idd, wijntechnisch wel beter! En S vind pannenkoeken heerlijk!
Fijne dagen allemaal!!

En Maris: op een vruchtbaar 2012!!
Ebp

En een fijne kerst voor iedereen!

Ik zit alleen beneden, rest slaapt nog, maar ik heb half negen met collega afgesproken dus later dan normaal dus eigenlijk ook beetje uitslapen voor mij
heel slechte nacht. A is van 10 tot half 2 bezig geweest.
A houdt wel van de kerstnacht ? Sterkte vandaag
Ho Ho Ho merry christmas!!

N heeft gister bij oma d'r hele kerstmaal eruit gegooid. Kon daarna niet meer slapen dus zijn we halverwege de avond naar huis gegaan. Uiteindelijk sliep ze pas weer om half elf. En vanochtend was het zeven uur.

Fijne dag allemaal.
Merry Christmas!!!!

GW: werk ze vandaag! Vind zelf de kerst altijd wel 'gezellig' om te werken...

Moom: ai ai ai... Atje toch... Issie daarna nog lekker gaan slapen?

Becky: arme N toch, niet lekker gevallen dus.. Hopelijk heeft ze er vandaag geen last meer van.

Hier was het vanmorgen 8.00, dus ook wel lekker, aangezien man vandaag wat langer blijft liggen.. Morgen is het mijn beurt, heerlijk, kijk er nu al naar uit

Nou, ik ga zo maar eens aan mijn voorbereidingen beginnen, dus duik zometeen de keuken alvast in. T zal vast nog wel komen "helpen" tussendoor..

Een hele fijne dag allemaal!!!
Oh beck, jij 'wint'... Arme N! Wat had ze gegeten? Daarna nog redelijk geslapen dus. Hoe is ze nu?
Gw, werkze vandaag. Ik werkte eerder ook altijd met kerst. Maar vent vindt kerst wel gezellig en dus dit jaar met oud en nieuw werken

Becky, arme N. Is ze echt ziek of viel t eten niet lekker?

Hier was t vanmorgen 7 uur, J1 was drijf nat. Vent is er met ze afgegaan, kon ik wat langer blijven liggen.
Ik werk ook liever met kerst dan met on

het heeft wel wat

ben ook al klaar met visite dus met een beetje geluk ben ik om twee weer thuis
Berend heeft om 6.30 melk gehad en sliep daarna tot 8 uur. Ongekend! Heeeerlijk, om weer eens te kunnen "uitslapen".

Vanmorgen ongesteld geworden, dus kom maar op met die wijn (en champagne met o&n).

Heb harde plek in m'n borst en die doet zeer. Zou toch raar zijn om na 11 mnd ineens nog een borstontsteking te krijgen? Hij drinkt nog maar 2 keer. Misschien toch maar even kolven straks en goed masseren

Och, arme N. Ze is toch niet ziek nu?

En moom, wat is er met A'tje? "Gewoon" dwars of niet lekker?

Werkze GW!
Speech, ik zou voor de zekerheid ook afkoelen en plek proberen weg te masseren. op een bo zit je niet te wachten.
Vrolijk Kerstfeest!!!!

Denk dat het eten niet goed is gevallen in combinatie met hysterisch huilen.

Ik ben aan de kook. Niet veel tijd. doei doei!
Wat eten we vandaag, beck!

Gaat t wel beter met N?

A hoest nogal, denk dat ie wakkerig werd van dichte neus. Had hem rechtop gehouden zodat ie goed kon hoesten, daarna werd ie alleen maar wakkerder ipv verder slapen. Pas heel laat warme melk gegeven, omdat het natuurlijk ook weer slijm aanzet. Daarna was het wel snel gebeurd.
Hi allemaal, merry christmas!!

Vlucht is eigenlijk fantastisch gegaan, ze heeft 7 uur geslapen! T was lekker rustig dus we hadden 4 stoelen met z'n drietjes, en ze heeft heerlijk tussen ons in geslapen. Ze sliep zelfs gewoon door terwijl ze vanwege turbulentie bij mij in de gordel op schoot moest. Vriend en ik helaas niet echt geslapen.. Brak als kanaries dus.. Zo maar even een middagtukje doen voor we aan de kerstdis aanschuiven..

Tot later en een fijne dag allemaal!
Fijn kath! En welkom thuis !
Fijne kerstdagen allemaal!

En ben thuis!

(voor zolang het duurt)
Hmmmm moet opeens wat eten bij elkaar zien te harken vanavond. Plannen gaan niet door
Waarom niet moom ?
Gastvrouw afgevoerd naar HAP ivm ernstige buikpijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven