Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Oh, kan echt niet wachtten tot morgen,

na haar middagslaapje gaan we kadootjes doen, kan ze er nog even mee spelen voordat ze gaat slapen

ben ook benieuwd wat vent van zijn kado vindt, hij wil eigenlijk een kindle (maar heeft zelf 2 horloges gekocht ipv dus hij heeft dikke pech )
Ebp. Sjaak hele nacht liggen hoesten! Echt zielig
Morgen!!

Hier een meisje wat ineens ook niet meer weet wat slapen is.... Voor de verandering was het weer 7u.... Niet dat ze nou uitgeslapen is, beslist niet, want ze is mega sjaggie.... magoed...

(mag ook niet klagen met 7u hoor, er zijn er onder ons die het veel vroeger hebben, maar door mijn slechte slapen voelt het nog als midden in de nacht)
Hier was het kwart voor negen!
Hier 06.08
Hier waren ze beide om 7.20 wakker. j1 had duidelijk de slaap nog niet uit, al hele strijd gehad op de vroege ochtend .

Straks naar zwager en schoonzus voor pre kerstlunch.
Hier had S gisteravond 39.4... Paramol gegeven en nu nog steeds 38.9...

Ze drinkt en eet wel redelijk dus kijk t nog ff aan. Maar eens zien hoe rest van dag gaat
Oeh, ik lees het al, nog meer vroege vogels dus!

T begint nu alweer moe te worden, dus die zal er straks ook wel op tijd inliggen!

Becky: , het slapen tot 7.45 was dus eenmalig?? Balen! Hopelijk slaapt ze met de kerstdagen ietsje langer dan tot 6.00.

Char: Arme S ook wat ziekjes!!

Die hoge koorts die T laatst had, was ook onverklaarbaar, maar een paar dagen later zagen we wel ineens weer een kies erbij! Waarschijnlijk had ze daar dus weer last van..

Misschien S ook nog kiezen erdoor? Of is ze echt ziekjes?

Beterschap in elk geval!
Zo nog even laatste dingen gehaald, had voor man nog een kalender gemaakt

zitten allemaal witte vegen op, na de kerst maar even mee terug want zag het natuurlijk pas thuis
Deb: denk dat het laatste hoektand is en laatste kies. Ze heeft er niet veel last van, slaapt alleen erg veel.
Lekker toch char ? Veel slapend kind, kom je zelf ook aan je rust toe

ik ga als h zo slaapt verder met foto album

en heb volgens mij heerlijke taart in koelkast staan
Vind het ook niet erg dat ze veel slaapt. Komende dagen worden toch druk dus nu ff relaxed. Nah ja, heb net 4kg stoofperen geschilt en ontklokt.... Staan nu te pruttelen
Pff, slapen, wat is dat ook alweer? F. heeft besloten dat dat helemaal niet meer nodig is.. Maar als t dan echt moet, dan maar overdag een uurtje.. En alleen als we ernaast blijven zitten tot ze in slaap valt..

Wel pittig hoor, zo'n vliegreis als je zo geradbraakt bent..
Al weer thuis, kath? Ondanks het niet slapen toch wel leuk gehad en uitgerust?

Wij hebben hier ook een chill dag. alle dagen onder de pannen, dus hadden niets meer ndoig. Vanmiddag nog twee uur geslapen, en was vijf draait.
Ik dacht dat kath vanavond in het vliegtuig stapt en morgenvroeg aankwam?

Nou ja, Kath, Fis dan mss wel zo moe dat ze wel gewoon lekker de hele vlucht gaat slapen!

Hier geen kind aan H, we hadden in haar middagslaap het kado in de kamer gezet, dat snoetje

dus ze is nu druk aan het "koke"
lief gw!

Ik had gisteren op de valreep nog een kerstjurkje gekocht. Was nu afgeprijsd, en voor 40 euro vond ik hem leuk!

O ja, zie dat ik het een beetje raar verwoord heb.. Moeten nog vliegen dus.. Maar zowel vriend als ik zijn enorm sjacho van het slaapgebrek, en F is lekker grenzen aan het opzoeken.. Wordt vast heul leuk, die terugreis..
Leuk GW, dat H haa kerstcadeautje zo leuk vindt!
Leuke jurk room.

gw, wat lief dat h zo lekker aan t koken is

hier kerstlunch 1 erop zitten. Beide kids niet geslapen daar. j2 vond t stoer behang veel te mooi hihi. ze waren. beide ook nog wel redelijk. te genieten. j1 moest je gewoon zn gang laten gaan en j2 wilde wat op schoot hangen af en toe. j2 ligt nu nog ff op bed zo er maar afhalen heeft hij uurtje geslapen en j1 zit lekker lui met de tablet van vent op de bank
leuk jurkje moom! Ik moet echt afvallen, ik wil ook weer leuke jurkjes aan.

dus ook een keukenprinsesje gw, leuk!

Kath, (hopelijk) goede reis!

Ik wens iedereen heel fijne kerstdagen toe!!
Vriend heeft weekenddienst. Niks aan, hij is hele dag al weg. Vanaaf laat thuis. ( extra inkomen is fijn hoor, maar vind dit niks aan)

Hopelijk is ie morgen minder vaak weg... *einde geklaag

Dank je Duuv! Jullie ook hele fijne dagen!!

GW, leuk om te zien hè, hoe ze op kunnen gaan in hun "eigen" spel

S heeft nog steeds koorts. Zakt niet. Ze eet en drinkt nog wel redelijk normaal dus hap ga ik niet bellen.

Hoop dat ze morgen beter is, dan krijgen we hier visite.
Leuk jurkje moom!!

GW: heerlijk om te zien he, dat kids zo in hun eigen wereldje kunnen spelen! Fijn dat het een geslaagd kado was!

Wens iedereen ook hele fijne dagen!!
Leuk jurkje moom! Zeker voor die prijs. Ik denk dat ik dinsdag maar eens ga winkelen.

Ze heeft trouwens de hele middag/avond er nog mee gespeeld, zo schattig.

Kath, succes met de vlucht, vliegen jullie ook KeeELeM? Dan F maar alle fimpjes van W&P laten kijken.

Char, wel beetje ongezellig, maar is je man dan niet andere dagen vrij? Ik moet natuurlijk ook morgen en overmorgen , wij hebben gewoon vandaag al echt kerst gevierd. Maar goed, ik hecht niet heel erg aan kerst ofzo..
GW, heel ongezellig... Hij heeft morgen ook dienst maar is als het goed is maandag vrij (en dan zitten we hele dag bij schoonouders...). Hij is om half tien vanmorgen weggegaan en is zoals het nu lijkt over dik twee uur thuis.

Ach, lekker pannenkoeken met S gegeten en nu ff bankhangen
Speec: heb je alweer getest??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven