Cadeautje!
zaterdag 24 december 2011 om 22:57
Mijn ex (twee jaar een relatie mee gehad) is bijna jarig en ben bezig met een heel mooi en leuk cadeau voor hem. Ik maak een heel groot fotoboek met allerlei foto's van ons (en familie).
Ik moet alleen één foto voor op de voorpagina en heb geen idee welke, ik wil dus tips van andere! En misschien kunnen mensen hier de foto's ook heel mooi bewerken? Ik probeer dat namelijk ook maar dat lukt me niet zo goed!
Ik ga hier dus zo een paar foto's van ons posten voor op de voorkant en ik hoop dat jullie dan de mooiste kunnen uitkiezen.
Foto's worden ook weer verwijderd i.v.m. privacy!
Alvast bedankt!
Ik moet alleen één foto voor op de voorpagina en heb geen idee welke, ik wil dus tips van andere! En misschien kunnen mensen hier de foto's ook heel mooi bewerken? Ik probeer dat namelijk ook maar dat lukt me niet zo goed!
Ik ga hier dus zo een paar foto's van ons posten voor op de voorkant en ik hoop dat jullie dan de mooiste kunnen uitkiezen.
Foto's worden ook weer verwijderd i.v.m. privacy!
Alvast bedankt!
zondag 25 december 2011 om 00:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 december 2011 @ 00:02:
[...]
Denk jij dat hij op foto's van jouw ouders/ broer(s)/zus(sen) zit te wachten?Nee, maar hij was wel vaak met ons en dan doe ik gewoon 1 foto van mijn familie en ik waar hij ook op staat. Ik vind het wel een leuk idee, ik kan er ook teksten bij zetten.
[...]
Denk jij dat hij op foto's van jouw ouders/ broer(s)/zus(sen) zit te wachten?Nee, maar hij was wel vaak met ons en dan doe ik gewoon 1 foto van mijn familie en ik waar hij ook op staat. Ik vind het wel een leuk idee, ik kan er ook teksten bij zetten.
zondag 25 december 2011 om 00:08
zondag 25 december 2011 om 00:10
zondag 25 december 2011 om 00:10
quote:iklijkslimmerdanikben schreef op 25 december 2011 @ 00:10:
hier: moeilijkviva@gmail.com
Ben benieuwd!Kijk dan?
hier: moeilijkviva@gmail.com
Ben benieuwd!Kijk dan?
zondag 25 december 2011 om 00:13
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 00:10:
[...]
Nee, waarom? We zijn gewoon goed bevriend en dat hopelijk voor lang.
Omdat je een heel raar idee hebt van een leuk kado voor iemand met wie je geen gelijkwaardige vriendschap hebt.
Geef iets wat hij graag wil hebben, niet iets om je met jezelf te koketteren voor je eigen ego en hem warm te houden.Dat is helemaal niet aardig
[...]
Nee, waarom? We zijn gewoon goed bevriend en dat hopelijk voor lang.
Omdat je een heel raar idee hebt van een leuk kado voor iemand met wie je geen gelijkwaardige vriendschap hebt.
Geef iets wat hij graag wil hebben, niet iets om je met jezelf te koketteren voor je eigen ego en hem warm te houden.Dat is helemaal niet aardig
zondag 25 december 2011 om 00:16
quote:iitgirl schreef op 25 december 2011 @ 00:14:
Ik weet wel zeker dat hij dat een leuk cadeau vindt. Het is een herinnering van de tijden die we samen hebben gehad, een leuke tijd. Jullie zien er iets 'kwaads' in, ik niet, ik zou hetzelfde doen voor een goede vriendin.jullie zijn geen goede vrienden. Jullie vriendschap is helemaal niet gelijkwaardig.
Ik weet wel zeker dat hij dat een leuk cadeau vindt. Het is een herinnering van de tijden die we samen hebben gehad, een leuke tijd. Jullie zien er iets 'kwaads' in, ik niet, ik zou hetzelfde doen voor een goede vriendin.jullie zijn geen goede vrienden. Jullie vriendschap is helemaal niet gelijkwaardig.
zondag 25 december 2011 om 00:16